Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kom ik net thuis, wil ik eten, en dan hebben jullie zoveel geschreven.
![]() Waarschijnlijk stem ik op VeGs, omdat ze zo'n rare draai maakten toen het eigenlijk al bekend was, dat je je wilt verdedigen is logisch maar ik geloof er niets van. Als ik verder nog tijd heb ga ik de boel nog doorlezen anders stuur ik zo mijn stem in. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik stem op Hanneke. Want aan gelijkspel kunnen we misschien iets afleiden.
|
Verwijderd
|
VeGs
Absinthe Pippeloen AllureV Uice Light Fighter matige_muis Hanneke Lucky Luciano Fizzle-fluffy Krynn Katje VeGs Heksjuh Basjeeh Miekjuh Mr Soija Heksjuh Fantome Krynn Daboman Lucky Luciano Sterrenmeisje Basjeeh Als het zo blijft stem ik op sterrenmeisje, maar ik wil hem best aanpassen om gelijkspel te krijgen. Laatst gewijzigd op 11-10-2008 om 19:19. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat het tweede deel van de quote betreft: zó ben ik het he-le-maal met je eens. Ik reageerde dan ook op twee posts van Vegs, niet op haar hele optreden. Je voelt je nutteloos als je op sterrenmeisje stemt, maar niet als je op mij stemt? Als ik het goed geteld heb, dan hebben Vegs en Hanneke nu allebei zes stemmen, ik zou er twee hebben: dat is even nutteloos als je een dorpeling bent, en even veilig als jullie allebei wolfjes zijn. Want als ik me iets herinner uit míjn wolventijd was het wel hoe lastig het was niet met z'n tweetjes in dezelfde lijst terecht te komen bij dreigend theoretisch gelijkspel. Kanttekening daarbij is weer dat er drie mensen hun stem niet hebben doorgegeven: Barabas (is jarig, aangekondigd) en Miekjuh (twijfelkonterige nieuweling. Wie mis ik? Edit: yay, nieuwe posts ![]()
Laatst gewijzigd op 11-10-2008 om 19:20. |
![]() |
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Krynn verwijdert d'r post. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik heb -uiteraard- op Vegs gestemd. Had eigenlijk @random willen stemmen omdat ik verwacht had dat het weinig zou uitmaken. Maar aangezien jij ook op mij hebt gestemd moet ik dat toch weer rechttrekken. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Gelijkspel zou het dus moeten wezen, ja? ![]() VeGs Absinthe Pippeloen AllureV Uice Light Fighter matige_muis Hanneke Hanneke Lucky Luciano Fizzle-fluffy Krynn Katje VeGs Heksjuh Basjeeh Miekjuh Mr Soija Heksjuh Fantome Krynn Daboman Lucky Luciano Sterrenmeisje Niet gestemd: -Barabas (aangekondigd, is jarig) -Miekjuh
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bent heel knap als jij je hieruit kan praten ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Je avater lijkt op die van Vegs. ![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Aanwijzingen hè, niet meer dan dat.
|
Sorry, maar je kunt Hanneke toch niet kwalijk gaan nemen dat ze op mij stemt en een gelijkspel veroorzaakt?
Anders is het regelrechte zelfmoord. Als je zelf onschuldig bent en er bestaat ook maar de kleinste kans dat de ander wel een wolf is, stem je daar toch op? Maar een gelijkspel dus. Als het een echt gelijkspel is, beslissen de wolven of ik of Hanneke er uit gaan toch? Wordt dat dan tegelijk met het wolvenmaal bekend gemaakt of later? Maar ik ben benieuwd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Mocht het gelijkspel zijn, dan zegt de spelleider 'Het is gelijkspel' in het topic. Hierna wordt er een pm gestuurd naar de wolven en als de keuze van de wolven bekend is, wordt het verhaal gepost. Dit is altijd voor de eetronde en het liefste zo snel mogelijk op de avond van de hangronde.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar daarvoor heeft ze ook nog maar 1 verdachte genoemd, maar heeft daar niet op gestemd. Nu op het laatste moment komt ze weer, onder de noemer van zelfbehoud. Nu ik dit schrijf komt er ineens een ander idee kijken: Vorige ronde werd ze beschuldigd van op het laatste moment switchen. Kan me voorstellen dat ze dan wel wacht om te kijken wat de rest doet om niet te hoeven switchen. Laatst gewijzigd op 11-10-2008 om 20:10. |
![]() |
|
The following takes place between 9 pm and 10 pm
‘Hoe is het mogelijk dat Kunst bij de terroristen verzeild is geraakt?’ riep sterrenmeisje verschrikt uit. Luciano was de eerste die reageerde. ‘Ze zal wel weer eens niet de regeltjes hebben gevolgd’ zei hij verbitterd. ‘Zoals wel meer mensen hier doen.’ Luciano was de directeur van de CTU en hij probeerde alles in goede banen te leiden, maar dit lukte niet altijd. ‘Och man, stel je toch niet zo aan’ mopperde Biertank. Biertank was het fossiel van CTU. Luciano probeerde hem al een hele tijd met pensioen te sturen, maar Biertank liet zich niet zomaar wegjagen. Hij had het veel te erg naar zijn zin en bovendien vond hij het veel te leuk om Luciano te irriteren. Joost was ondertussen aan het worstelen met de schutter. Deze probeerde zich steeds los te wringen, maar Joost hield haar stevig vast. Tijdens de worsteling ging de telefoon van Joost. Joost keek even twijfelend naar de schutter, maar nam toch maar de telefoon op. Het bleek dat sterrenmeisje hem belde. ‘Joost, je gelooft het nooit, maar de terroristen hebben Kunst, de Chief of Staff, doodgeschoten voor de ogen van heel Amerika en de president.’ Joost schrok van wat sterrenmeisje zegt. Op dat moment wist de schutter van de verminderde aandacht van Joost te profiteren en wrong zich los. De schutter rende zo snel mogelijk weg. Joost was nog half verdoofd door het nieuws van sterrenmeisje, maar zette toch de achtervolging in. Op een gegeven moment rende de schutter een smal, donker steegje in. ‘Ha, nu heb ik je’, dacht Joost opgelucht. Hij rende de schutter achterna het steegje in en kwam stil te staan voor de muur van het doodlopende steegje. De schutter was echter nergens te bekennen. Snel keek hij om zich heen. ‘De schutter kon in ieder geval niet naar boven zijn gegaan en er was ook nergens een putdeksel waardoor je kan verdwijnen’, dacht Joost. ‘Verdomme, waar is die schutter dan gebleven? Je kan hier nergens heen.’ Boos en gefrustreerd liep hij terug naar de plek waar nog altijd het dode lichaam van Sherco lag. Sherco lag nog op dezelfde plaats als waar hij haar had achtergelaten. Joost knielde neer bij haar lichaam. Hij pakte voorzichtig de envelop en opende deze. In de envelop bleek een briefje te zitten met een adres. Snel pakte hij zijn telefoon en toetste een nummer in. ‘Met sterrenmeisje, CTU’ hoorde hij aan de andere kant van de lijn. ‘Hallo sterrenmeisje, met Joost. Zou je even een adres voor me op kunnen zoeken? Het is Mulberry Street 168.’ Antwoordde Joost. Hij hoorde sterrenmeisje driftig typen. ‘Het is een loods op een industrieterrein. De loods is eigendom van Mr. Smith en wordt gebruikt voor de opslag van papier.’ ‘Bedankt sterrenmeisje. Zou je Minke en Fantome kunnen waarschuwen? Ik denk dat ik wat hulp nodig heb bij die loods. Oja, ik heb trouwens iets voor Daboman’ zei Joost tegen sterrenmeisje. Zonder op haar antwoord te wachten, hing hij op en rende hij naar zijn auto. Sterrenmeisje drukte op een knop om Daboman te waarschuwen en riep Fantome en Minke. ‘Absinthe, Fantome! Joost heeft jullie hulp nodig. Hij zal zo naar CTU komen. Zorg dat jullie klaarstaan!’ riep sterrenmeisje om via de luidsprekers. Minke en Fantome sprongen meteen op. ‘Eindelijk werk aan de winkel’ zei Fantome blij tegen Minke. Minke werd door iedereen Absinthe genoemd, omdat ze heel vaak dat spul dronk. Iets waar Luciano minder blij mee was, want hij hield niet zo van alcoholgebruik tijdens het werk. Fantome had ouders die helemaal gek waren van spoken en een soort ghostbusters waren. Toen ze een dochtertje kregen, besloten ze om haar Fantome te noemen, want dat vonden ze een hele mooie naam. Fantome was echter minder blij met haar naam. Ze had liever net als haar broertje een normalere naam gehad. Haar broertje heet Casper. Joost racete ondertussen naar het hoofdkantoor van CTU. Toen hij daar aankwam, stond Daboman hem al op te wachten. ‘Hier Daboman, deze envelop wilde Sherco aan mij geven. Misschien kun jij er nog iets aan ontdekken’ riep Joost naar Daboman. Daboman schuifelde naar voren en nam voorzichtig de envelop aan. Hierna mompelde hij nog iets tegen Joost en liep toen weer in de richting van zijn kelder waar hij allemaal ingewikkelde testjes en analyses uitvoerde. Niemand bij CTU snapte wat Daboman eigenlijk allemaal deed, behalve Barabas. Barabas ging elke dag bij Daboman in de kelder lunchen en dan praatten ze over allemaal nerddingen. Joost zag dat Minke en Fantome al in hun auto zaten en reed snel door naar het industrieterrein. Minke en Fantome volgden hem in hun eigen auto. Aangekomen bij het industrieterrein reden ze langzaam in de richting van de loods en stopten een eindje voor de loods. Anders zouden ze misschien al gezien worden. Joost wist echter nog niet dat Fantome en Minke een newbie, genaamd Miekjuh, bij zich hadden. Fantome had aan Luciano beloofd om Miekjuh in te werken en dit leek haar wel een mooie gelegenheid om Miekjuh met een praktijksituatie in aanraking te laten komen. Miekjuh was redelijk zenuwachtig toen ze uit de auto stapte. ‘Hallo, ik ben Miekjuh’ stamelde ze tegen Joost. ‘Ik loop een tijdje mee met Fantome om een beetje te wennen aan het werk bij CTU.’ Joost knikte haar vriendelijk toe en trok daarna zijn pistool. Miekjuh schrok er wel eventjes van, want nu ging het echte werk beginnen. Joost liep alvast richting de loods. ‘Minke, jij gaat met mij mee. Fantome ga samen met Miekjuh naar de achteringang’ beval Joost. Fantome sloop samen met Miekjuh om de loods heen. Voorzichtig voelde Fantome aan de achterdeur. Deze bleek open te zijn. Stilletjes slopen ze de loods binnen. Toen ze binnen waren, zagen ze een gigantische ruimte. Fantome keek oplettend om zich heen of ze iemand zag. Miekjuh bewonderde echter de grootte van de loods. Opeens slaakte Miekjuh een gil en wees naar boven. ‘Fantome’ stamelde ze. ‘Daar hangt iemand.’ Fantome keek ook naar boven. Daar hing inderdaad een dood lichaam aan een touw. Op dat moment hoorden ze gestommel achter zich. Snel draaide Fantome zich om… 9.58…9.59…10.00 Spelers 1. Krynn 2. matige_muis 3. VeGs (tovenaar) 4. Absinthe 5. AllureV 6. Sherco (ziener) 7. Pippeloen 8. Lucky Luciano 9. Light Fighter 10. Daboman 11. Mr Soija 12. Katje 13. sterrenmeisje 14. Heksjuh 15. Hanneke 16. Basjeeh 17. Barabas 18. Uice 19. fizzle-fluffy 20. ~~Fantôme~~ 21. *Miekjuh* 22. Kunst (cupido) Opgehangen Opgegeten Domme, domme dorpelingen. Jullie hebben jullie lieve tovenaar opgehangen. De wolven hebben tot morgenavond 20.30 uur de tijd om een lekker hapje te kiezen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #88 Geel | 500 | 21-09-2011 19:47 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 Geel | 500 | 05-09-2010 19:00 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #62! MartinV | 396 | 17-09-2009 15:03 | |
De Kantine |