Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn vriend is 41cm langer dan ik. Ik ben 156 cm en hij 197 cm. Maakt werkelijk geen verschil met als hij even lang of korter zou zijn geweest. Maar ik maak me eigenlijk ook nooit zorgen om of iets 'staat' of niet. Heb een tijdje met een jongen geklooid die korter was dan ik. Met hakken was ik soms was ik soms wel een halve kop groter dan hij. Maakt ook geen verschil.
|
![]() |
|
@ x-spekkie-x: Ik ben zelf 1,74.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik ben 1.564 (!) meter en ik zou echt niet op een kleinere jongen vallen, ook niet op een die ietsje groter is. een dude die een meter of 1.60 is... no way jose.
|
![]() |
Een kleinere jongen is in mijn geval moeilijk te vinden.
![]() Mijn ex-vriend was zeker 3 koppen groter dan mij. Erg vind ik dat niet, maar het is niet echt praktisch. Zijn hand is te groot voor mijn hand (Of omgekeerd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
mijn eerste ex-vriend was net zo groot als ik, de tweede 5 cm kleiner en hondermiljoen cm smaller dan ik, dat was geen gezicht, maar goed. En de derde ex-vriend was wááááááááy kleiner dan ik (een klein latinootje) maar dat loste i op door naast de stoep te gaan lopen. En het was, ondanks dat het geen gezicht was, wel heel grappig. Maar ik denk dat ik me toch zelf prettiger voel wanneer ik iemand heb van toch wel ongeveer mijn lengte. Maar ik zou verder je keuze in de liefde er niet teveel door laten beinvloeden hoor.
|
![]() |
|
![]() |
Zelf ben ik 1.78 m en mijn vriend is 1.74 m. Problemen heb ik er helemaal niet mee. Ik vind het er zelfs niet raar uitzien ofzo.
Moet wel zeggen dat ik me voordat we een relatie kregen had voorgenomen absoluut niet aan een relatie te beginnen met iemand die korter zou zijn dan ik. Waarom ik dat ooit heb gedacht... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
wat zijn de meisjes hier klein. misschien eens een keer naar buiten gaan, ipv de hele dag achter de pc te zitten en naar een geel schermpje te staren...
|
Voor mij maakt de lengte van een man niet zoveel uit, maar als ze kleiner zijn dan ik zijn ze wel érg klein dus dat dan weer liever niet. Als ik 1.80 m zou zijn zou het me niet uitmaken als mijn vriend 1.75 m. zou zijn.
Mijn vriend is trouwens 25 cm langer dan ik! Helemaal niet praktisch ![]() ![]() (ik ben 1.61 m. en m'n vriend 1.86m!)
|
ik heb niet alles gelezen. Maar mijn maakt het niet zo veel uit. Ik ben zelf 1.82m en mijn vriendin is kleiner. Maar als ze even groot zou zijn zou me dat ook niet uit maken. Als ze VEEL groter zou zijn zou ik het geen gezicht vinden maar een beetje moet kunnen.
|
Ik ben 1.78, vriendlief 1.94. Iets kleiner zou beter zijn voor m'n tenen maar ik vind het prima zo. Ik zou niet uitgaan met iemand die kleiner is dan ik. Als ik hakken aanheb merk ik altijd dat jongens waarmee ik sta te praten op hun tenen gaan staan
![]()
|
ik krijg juist het idee dat de meesten het niet zo prettig vinden als de jongen kleiner is dan het meisje.
ik zelf ben nog nooit verliefd geworden op iemand die kleiner is eb hoewel ik er niet bewust op afknap merk ik toch wel dat ik gewoon niet naar kleine jongens kijk want dat vind ik niet aantrekkelijk. gelukkig heb ik nu een vriendje en die is 1.85 en ik ben 1.70. prima verhouding.
|
Verwijderd
|
ik ben 1.86 en mijn vriend is ong. 1.90. Vind het wel fijn dat hij iets groter is; sowieso vind ik lange mannen mooier. maar ik ben ook wel eens gevallen op iets kleinere mannen, hoewel ze dan toch echt niet veel kleiner dan 1.80 moeten zijn. Buiten het feit dat ik me dan éxtra groot voel, vind ik het niet sexy
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat een opmerking ![]() Nee, van buiten spelen op mijn 22e word ik groot! Overigens toen ik jong was hadden we niet eens een computer. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Mjah, ik merk dat ik meestal kijk naar jongens die 5 tot 10cm langer zijn dan ik. Heel lang vind ik niet leuk en heel klein ook niet. Breed mag dan weer wel. Maar hé, het bloed kruipt waar het niet gaan kan, als ik verliefd word op iemand die kleiner is dan ik, why not?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Seks met dieren strafbaar stellen? Rollo Tomasi | 224 | 09-04-2004 21:04 | |
Algemene schoolzaken |
Gebarentaal Verwijderd | 24 | 31-10-2003 15:30 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |