Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat andere kan worden gelezen als: 'Lopen langs de kleuren van jou, roepen voor de vogels in de lucht' Hetzelfde gebeurt in dit walgelijke gedicht van Hans: http://forum.scholieren.com/showthre...7#post28323417 |
![]() |
||
De sig van mafkees22:
Citaat:
|
In een hotel: "Handdoeken op de grond betekend wassen." (oid), au au au.
En niet een taalfout, maar een VERtaalfout. Gisteren tijdens Friends werd de volgende zin "Only if you buy me a foamfinger." vertaald als "Alleen als je een roomsoes voor me koopt." ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
In een opdracht voor school:
Keep your answers brief (around 700 words each) and to the point; do not write in telegram style. Gebruik dan geen puntkomma als je niet weet hoe het moet. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sexverslaafd frysk | 259 | 05-07-2015 19:01 | |
De Kantine |
Mooie taalvouten #14 Verwijderd | 500 | 20-01-2011 18:31 | |
Studeren |
Hogeschool Utrecht - IBL onbekend12345 | 1 | 09-03-2008 15:05 | |
Algemene schoolzaken |
Conflict met school: Welke stappen zijn mogelijk? Martin | 21 | 18-04-2004 22:24 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 |