Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je haalt het wel fijn uit context weer. Het gaat om deze "discussie", niet om discussies over maximumsnelheden en veiligheid in het algemeen.
De reden dat ik die discussie niet nodig acht is simpelweg omdat die al vaker gevoerd is (zie de overige topics daar maar) en tot niks leidden, behalve mensen die het chronisch oneens waren en elkaar niet meer zo liev & sagt behandelden als we graag zouden zien. Iets wat ik je ook per pm heb laten weten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[/quote] De reden dat ik die discussie niet nodig acht is simpelweg omdat die al vaker gevoerd is (zie de overige topics daar maar) en tot niks leidden, behalve mensen die het chronisch oneens waren en elkaar niet meer zo liev & sagt behandelden als we graag zouden zien. Iets wat ik je ook per pm heb laten weten.[/QUOTE] Ja dat mensen niet fatsoenlijk discussieren is iets wat de fb's in de hand moeten houden, simpelweg de discussie over dat onderwerp verbieden is nogal een makkelijk uitvlucht. En bijna alle discussies op het forum zijn al vaker gevoerd, dat is ook de reden dat ik om een link vroeg zodat ik eventueel de discussie kon uppen als ik nog wat toe wilde voegen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
In dit geval is die discussie al veel vaker gevoerd en heeft het nog nooit ergens toe geleid. Natuurlijk hóeft een discussie niet per se ergens toe te leiden, daar heb je een punt, maar als mensen pagina's lang discussiëren, daarbij niet van standpunt veranderen en alleen maar onvriendelijker worden is er ook niks aan. Ik kan me wel voorstellen dat je daar dan op een gegeven moment geen zin meer in hebt.
Daarnaast is "doel van het forum" natuurlijk een idiote veralgemenisering van één specifiek geval, dus ik neem aan dat dit wel dicht kan, aangezien hier niet het beleid van het forum ter discussie gaat maar dit betrekking heeft op één bepaald voorval op V&V. Als je er nog meer over te zeggen hebt dan kan dat ook wel op M&M, of je kunt gezellig PM'en met Dittrich.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #92 voorbereidingstopic (was: Weerwolven van Wakkerdam) Verwijderd | 182 | 25-01-2013 11:52 | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
De Kantine |
Het grote au revoir / Raad welke historische tekst ik hier verpaupert heb topic. Verwijderd | 20 | 12-08-2005 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Over James, Marek en de Stalinistische censuur (brief aan iedereen) Hoofd&Schouders | 7 | 01-07-2005 00:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 |