Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik geloof dat er in Engeland ook heel lang een wet is geweest voor taxichaffeurs die hen verplichtte om een baal hooi in hun achterbak te houden. Dat was dan uit de tijd dat taxi's nog koetsen met paarden waren, en die paarden wel goed verzorgd moesten worden. In mijn boek maatschappijwetenschappen stond ook een stukje over die gekke wetten in Groot Britannië.
Haha, dat met die Schot vermoorden. Waarschijnlijk was er dan iemand die een pijl en boog dragende Schot had vermoord, en mocht die rechter de Schot niet, dus veroordeelde hij de dader niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Weet je wat? Ik zal zo eens mijn kleren gaan strijken, dan huiswerk maken, en als ik geluk heb, heb ik zelfs nog tijd om aan een tekening te beginnen. Eigenlijk wil ik vandaag wel verven maar ik heb geen verf en verf is eng.
En daar ga ik aan beginnen als dit nummer afgelopen is. Nu dus. Dag allemaal! Wens me succes!
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb koude handen en ik heb in plaats van huiswerk maken mijn rooster uitgeprint en het nieuwe album van mindless self indulgence gedownload. Dan ga ik nu nuttige dingen doen met de pc uit!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
The Saaithon programming language #413 Swlabr | 500 | 09-11-2008 16:42 |