| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Supersnel, as always!
En is het niet een idee om iig de emoticons wel te tonen in de mobile skin? Ik klik me helemaal suf op de :-) linkjes omdat welke smilie het is vaak toch wel essentieel is voor een post. En die opent dan in een nieuw venster, ontzettend gedoe voor een inline plaatje. Anders misschien gewoon de tekst weergeven? ( dus :eеk: ipv :-) of )Misschien optioneel in de gebruikersinstellingen? De afbeeldingen worden toch gecached(?) en bij elkaar zijn ze toch maar een paar kB. Of is dit teveel gevraagd?
|
|
|
|
Waarom is de toppostlijst nu zo kut?
![]() http://forum.scholieren.com/memberli...rt=posts&pp=50 waarom geen nummertje ervoor, gemiddelde posts, en ontwikkeling van de posts? ![]() En waarom zo breed gelayout? (maar dat geldt meer voor de hele memberlist) (maar vind ik wel rete-irritant) Vooral het nummertje en de gemiddelde
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Beleidszaken |
Forumupdate - feedback! #2 Blaf | 29 | 23-04-2009 12:39 | |