Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Kahlen lijkt toevallig veel op haar ![]() dat zei Tyra Banks ook in dat seizoen bij de make-overs ![]() Links: Carmen Kass - Rechts: Kahlen ANTM 4 ![]() Carmen Kass ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarbij zijn haar foto's en haar walks gewoon helemaal niet zo goed en heeft ze een zeurderig stemmetje ![]()
|
Jenah was veel mooier toen ze nog bruin haar had, ipv dat raar geknipte geblondeerde haar
![]() Bianca had een erg mooie foto deze week (die schaduw van haar wimper op haar neus!). Volgende week krijgen de twee meisjes die nu ook al moeite hadden met praten een probleem zag ik al. Dat kan wel eens een reden worden om Lisa eruit te kieperen. Ik heb dit jaar niet echt een duidelijk favoriet, misschien komt het nog ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010] x-spekkie-x | 115 | 25-06-2011 19:33 | |
Films, TV & Radio |
Fall season 2009 Verwijderd | 46 | 07-10-2009 18:16 | |
Films, TV & Radio |
Fall season 2008 Verwijderd | 99 | 04-03-2009 10:43 | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Films, TV & Radio |
Fall season 2007. In Your Room | 167 | 29-12-2007 18:58 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top Model 5 #2 Me-ke | 442 | 05-09-2006 14:35 |