Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2008, 09:30
Verwijderd
Ik ben gestopt met kijken twee weken terug, vind het echt te saai.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2008, 21:04
Verwijderd
Citaat:
dat geldt per definitie voor alle mensen die uit noord komen
ja, maar die twee dames echt: ze gaan op je stemmen, dus als jij nou zorgt dat sarah aan onze kant komt staan:') ze willen liever geen vuile handen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 14:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jezus, idd iedereen uit noord is enorm scheinheilig (behalve Hans misschien). Wat belachelijk hoe Prince eruit ging. En die Yin meteen zeggen dat ze nooit ervoor is geweest om Prince eruit te stemmen. Bah, wat een trut. En natuurlijk Sharon en Kyra erachteraan dat ze het er ook niet echt mee eens waren, maar ja 'het was een afspraak'. Wie kwam dan met het idee als niemand het ermee eens was??
Ik begrijp ook niet dat die dames steeds bij Geert zitten, hij zit alleen maar te zeiken op Yin. Hij is echt wel jaloers
Oud 10-10-2008, 13:03
KiMZz
KiMZz is offline
Ik vind het echt belachelijk dat Prince weg is, ondanks dat 4 van de 5 stemmers het niet wilde!
Hiukwan is toch wel cool maar ze moet niet teveel met Yin omgaan.
En Geert zonder oor mag er volgende week uit! En had er eigenlijk vorige week al uit gemoeten..

Ook vreemd dat ze al met zn allen op 1 eiland zaten maar dat dat nog geen samensmelting was! Ik had de eerste 10 minuten gemist zondag, misschien dat ik het daarom niet volgde?
Oud 11-10-2008, 17:23
Verwijderd
Ernst-Paul Hasselbach verongelukt
RTL-presentator Ernst-Paul Hasselbach is verongelukt in Noorwegen.

Opnames
Hasselbach was daar voor opnames van het tv-programma 71 Graden Noord, waarin tien deelnemers de Noordkaap proberen te beteiken. Bij het ongeluk is ook een productie-assistente overleden.

Loopbaan
In 1992 begon Hasselbach in de media als freelance journalist. Landelijke bekendheid kreeg hij als presentator van Expeditie Robinson. Hasselbach blonk uit in sport en is onder andere basketbalcoach en tennisleraar geweest.

Vriendin en dochter
De 42-jarige presentator woonde in Haarlem samen met zijn vriendin. Hij laat ook een dochter achter.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 17:29
Calyx
Calyx is offline
Ik las het net.. Op wikipedia staat dat hij een auto ongeluk heeft gehad en daarbij verongelukt is.
Oud 11-10-2008, 17:40
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Zonde, triest voor de nabestaanden. En het was een goede presentator vind ik.
Oud 11-10-2008, 18:01
Verwijderd
Zonde zeg, echt erg.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 18:07
Verwijderd
r.i.p
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 11:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Echt heel jammer, vond hem altijd een leuke presenator. En ik ben benieuwd hoe ze dat u aanpakken met de uitzendingen?
Oud 12-10-2008, 11:42
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Echt een stomme stemactie, dat Prince er nu uit is. Stemmen op de sterkste, zodat je zelf meer kans hebt. Slim spel misschien, maar in mijn ogen totaal niet fair play. Ik vond Prince echt een toffe gast en hij was zelf ook slim en tactisch bezig, maar niet gemeen, zo als nu wel is gedaan

En ja, ik las het in de krant van Ernst Paul Hasselbach. Echt een eng idee dat hij bij het maken van een tv programma is omgekomen. En hij was pas 42!
Oud 12-10-2008, 13:06
Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Echt heel jammer, vond hem altijd een leuke presenator. En ik ben benieuwd hoe ze dat u aanpakken met de uitzendingen?
Expeditie Robinson zondag op tv
HILVERSUM- RTL zendt zondagavond het programma Expeditie Robinson gewoon uit. Dat maakte een woordvoerster van de omroep zondag bekend.
De uitzending gaat op verzoek van de familie van de zaterdag verongelukte presentator Ernst-Paul Hasselbach (42) gewoon door.

Voorafgaand aan deze aflevering van Expeditie Robinson zendt RTL wel een in memoriam uit.

(ANP)

(Btw de opnames zijn volgens mij vanaf begin mei geweest)
Oud 12-10-2008, 21:41
Verwijderd
Ik begin een steeds grotere hekel aan die Hans te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Ik begin een steeds grotere hekel aan die Hans, Yin, Geert (van T.) en Sarah te krijgen.

Die Hiukwan was aan het begin heel irritant maar die wordt steeds minder vervelend. Alhoewel ER dit seizoen erg saai is en Geert (de Dijn?) vast gelijk heeft met zijn voorspellingen voor de finale.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 07:09
Verwijderd
Ik vind dit niet zo'n leuk seizoen, er is niemand die er qua persoonlijkheid op een leuke manier uitspringt en een echte Robinson heb ik al helemaal niet kunnen ontdekken.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 08:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg wat keek Hans smiechterig in die biechtstoel toen hij de munt liet zien Briljant. Hij begint duidelijker te laten zien dat hij het spel wel echt speelt.

Blij dat Geert eruit is (hoewel hij in de laatste 2 eps minder verveled was), maar wat een belachelijke reden gaven zijn kampleden voor het wegstemmen. Jij bent de enige die naar een verliezerseiland zou gaan? En wat heeft hij geen zelfkennis zeg, hij dacht nog steeds dat hij goed in de groep lag...
Oud 13-10-2008, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit niet zo'n leuk seizoen, er is niemand die er qua persoonlijkheid op een leuke manier uitspringt en een echte Robinson heb ik al helemaal niet kunnen ontdekken.
Prince, Geert Noord en Hans zijn toch best wel Robinsons. En Geert Zuid maakte ook tafels ed op Zuid, maar dat is ook wel een beetje over.
Ik vind het wel heel dom dat dat groepje (Hans, Yin, Hiukwan en Geert) alle mannen eruit heeft gewerkt op zichzelf na.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 14:31
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik vind het wel heel dom dat dat groepje (Hans, Yin, Hiukwan en Geert) alle mannen eruit heeft gewerkt op zichzelf na.
Ja, nu zijn alle vrouwen over en die gaan natuurlijk de mannen er uitwerken
Oud 15-10-2008, 17:52
KiMZz
KiMZz is offline
Ik denk dat Geert gelijk had met zijn voorspelling; eerst Sarah (die vind ik ook echt geen Robinson), Kyra en Sharon eruit zodat Hans, Yin, Hiukwan en Geert overblijven, dan Hiukwan eruit en dan de finale...
Ik denk dat het Hans tegen Geert wordt. Maar de uitslag is altijd live op tv natuurlijk dus dan moeten we stemmen wie er wint. Ik zeg Hans
Oud 15-10-2008, 18:39
Verwijderd
Nee toch? Vorig seizoen stemden ze allemaal zelf, niet mensen thuis.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 18:52
Verwijderd
Vorig seizoen heb ik niet gekeken, maar volgens mij was het twee jaar terug ook zo dat de mensen thuis gingen stemmen.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 09:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Afgelopen seizoen werd er gestemd door de deelnemers op het eiland, de seizoenen daarvoor was het in een studio enzo, en dacht inderdaad dat je toen kon sms-en enzo.

Ik vind zo'n live-uitzending maar niks, liever gewoon daar op het eiland. Verder denk ik dat ze het misschien om Ernst-Paul al niet doen in een studio, maar op het eiland.
Oud 16-10-2008, 10:14
Verwijderd
Dan zou de winnaar in principe nu toch al bekend moeten zijn?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 10:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm ja dat zou kunnen.
Oud 17-10-2008, 06:32
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik vind zo'n live-uitzending maar niks, liever gewoon daar op het eiland. Verder denk ik dat ze het misschien om Ernst-Paul al niet doen in een studio, maar op het eiland.
Als ze van te voren al bepaald hebben dat het in de studio wordt gedaan, dan kan het dus niet meer op het eiland, gezien de opnames al in mei waren
Maar ik denk dat het weer een normale eilandraad wordt, misschien ook met de afgevallen deelnemers (dat hoop ik eigenlijk, dan maken Hans en Yin geen kans meer ).
Oud 17-10-2008, 08:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als ze van te voren al bepaald hebben dat het in de studio wordt gedaan, dan kan het dus niet meer op het eiland, gezien de opnames al in mei waren
Oja, dat klinkt logisch
Oud 19-10-2008, 21:10
Giles
Giles is offline
Gaat Geert toch voor de bandjes
Oud 19-10-2008, 21:16
Balance
Balance is offline
Ik vind Yin wel vervelend worden, gewoon een onsympathiek mens.
En ik vind het ook heel jammer dat één ding uit de expeditie (het toewijzen van 2 kampleden die belangrijk zijn en die bij elkaar plaatsen en laten genieten van luxe) eigenlijk al weken lang de stemmen bepalen.. misschien wel tot het eind. Hopelijk komt er op het juiste moment immuniteit voor iemand die ze willen wegstemmen.
Oud 20-10-2008, 11:41
KiMZz
KiMZz is offline
Echt jammer dat Kyra eruit is. Ze was een hartstikke sterke kandidaat! Sarah had er graag uit GEWILD en juist zij wordt er niet uitgegooid. En die achterbakse Yin heeft weer de immuniteit gewonnen
Elke aflevering erger ik me meer aan haar. Tactisch spel van dr maar echt niet leuk om naar te kijken!

En Kyra ontmoet blijkbaar Geert volgende week weer, dus misschien komt er dan toch een eilandraad met alle afgevallen deelnemers van na de samensmelting die dan kunnen beslissen wie de winnaar wordt!
Oud 20-10-2008, 11:43
Verwijderd
haha, gaat ze die mannen even lekker maken te zielig
Met citaat reageren
Oud 20-10-2008, 12:40
Tess_angel
Tess_angel is offline
Blegh, yin mag van mij direct dat eiland verlaten.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2008, 20:52
Verwijderd
Sarah
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 07:26
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Zou die Hans zijn zakenpartners nog wel onder ogen durven komen? Lijkt me dat zijn gedrag op het eiland (liegen en manipuleren) wel effect gaat hebben in het dagelijks leven
Oud 27-10-2008, 08:19
Footprint
Footprint is offline
haha ik hoop het
echt een vervelende kerel
Oud 27-10-2008, 09:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oeeeeh het kan nu heel link worden voor Hans en Yin. Geert en Hiu hadden bij de laatste eilandraad samen met Sarah gestemd. Blijkbaar willen ze niet meer meestemmen met Hans en Yin. Dus als ze het slim spelen, stemmen Sharon, Hiu en Geert samen op Hans of Yin. En de keer daarna dus op de volgende. Dan zouden ze in de finale kunnen komen. Vooropgesteld natuurlijk dat niet tegelijkertijd Hans zijn immuniteit inzet en Yin immuniteit wint. Maar als ze het allemaal onder tafel doen en Hans zich veilig waant... Dat kan nog mooi worden
Oud 27-10-2008, 14:46
Verwijderd
Eindelijk een beetje sensatie zeg.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 23:03
Flowtje
Flowtje is offline
Gebeurt er eindelijk eens wat, mis ik de aflevering!
Oud 28-10-2008, 06:12
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Je kunt de aflevering terug kijken via de website!
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
Oud 28-10-2008, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Zou die Hans zijn zakenpartners nog wel onder ogen durven komen? Lijkt me dat zijn gedrag op het eiland (liegen en manipuleren) wel effect gaat hebben in het dagelijks leven
idd, echt vuil mannetje
ook om zo over kyra te praten: 'ja, ze doet toch niks hier in het kamp, viel me nou tegen dat ze zo snel afviel (duh met 3 gewichtjes)
(ze heet toch kyra?)
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 23:43
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Je kunt de aflevering terug kijken via de website!
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
Die afleveringen doen het niet bij mij. Ik krijg de reclame te zien, daarna wordt de media geladen en staat hij gereed. Maar als ik vervolgens op play klik krijg ik de reclame weer te zien, wordt de media geladen enz.
Oud 29-10-2008, 07:21
Verwijderd
Citaat:
idd, echt vuil mannetje
ook om zo over kyra te praten: 'ja, ze doet toch niks hier in het kamp, viel me nou tegen dat ze zo snel afviel (duh met 3 gewichtjes)
(ze heet toch kyra?)
Sara(h).
Met citaat reageren
Oud 30-10-2008, 17:17
KiMZz
KiMZz is offline
Ik had wel verwacht dat Sarah eruit ging, als Yin nou eens de volgende is.. Hans mag ik ook steeds minder. Wat mij betreft mag Geert door met Sharon en Hiukwan. Respect voor Sharon dat ze verhaal is gaan halen bij iedereen!!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2008, 04:21
Marcade
Marcade is offline
Zo te zien krijg Hiukwan de wind van voren in de aankomende aflevering omdat ze continue mee stemt met Hans en Yin; en krijgt ze de immuniteitsmunt toegespeeld van hans. We zullen zien.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2008, 19:49
I am Weasel
I am Weasel is offline
ik krijg nu al de neiging die Yin te hoeken en dit is de eerste keer dat ik t kijk
Oud 02-11-2008, 20:33
I am Weasel
I am Weasel is offline
ooooo wat mooi
Oud 02-11-2008, 20:36
Verwijderd
ja leuk he
Met citaat reageren
Oud 02-11-2008, 20:49
~SmG~
~SmG~ is offline
Hahaha echt geweldig die gezichten van Yin, Hans en Geert. Vooral Geert met z'n: "Pardon?"
voor Hiu Kwan en Sharon
Oud 02-11-2008, 20:56
I am Weasel
I am Weasel is offline
ik verwachte ecth dat ie zou gaan protesteren ofzo
Oud 02-11-2008, 21:10
~SmG~
~SmG~ is offline
Ja, dat had het nog leuker gemaakt. Was al leuk dat ie eerst gewoon bleef zitten toen Ernst-Paul zei dat hij afscheid moest nemen..

En hoe Hiu Kwan en Sharon steeds naar elkaar aan het lachen waren, geweldig. Deze aflevering is echt de leukste van dit seizoen.
Oud 02-11-2008, 21:21
Flowtje
Flowtje is offline
Geweldige aflevering.
Reageren

Regels voor berichten