Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2008, 14:50
Verwijderd
Citaat:
mijn vriend is 41cm langer dan ik. Ik ben 156 cm en hij 197 cm. Maakt werkelijk geen verschil met als hij even lang of korter zou zijn geweest. Maar ik maak me eigenlijk ook nooit zorgen om of iets 'staat' of niet.
Dit dus, alleen is hij nog ietsje groter geloof ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2008, 14:57
Mucky
Mucky is offline
Ik heb graag dat de jongen groter is dan mij, maar het hoeft niet. M'n eerste vriend was een klein beetje kleiner dan mij en hij kon dat echt niet hebben. Zeker niet als ik hoge hakken aanhad. Ik vond het wat raar maar niet storend. Mijn 2e vriend was ietsjes groter, en dat ging wel goed..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 17:49
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Ik heb het idee dat hij bedoelde dat hij zelf maar eens naar buiten moest gaan om rond te kijken hoe groot de meisjes daadwerkelijk zijn.

Dat zou idd ook nog kunnen. Ik met mijn grote mond
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 20:12
wup
wup is offline
Ik ben vrij lang (rond de 1.90) dus een jongen van <1.80 vind ik niet echt leuk. Altijd als ik leuke jongens zag die kleiner waren dan ik, had ik meteen iets van 'laat maar' , omdat ik er vanuit ging dat jongens lange(re) meisjes niet leuk vinden.
Mijn vriend is 1.95, dus dat is prima. Ik doe sowieso nooit hakken aan, want dat ziet er niet uit
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 21:54
Lyne
Lyne is offline
Citaat:
sterker nog: wij zijn het langste volk ter wereld
Kan je nagaan.

Maar ehm, 41 cm verschil, krijg je daar geen nekpijn van?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 06:31
stout!
stout! is offline
Ik ben iets groter dan 1,60 dus voor mij is het een uitgemaakte zaak . Jongens die kleiner zijn dan ik, zijn meestal 8. Mijn vriendje is denk ik zo'n 20 cm groter dan ik, dus ook niet enorm. Maar vind het een fijn verschil, ik kan er wel bij met zoenen maar kan ook naar hem opkijken.
Oud 09-10-2008, 15:59
Volk
Volk is offline
Citaat:
Kan je nagaan.

Maar ehm, 41 cm verschil, krijg je daar geen nekpijn van?
Nee. Ik zou niet weten waarom. Als kind kreeg je toch ook geen nekpijn van het kijken naar je ouders??
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 16:08
Lyne
Lyne is offline
Nee niet bij kijken, maar ik bedoelde meer zoenen enzo (staand dan).
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 16:13
Volk
Volk is offline
Hij kan bukken, mij optillen, ik kan op een muurtje/trapje/iets anders gaan staan. Er is van alles mogelijk. Ik heb nog nooit nekklachten gehad en hij nog nooit rugklachten
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 21:53
niqui
niqui is offline
Een tijd geleden zag ik in een dierentuin een stel waarvan de man ongeveer 2 meter lang was. Ik schat in dat zijn vriendin de 1.60 m niet haalde. Die deden hetzelfde als Volk omschrijft.

Ging allemaal prima
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 19:05
Armoed
Armoed is offline
Ik ben 1.88m dus ik ben meestal wel groter, dus zou het antwoord niet zo snel weten. Kan me ook geen figuur van een vrouw voorstellen dat ondanks een lengte van 1.88+m nog aantrekkelijk is. Rond de 1.80 - 1.84 houdt het wel op denk ik.
Oud 10-10-2008, 19:20
Verwijderd
Ik ben 1.68, vriend 1.96. Toch wel de langste ooit, maar het bevalt het best.

Ik heb liefst dat een vriend 1.80+ is en lengte is wel belangrijk, als ik iemand zou tegenkomen die ik wel leuk zou vinden maar die 1.60 dan zou dat me toch echt dwars zitten. Maar het ligt er wel aan HOE leuk die persoon dan is.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 08:27
Verwijderd
Citaat:
Ik ben 1.88m dus ik ben meestal wel groter, dus zou het antwoord niet zo snel weten. Kan me ook geen figuur van een vrouw voorstellen dat ondanks een lengte van 1.88+m nog aantrekkelijk is. Rond de 1.80 - 1.84 houdt het wel op denk ik.
Armoede vindt een vrouw van 1.84 wel ''aantrekkelijk gebouwd'', maar als haar benen bv 3 cm en haar bovenlichaam 2 cm langer zijn, dan is ze ineens raar gebouwd. Heel vreemd allemaal.... dat voorstellings vermogen van jouw. Ik ken genoeg mooie vrouwen boven de 1.88, die een prachtig figuur hebben, armoede. Je stelling is gewoon te bot en cru

Laatst gewijzigd op 11-10-2008 om 08:49.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 11:30
Verwijderd
Citaat:
@ x-spekkie-x: Ik ben zelf 1,74. Maar ik merk dat als ik uitga ofzo dat ik toch wel vaak aan de lange kant ben (denk dat ongeveer de helft van de jongens kleiner is). Zelf heb ik ooit gezoend met een jongen die een paar cm kleiner was, en ik vond het toch niets. Voel ik me gelijk zo lang en lomp enzo.
Toen ik het topic las dacht ik dat je 1.90 was ofzo. Lol

Ik heb trouwens het idee dat in Nederland de meeste jongens toch wel een stuk langer zijn dan 1.74. Ik ben 1.89 en ik voel me soms nog klein vergeleken met een hoop mannen die je gewoon dagelijks op straat ziet. Alsof iedereen steeds maar langer wordt.

Anyway, het lijkt me wel raar als een vrouw langer is dan ik.. dat lijkt me niks. Ik wil toch graag groter en sterker zijn Mijn vriendin is 1.63
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 18:32
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Armoede vindt een vrouw van 1.84 wel ''aantrekkelijk gebouwd'', maar als haar benen bv 3 cm en haar bovenlichaam 2 cm langer zijn, dan is ze ineens raar gebouwd.
Ja.

Citaat:
Heel vreemd allemaal.... dat voorstellings vermogen van jouw. Ik ken genoeg mooie vrouwen boven de 1.88, die een prachtig figuur hebben, armoede. Je stelling is gewoon te bot en cru
Zie hier een verschil in perceptie verkeerd onder woorden gebracht.
Oud 13-10-2008, 18:01
Lyne
Lyne is offline
Citaat:
Toen ik het topic las dacht ik dat je 1.90 was ofzo. Lol

Ik heb trouwens het idee dat in Nederland de meeste jongens toch wel een stuk langer zijn dan 1.74. Ik ben 1.89 en ik voel me soms nog klein vergeleken met een hoop mannen die je gewoon dagelijks op straat ziet. Alsof iedereen steeds maar langer wordt.

Anyway, het lijkt me wel raar als een vrouw langer is dan ik.. dat lijkt me niks. Ik wil toch graag groter en sterker zijn Mijn vriendin is 1.63
Waaaah nee ik vind mezelf nu al lang genoeg. En jij hebt echt de perfecte lengte vind ik Meeste Nederlandse jongens zijn wel langer ja.

@Volk: Tja dat is inderdaad wel waar, had ik nog niet aan gedacht..een vriendin van mij (is zelf rond de 1,70) heeft namelijk wel eens nekpijn gehad doordat haar jongen heel lang was. Die waren waarschijnlijk niet zo creatief.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 18:39
Verwijderd
Een man die kleiner is dan 1.63 meter vind ik niet aantrekkelijk, dus daar zou ik niet mee uitgaan. Gelukkig zijn er dat niet veel en maakt het me verder niet echt uit of ie een beetje groter is, of veel groter, het heeft allebei zo zijn voor- en nadelen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 12:54
xTiineke
xTiineke is offline
Mijn ex was ook (een klein beetje) kleiner en dat vond ik wel naar...
Maargoed het was geen dramaa ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 21:04
HiddenPain
HiddenPain is offline
ik ben zelf keiklein.. Dus mijn jongen moet het liefste wel wat groter zijn,, maar als ie kleiner is maakt t niet heel veel uit, zolang ie maar leuk is, maar ik ken maar 1 jongen die kleiner is dan ik van mij leeftijd, en dat scheelt maar n centimeter.. ik ben 1.61 en hij 1.60 xD maar ik heb toch niks met hem.. is gewoon een vriend
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Ja.

Zie hier een verschil in perceptie verkeerd onder woorden gebracht.
Off course
Armoede, volgens welke ''wetten en regels'' is mijn perceptie verkeerd (onder woorden gebracht) ?

OT: ik val simpelweg niet op mannen kleiner dan 1.90, maar dit heeft vooral met mn eigen lengte te maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten