Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die Hiukwan was aan het begin heel irritant maar die wordt steeds minder vervelend. Alhoewel ER dit seizoen erg saai is en Geert (de Dijn?) vast gelijk heeft met zijn voorspellingen voor de finale. |
![]() |
|
Omg wat keek Hans smiechterig in die biechtstoel toen hij de munt liet zien
![]() Blij dat Geert eruit is (hoewel hij in de laatste 2 eps minder verveled was), maar wat een belachelijke reden gaven zijn kampleden voor het wegstemmen. Jij bent de enige die naar een verliezerseiland zou gaan? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het wel heel dom dat dat groepje (Hans, Yin, Hiukwan en Geert) alle mannen eruit heeft gewerkt op zichzelf na. |
![]() |
|
Ik denk dat Geert gelijk had met zijn voorspelling; eerst Sarah (die vind ik ook echt geen Robinson), Kyra en Sharon eruit zodat Hans, Yin, Hiukwan en Geert overblijven, dan Hiukwan eruit en dan de finale...
Ik denk dat het Hans tegen Geert wordt. Maar de uitslag is altijd live op tv natuurlijk dus dan moeten we stemmen wie er wint. Ik zeg Hans ![]()
|
Afgelopen seizoen werd er gestemd door de deelnemers op het eiland, de seizoenen daarvoor was het in een studio enzo, en dacht inderdaad dat je toen kon sms-en enzo.
Ik vind zo'n live-uitzending maar niks, liever gewoon daar op het eiland. Verder denk ik dat ze het misschien om Ernst-Paul al niet doen in een studio, maar op het eiland.
||
Citaat:
![]() Maar ik denk dat het weer een normale eilandraad wordt, misschien ook met de afgevallen deelnemers (dat hoop ik eigenlijk, dan maken Hans en Yin geen kans meer ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind Yin wel vervelend worden, gewoon een onsympathiek mens.
En ik vind het ook heel jammer dat één ding uit de expeditie (het toewijzen van 2 kampleden die belangrijk zijn en die bij elkaar plaatsen en laten genieten van luxe) eigenlijk al weken lang de stemmen bepalen.. misschien wel tot het eind. Hopelijk komt er op het juiste moment immuniteit voor iemand die ze willen wegstemmen.
|
Echt jammer dat Kyra eruit is. Ze was een hartstikke sterke kandidaat! Sarah had er graag uit GEWILD en juist zij wordt er niet uitgegooid. En die achterbakse Yin heeft weer de immuniteit gewonnen
![]() Elke aflevering erger ik me meer aan haar. Tactisch spel van dr maar echt niet leuk om naar te kijken! En Kyra ontmoet blijkbaar Geert volgende week weer, dus misschien komt er dan toch een eilandraad met alle afgevallen deelnemers van na de samensmelting die dan kunnen beslissen wie de winnaar wordt!
|
Oeeeeh het kan nu heel link worden voor Hans en Yin. Geert en Hiu hadden bij de laatste eilandraad samen met Sarah gestemd. Blijkbaar willen ze niet meer meestemmen met Hans en Yin. Dus als ze het slim spelen, stemmen Sharon, Hiu en Geert samen op Hans of Yin. En de keer daarna dus op de volgende. Dan zouden ze in de finale kunnen komen. Vooropgesteld natuurlijk dat niet tegelijkertijd Hans zijn immuniteit inzet en Yin immuniteit wint. Maar als ze het allemaal onder tafel doen en Hans zich veilig waant... Dat kan nog mooi worden
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ook om zo over kyra te praten: 'ja, ze doet toch niks hier in het kamp, viel me nou tegen dat ze zo snel afviel (duh met 3 gewichtjes) (ze heet toch kyra? ![]() |
![]() |
|
Ja, dat had het nog leuker gemaakt. Was al leuk dat ie eerst gewoon bleef zitten toen Ernst-Paul zei dat hij afscheid moest nemen..
![]() En hoe Hiu Kwan en Sharon steeds naar elkaar aan het lachen waren, geweldig. Deze aflevering is echt de leukste van dit seizoen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 - Maleisië Marcade | 231 | 01-01-2008 13:53 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 KiMZz | 207 | 29-01-2007 17:13 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson: Strijd der Titanen Igorrrai | 500 | 11-06-2006 10:17 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie robinson Dobomobo | 12 | 27-03-2005 21:25 | |
Films, TV & Radio |
18 maanden cel voor Mick van Expeditie Robinson! levi's | 1 | 04-02-2005 12:39 | |
De Kantine |
Expeditie Robinson Knutselsmurfie | 11 | 23-09-2002 12:58 |