Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar, eerlijk is eerlijk, nu ben je er vaak zat.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat heeft Andijvie er zelf over te zeggen? DK heeft helemaal geen 4 fb's nodig, dus waarom zou zij aan willen blijven als ze toch nooit post?
En wat gaat er nou gebeuren met het koelkastbeleid? Want voor zover ik zag was iedereen het er over eens dat het overbodig was, maar ondertussen staat dat topic nog steeds ongewijzigd op DK. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik wil toch even mezelf verdedigen; ik heb inderdaad de afgelopen +/- twee weken weinig gepost, maar ik ben wel iedere dag even online geweest. Reden? Ik ben ook gewoon een mens en heb soms periodes die drukker zijn dan andere; over het algemeen ben ik gewoon dagelijks actief, behalve nu twee weken even niet (tentamens, deadlines, iedereen kent 't wel). Dat is ook een van de redenen waarom er op DK 4 fb's zijn; DK is druk, fb's zijn ook gewoon mensen met bezigheden buiten het forum, dus als een fb het even wat drukker heeft, blijven er nog 3 over, als er maar 2 fb's op zouden zitten, is de kans veel groter dat het soms zonder fb zit.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik snap niet dat er gewoon niets mee gedaan wordt dat deze klacht hardnekkig blijft terugkeren. Je kunt altijd iemand aanstellen die er wat vaker komt. Wat is er zo fout aan wat actievere forumbazen op DK? En wat is het grote probleem als je om aan deze wens van de leden tegenmoet te komen moet sleutelen in het "personeelsbestand"?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als een forumbaas niet in staat is die twee dingen redelijk consequent bij te houden is de forumbaas dus overbodig, immers, dan modereert diegene nauwelijks meer, en is diegene dus te inactief voor het subforum.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast is het ook de bedoeling dat fb's het opgestelde beleid zo goed mogelijk naleven, als dan missy de enige is die na lang aandringen en 4 weken te laat het koelkasttopic update, geeft dat imo iets aan over de motivatie van de fb's. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Still: Citaat:
Bron: FAQ.
||
Citaat:
Het gaat om veel meer.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wat Dark Phoenix zegt over het forum bijhouden is natuurlijk belangrijk. Maar dit is lang niet altijd zichtbaar. Zelf lees ik meer dan ik post de laatste tijd. Dan houd ik dus wel de boel in de gaten, maar ben ik niet opvallend 'actief'. Verder wat je zegt over het koelkasttopic heb je natuurlijk gelijk in. Dat is niet goed genoeg bijgehouden. Maar goed, als ik altijd direct dingen zou doen die ik mij voorneem te doen, zou ik ook een stuk succesvoller zijn op school. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jullie zijn vast niet afschuwelijk slecht, maar er zijn gewoon betere mensen en wanneer dat moment er is is het echt niet dramatisch om gewoon door te wisselen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ook wanneer er mensen rondlopen die misschien beter zijn als forumbaas gaat er niet gekeken worden welke forumbaas er op dit moment het minst goed functionert en wordt deze maar uit het team gezet. Lekker beleid zou het zo worden, zie het eens voor je als een bedrijf waar je van de ene op de andere dag ontslagen kunt worden omdat er buiten iemand rondloopt dit misschien wel beter zou kunnen zijn dan jou. Dat gebeurt ook niet. En ergens ben ik ook wel benieuwd wie je als beter forumbazen ziet dat de mensen die dit moment op DK rondlopen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je eerste alinea, daar ben ik het dan ook niet mee eens. Ik snap dat het op dit moment ver moet komen om uberhaupt een discussie te krijgen onder de beleidsvoerders zelf, maar daar ben ik het gewoon niet mee eens. Je tweede alinea, wat nou van de een op de andere dag? Ik stel ook niet voor bepaalde mensen binnen te halen om dan te kijken wie er moet schuiven, nogmaals, ik vind de helft van de huidige forumbazen ronduit slecht, vanwege meerdere dingen. Ik vind dan ook dat er al kandidaten zíjn die moeten schuiven. En ik pleit niet voor een wekelijkse wissel van forumbazen, maar als het al maandenlang slecht gaat vind ik het niet vreemd eens in het halfjaar oid te kijken wie er nog echt goed functioneert en of er niet betere opties zijn. En stel dat de verbeteringen miniem zijn, ja dan vind ik het ook niet echt de moeite. Maar op dit moment zie ik grote mogelijkheden ![]() Nu kan ik namen noemen, die je niet kent. Ik kan ook namen noemen van mensen die ik geschikt vind, maar dat zijn dan ook mensen die ik regelmatig spreek en kan beoordelen daarin, dus dan krijg je wel een voorselectie hier. Dat lijkt me ook niet erg handig en dan krijg je weer het beslotenclubjeidee. Wanneer je het serieus wil weten, stuur maar een pm, maar het heeft voor mij geen zin hier mensen te gaan voorstellen om dan met het hele forum (inclusief onzin) erover te gaan discussieren waarom wel of niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Daarbij is het niet van de ene op de andere dag, een half jaar geleden is exact dezelfde discussie gevoerd, waarbij exact hetzelfde werd beweerd en het ook allemaal tijdelijk zou zijn. Het is leuk dat men elkaar op die manier 'beschermd', maar blijkbaar gaat er toch ergens iéts fout. De forumbazen worden gewoon niet erg serieus meer genomen door de leden, iets wat toch op z'n minst typisch is.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||||
Citaat:
Dat het koelkastbeleid niet goed liep is toegegeven en deze is nu afgeschafd. Volgens veel DK-regulars te laat, maar zoiets afschaffen moet natuurlijk overlegd en overwogen worden. Er wordt dus wel degelijk naar de leden geluisterd. Het is ook erg jammer dat er vanuit de DK-mensen wel vanalles geroepen wordt wat slecht is en dat er veel beter kan, maar veel haalbare en realistische oplossingen heb ik nog niet voorbij zien komen. Uitspraken als Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder neem ik over het algemeen alle forumbazen wel serieus, al heb ik bij sommigen inderdaad mijn twijfels over hun capaciteiten. Of eigenlijk twijfel ik meer aan of ze het nog wel leuk vinden... Hanneke was vroeger idd fervent dk-er, maar de laatste tijd komt ze nog maar amper langs. Waarschijnlijk omdat 'haar' deel van de oude garde ook niet meer op dk post en dan heeft ze er, denk ik, behalve als fb ook weinig meer te zoeken. Andijvie vind ik een tof wijf, maar echt hardcore posten op dk heeft ze nooit gedaan. Natuurlijk komt ze regelmatig even buurten, maar dat is nu juist het probleem: het is enkel buurten. Ik denk dat het grootste bezwaar van de mensen op dk is dat de forumbazen niet zo goed weten wat er allemaal speelt en dan afgaan op individuele posts, terwijl die (mits in een context geplaatst) helemaal niet zo ernstig zijn als wordt gedacht. Ook het omgekeerde kan het geval zijn: dan worden er continu steken onder water gegeven, maar niemand die het merkt. Laatst gewijzigd op 02-11-2008 om 21:22. Reden: aanvulling |
![]() |
||
Citaat:
Zoals je hier ziet is het koelkastgebeuren al langere tijd een issue. Ook blijkt in dit topic dat de forumbazen 'nu al' doorhebben dat dit systeem niet werkt, ondanks dat dit onder de leden al eeuwen bekend is en geprobeerd duidelijk te maken aan de forumbazen daar. Het is zeker niet zo dat alles op DK slecht is en alle forumbazen kut, maar er zou in ieder geval een hoop beter kunnen. En dit kan ik ook heel duidelijk beargumenteren, net als dat ik met een hoop (haalbare) veranderingen kan komen. ![]()
|
Verwijderd
|
@wolter: de reden dat ik iets per pm wilde bespreken met missy is dat sommige dingen niet geschikt zijn aan een heel forum kenbaar te maken. Ik wil dat je heus wel pmen, als bemiddelaar zijnde.
Maar voor mij persoonlijk ging het niet alleen om slechte aanwezigheid, ook slecht inschatten van situaties en sfeerverpesting. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Toch nieuwe grenzen voor het WSZ-topic op DK? Verwijderd | 70 | 17-06-2010 11:11 | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
De Kantine |
Beheerders en forumbazen, dié moeten weg! Dark Phoenix | 14 | 24-06-2008 16:05 | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 | |
De Kantine |
Saaiers on the storm #211 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 15:32 | |
Beleidszaken |
Nieuwe koelkastmethode DK Racing Dutch | 21 | 06-01-2008 20:32 |