Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb graag dat de jongen groter is dan mij, maar het hoeft niet. M'n eerste vriend was een klein beetje kleiner dan mij en hij kon dat echt niet hebben. Zeker niet als ik hoge hakken aanhad. Ik vond het wat raar maar niet storend. Mijn 2e vriend was ietsjes groter, en dat ging wel goed..
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben vrij lang (rond de 1.90) dus een jongen van <1.80 vind ik niet echt leuk. Altijd als ik leuke jongens zag die kleiner waren dan ik, had ik meteen iets van 'laat maar' , omdat ik er vanuit ging dat jongens lange(re) meisjes niet leuk vinden.
Mijn vriend is 1.95, dus dat is prima. Ik doe sowieso nooit hakken aan, want dat ziet er niet uit ![]() |
![]() |
|
Ik ben iets groter dan 1,60 dus voor mij is het een uitgemaakte zaak
![]()
|
Ik ben 1.88m dus ik ben meestal wel groter, dus zou het antwoord niet zo snel weten. Kan me ook geen figuur van een vrouw voorstellen dat ondanks een lengte van 1.88+m nog aantrekkelijk is. Rond de 1.80 - 1.84 houdt het wel op denk ik.
|
Verwijderd
|
Ik ben 1.68, vriend 1.96. Toch wel de langste ooit, maar het bevalt het best.
![]() Ik heb liefst dat een vriend 1.80+ is ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 11-10-2008 om 08:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb trouwens het idee dat in Nederland de meeste jongens toch wel een stuk langer zijn dan 1.74. Ik ben 1.89 en ik voel me soms nog klein vergeleken met een hoop mannen die je gewoon dagelijks op straat ziet. Alsof iedereen steeds maar langer wordt. Anyway, het lijkt me wel raar als een vrouw langer is dan ik.. dat lijkt me niks. Ik wil toch graag groter en sterker zijn ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() @Volk: Tja dat is inderdaad wel waar, had ik nog niet aan gedacht..een vriendin van mij (is zelf rond de 1,70) heeft namelijk wel eens nekpijn gehad doordat haar jongen heel lang was. Die waren waarschijnlijk niet zo creatief. ![]() |
![]() |
|
ik ben zelf keiklein.. Dus mijn jongen moet het liefste wel wat groter zijn,, maar als ie kleiner is maakt t niet heel veel uit, zolang ie maar leuk is, maar ik ken maar 1 jongen die kleiner is dan ik van mij leeftijd, en dat scheelt maar n centimeter.. ik ben 1.61 en hij 1.60 xD maar ik heb toch niks met hem.. is gewoon een vriend
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Armoede, volgens welke ''wetten en regels'' is mijn perceptie verkeerd (onder woorden gebracht) ? OT: ik val simpelweg niet op mannen kleiner dan 1.90, maar dit heeft vooral met mn eigen lengte te maken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Seks met dieren strafbaar stellen? Rollo Tomasi | 224 | 09-04-2004 21:04 | |
Algemene schoolzaken |
Gebarentaal Verwijderd | 24 | 31-10-2003 15:30 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |