Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoals ik ook al in WSZ typte
![]() Ik ben wel benieuwd naar de functie van VeGs. Zij was de eerste die met een aannemelijke theorie over Sherco op de proppen kwam, waar veel mensen (waaronder ik) op meeschaapten. Daarnaast vind ik haar switch aan het einde opvallend. Daar zou Soija's reverse-psychology voor kunnen gelden. Nu kan ik a.s. zaterdag niet stemmen (want ik ben vanaf morgen een weekendje weg), maar ik ga gewoon even de Spelleider pm'en met vast een stem op haar, hopelijk telt die dan toch gewoon mee. Ze zou zomaar wolf kunnen zijn. |
![]() |
|
Jeetje, had ik m'n mond maar gehouden dat ik Sherco`s reactie vreemd vond.
![]() Excuses-moi Sherco. En ik snap dat mensen mijn switch vreemd kunnen vinden. Maar wat ik al eerder zei: ik vond het nogal flauw om wel Sherco te verdenken, waarna ineens zo veel mensen mee schapen, maar daarna wel lekker veilig mijn random stem te laten staan. Het was hoe dan ook nooit goed geweest in dit geval. Was ik blijven staan, was het verdacht dat ik Sherco noemde en niet op haar stemde, terwijl ik haar toch verdacht (wat Mr.Soija al terecht zegt). Noem het maar verantwoordelijkheid nemen ofzo? Wel de aanzet zijn tot het geschaap op haar maar als ze onschuldig is lekker roepen dat ik toch niet op haar gestemd heb, is ook nogal kinderachtig. Maar ik snap best dat anderen zo'n switch weer overdreven en onnodig vinden. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Kut uitslag maar we hebben inderdaad de leerling nog.
Het switchen vind ik ook raar. Om de redenen die ook al zijn genoemd. Wat misschien nog wel vreemder is iemand verdenken en dan niet op die persoon stemmen, dat is gewoon weg raar. Het is nu voor Vegs makkelijk zeggen van ja, maar iedereen schaapte mee. Ik houd het voorlopig op Vegs |
![]() |
||
Citaat:
Ik maakte Sherco verdacht en ik zat er naast. Alles wat ik gedaan had was met scheve ogen bekeken. En iedereen die nog niet gestemd heeft en lekker meeschaapte blijft nu buiten schot. |
![]() |
|
![]() |
VeGs, doe rustig, of je wordt nog verdacht omdat je jezelf té heftig verdedigt
![]()
|
The following takes place between 8 pm and 9 pm
'Weten we al wat de terroristen willen?!', vroeg sterrenmeisje gestresst aan Barabas. De telefoons van CTU stonden roodgloeiend en iedereen was druk in weer met vanalles en nog wat. Aan de muur hingen grote schermen met allerlei live informatie en beeldmateriaal omtrent de ontvoering van de president. 'Nu even niet!', riep Barabas, 'ik ben bezig!'. De terroristen hadden op ingenieuze wijze een live stream van de president met enkele terroristen in beeld opgezet, zodat het voor CTU vrijwel onmogelijk was de precieze locatie van de uitzending vast te stellen. Barabas, de slimste nerd bij CTU in dienst, had de opdracht de connectie van de terroristen te hacken. Ondertussen is Joost net van de schrik bekomen als er nog een schot wordt gelost. Deze slaat in op het muurtje waar hij achter ligt. Stof en zand springt op in de lucht. 'Verdomme!', dacht Joost, 'ik moet die envelop van Sherco hebben, maar zo kom ik er nooit bij!'. Hij probeerde snel weg te kruipen achter het muurtje. Nog een schot. Hij rende naar het dichtsbijzijnde gebouwtje, zo'n 50 meter verderop. Het was een wonder dat de scherpschutter niet raak schoot. Hij miste hem op een haar na. Joost wist dat hij op moest schieten. Hij was nu buiten schot en kon langs een paar andere verlaten gebouwen bij het gebouw van de schutter komen. Hij zocht een ingang. Een kapot raam. Hij klom naar binnen. Het was stikdonker. Hij luisterde aandachtig. Opeens hoorde hij snelle voetstappen. De schutter ging ervandoor!! Hij zette de achtervolging in. Opeens schrok iedereen op. Op het live beeld was te zien hoe een van de staffleden van de president het beeld in werd gesleept. Het was Kunst! De Chief of Staff. Iedereen kende haar maar al te goed. Een jaar geleden was zij constant in het nieuws omdat ze een geheime affaire zou hebben met de president. Echter niemand wist met hard bewijs te komen, hetgeen de oorzaak was dat ze nog steeds haar functie had. 'Katje!', riep Joost door zijn oortje, 'zoom in op mijn locatie met de thermal satellite, en zoek een ontsnappend hitte signaal!'. Katje was de medewerkster van sterrenmeisje bij CTU. Alhoewel, eigenlijk meer Joost's persoonlijke assistente. En niet alleen op zakelijk gebied. 'Hij loopt in noordoostelijke richting, en rent nu richting het bos', zei ze. Joost wist dat dat niet de snelste route was, en was de schutter te snel af. Hij besprong de schutter van opzij en deed hem meteen handboeien. 'Voor wie werk je?!', vroeg hij, 'vertel op!'. Hij trok zijn masker af. Alhoewel, zijn masker? Het bleek een vrouw te zijn! Plotseling klonk er een schot! Het was meteen stil in de zaal van CTU. Op het scherm was te zien hoe Kunst in elkaar zakte. Ze was neergeschoten door een van de terroristen... 8.58…8.59…9.00 Spelers 1. Krynn 2. matige_muis 3. VeGs 4. Absinthe 5. AllureV 6. Sherco (ziener) 7. Pippeloen 8. Lucky Luciano 9. Light Fighter 10. Daboman 11. Mr Soija 12. Katje 13. sterrenmeisje 14. Heksjuh 15. Hanneke 16. Basjeeh 17. Barabas 18. Uice 19. fizzle-fluffy 20. ~~Fantôme~~ 21. *Miekjuh* 22. Kunst (cupido) Opgehangen Opgegeten
||
Citaat:
dit zegt Kunst wel: Oke soija is vaag, maar dat is hij gewoon en hij zit er wel vaak goed bij. Ik vind het ook opvallend dat hanneke (en VeGs) zo last minute zijn geswitcht.. en de eerste ronde ging ze voor Sherco Ik vraag me af of ze hierin dan al gehint heeft...
||
Citaat:
niks arme geliefden. arme wij! want de cupido kan juist hinten wie de geliefden zijn en gezien de geliefden een derde partij zijn, kunnen zij natuurlijk makkelijker winnen als cupido er snel uitligt, gezien cupido de enige is die weet wie de geliefden zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() jammer dat ze nu al dood is... en ik vind het thema van het verhaal echt leuk en de verhalen tot nu toe ook, al zijn ze door al die lijken nóg chaotischer en hectischer dan de echte 24 ![]() |
![]() |
|
ik zei toch, denk ik
![]() Soija wordt nu denk ik door meerdere mensen verdacht, vanwege 'vage' reacties. Maar VeGs schiet óok wel érg in de verdediging, dus ik ben er nog niet helemaal uit. Afwachten maar op verdere posts..
|
![]() |
Hmm, ik denk dat Kunst misschien wel heeft gehint, door puur op één van de twee geliefden te stemmen.
De opmerkingen richting soija vind ik persoonlijk niet waardevol om naar te kijken, aangezien hij vaker aanvaringen heeft met spelers en een onvoorspelbare speler is in mijn ogen. Daardoor blijf ik toch in eerste instantie nog bij Vegs hangen aangezien zij wel erg verdedigend reageert. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |