Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2008, 13:29
Verwijderd
Heeft iemand hem al?
Want ik ben er, ondanks dat ik deel I vrij slecht vond, toch wel benieuwd naar. Hij krijgt veel hoge cijfers ondanks dat bijna overal ook wel wat minpunten worden genoemd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2008, 13:45
T_ID
T_ID is offline
Deel 1 was vrij goed, maar beperkt en veel te kort. Dat, plus dat je alleen maar hoogbejaarde characters echt goed kon maken, waren een beetje de minpunten.

Wel leuk trouwens om weer eens een spel te spelen zonder al te veel Amerikanen er in. Fable was gewoon goed voor je Engels.
Oud 24-10-2008, 14:34
Verwijderd
is ie al uit dan?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 15:33
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
plus dat je alleen maar hoogbejaarde characters echt goed kon maken,
In Fable 1 kan je ergens een zooi geld offeren waardoor je leeftijd omlaag gaat.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 15:57
Verwijderd
ik heb 'm nu wel, had far cry maar net geruild
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 16:51
Verwijderd
laat maar weten wat je er van vindt bossen!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2008, 18:48
Verwijderd
ik heb pas drie kwartier in het spel zitten, maar superblij met die ruil! goede sfeer, megacool stijltje en niet te ingewikkeld allemaal
Met citaat reageren
Oud 26-10-2008, 08:45
Verwijderd
Dat de sfeer er goed in zat had ik ook al gezien ja. Het ziet er echt gelikt uit. Alleen met Fable I in mijn achterhoofd weet ik gewoon niet of ie die 60 euro waard is...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2008, 11:23
Verwijderd
ja dan moet je niet naar mij luisteren want fable 1 vond ik mijn geld ook waard
Met citaat reageren
Oud 26-10-2008, 13:04
Doemyernogmaar1
Doemyernogmaar1 is offline
Fable 1 was inderdaad een beetje kort, maar opzich wel leuk
In Fable 2 is de main questline ook niet superlang, doet me een beetje denken aan Oblivion, waarbij de main quest ook niet zo heel lang was, maar er nog genoeg te doen was om de main heen.

tot nu toe bevalt fable 2 erg goed, alleen het co-op werkt een beetje vreemd. Lastig om iemand te vinden die je game invite accepteerd (of doe ik iets fout?)
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 06:45
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Fable 1 was aardig, maar niet ver genoeg uitgewerkt, het hele 'keuzes beinvloeden je spel' viel mateloos tegen en het was vrij kort.

Fable 2 heb ik nu een aantal uur gespeeld, en ik moet eerlijk zeggen dat er een shítload aan verbeteringen in zit. Zo is er een gouden lijn die je naar je quests brengt, kosten spells geen mana meer, kan je een héleboel tijd besteden aan dingen zoals huizen en winkels opkopen, verhuren, je hond trainen, jobs uitoefenen en beter in worden, en side quests. Verder kun je nu vanaf elke plek quests aannemen of levelen, iets wat toch wel een hele verbetering is. Ook het feit dat spells geen mana meer kosten is een hele rebalancing, en een goede wat mij betreft. En sommige keuzes hebben nu daadwerkelijk een effect op je spel.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Tot nu toe vind ik hem het geld wel waard, iig.
Oud 27-10-2008, 07:30
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik moet nog es met die molyneux praten over de releasedatum, ik heb nu tentamenweek dus ik moet verdorie wachten tot vrijdag .
Oud 27-10-2008, 16:14
Verwijderd
het lijkt af en toe nog wel een beetje een preview versie ofzo, hij is nog een beetje buggy, maar niet heel storend
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 18:11
Joejronha
Joejronha is offline
ik ken fable niet, maar hoe moet ik me voorstellen dat spells die geen mana kosten een verbetering zijn? Waar is mana dan voor? ;x
Oud 27-10-2008, 22:20
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik ken fable niet, maar hoe moet ik me voorstellen dat spells die geen mana kosten een verbetering zijn? Waar is mana dan voor? ;x
Er is in het spel geen mana.

En het is een verbetering omdat:

Je de keuze hebt uit 3 wapen soorten (melee, ranged, magic) en naarmate je meer vecht met een soort je meer ervaring daarin krijgt en die dus kunt upgraden.

Aangezien melee je sowieso nooit wat kost en ranged je geen ammunitie kost (die is er namelijk ook niet) is magic met manakosten zwaar de zwakkere schakel. Nu hebben ze ervoor gekozen alles gratis te maken, maar elk van de 3 de mogelijkheid te geven te "chargen" wat tijd kost, maar de attack / spell sterker maakt in plaats daarvan.

Beetje crappy uitleg, maar het komt dus neer op een meer gebalanceerd resultaat imo.
Oud 27-10-2008, 23:02
T_ID
T_ID is offline
Maar ja, Fable I, was de magie soms echt veel te effectief. Dat ongelimiteerd kunnen gebruiken doordat er geen mana meer is... De spreuken zelf zouden veranderd moeten zijn om een ongebalanceerd geheel te voorkomen.
Oud 28-10-2008, 12:15
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maar ja, Fable I, was de magie soms echt veel te effectief. Dat ongelimiteerd kunnen gebruiken doordat er geen mana meer is... De spreuken zelf zouden veranderd moeten zijn om een ongebalanceerd geheel te voorkomen.
De spreuken zijn ook veranderd, en bovendien is er dus dat charge systeem, waardoor je niet constant krachtige spreuken kan casten. (als je een spell omhoog levelt wordt het niet zoals in fable 1 gewoon een sterkere spreuk, maar je houdt de level 1 spreuk en kunt die chargen naar level 2, 3, etc. maar dat kost dus tijd)
Oud 28-10-2008, 18:30
Verwijderd
ik snap alleen niet precies hoe ik mijn spreuken kan kiezen. ik heb nu 3 spreuken: tijd stoppen, force push en force push level twee. stel, ik wil me naar een vijand teleporteren met die eerste en daarna iedereen wegbeuken met die force push, hoe doe ik dat?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2008, 23:02
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dát deel van het spell systeem werkt nogal lame.

Je hebt 5 plaatsen voor spreuken, je begint onderaan met alle level 1 spreuken, daarboven alle level 2 spreuken, etc.

Bij elke plaats kan je wel een verschillende spreuk kiezen, maar dat betekent vooral dat als je langer chargt dat je spreuk dan in een andere spreuk verandert. (dus als je op level 1 time control hebt en op level 2 forcepush begint je spreuk als slow time, maar wordt automatisch een forcepush spreuk als je chargt)

De enige combo die je dus kunt maken is level 2 time control gebruiken en daarna een level 1 forcepush. Of tussentijds op start drukken om je spells uit te wisselen.

As I said, nogal irritant.
Oud 28-10-2008, 23:09
Verwijderd
fap fap fap

ik krijg steeds meer de neiging om de 360 te kopen
(mijn PCtje wordt ouder en ouder )
Met citaat reageren
Oud 29-10-2008, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Dát deel van het spell systeem werkt nogal lame.

Je hebt 5 plaatsen voor spreuken, je begint onderaan met alle level 1 spreuken, daarboven alle level 2 spreuken, etc.

Bij elke plaats kan je wel een verschillende spreuk kiezen, maar dat betekent vooral dat als je langer chargt dat je spreuk dan in een andere spreuk verandert. (dus als je op level 1 time control hebt en op level 2 forcepush begint je spreuk als slow time, maar wordt automatisch een forcepush spreuk als je chargt)

De enige combo die je dus kunt maken is level 2 time control gebruiken en daarna een level 1 forcepush. Of tussentijds op start drukken om je spells uit te wisselen.

As I said, nogal irritant.
welke idioot heeft dat bedacht. ik kan niet eens mijn forcepush chargen en op iemand richten, of mijn time control níet chargen maar wel casten?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2008, 23:20
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
welke idioot heeft dat bedacht. ik kan niet eens mijn forcepush chargen en op iemand richten, of mijn time control níet chargen maar wel casten?
Zoiets.

Het wordt pas echt leuk als je een spell wilt chargen van bijv. level 2 en je hebt nog een andere level 3 spell, moet je constant opletten wat je doet
Oud 31-10-2008, 19:33
Verwijderd
zo dat is kut, nog steeds niet gespeeld sinds het weekend maargoed dat merk ik nog wel dan
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 16:29
Rob
Rob is offline
Ik vind de game érg leuk! Ik vergeet ook steeds dat er een main storyline is die je kunt volgen, zo erg raak ik afgeleid door alle sidequests en de jobs die je kunt doen. Na twee dagen ronddwalen kom ik er dan weer achter dat ik een normale verhaallijn moet doen om verder te gaan.

Er zijn nog wel een paar rare dingetjes die ik tegenkwam:

De vijanden zijn niet écht boeiend, maar teveel van hetzelfde. Wat variatie zoals zwakke en sterke kanten zou best wel fijn zijn.

Ik kwam ook een rare glitch tegen toen ik mijn familie wilde verhuizen van het ene huis naar het andere, want ik had ineens twee keer dezelfde vrouw, maar de ene vond mij wel aardig en de andere totaal niet. Toen was ik maar gaan scheiden en heb ik het huis te huur gezet. ;x

Chain attacks vind ik raar en ik krijg de timing niet echt te pakken.

Tot nu toe heb ik geen problemen gehad met de spells, maar da's meer omdat ik toch alleen maar Inferno gebruik op dit punt (level 5 slacht bij mij tot nu toe alles, en ik zit nog niet eens in het derde deel van de game).

Tot nu toe ben ik wel lekker Gargoyles aan het jagen.
Oud 09-11-2008, 18:36
Koning
Koning is offline
Tof spel, net zo leuk als één en misschien nog wel leuker (als ik hem heb uitgespeeld). Lekkere simpele combat, lekker rondrennen en zonder gezeur je ding doen. Leuke sfeer ook.
Oud 09-11-2008, 19:48
Verwijderd
ik vind die magie heel kut werken
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 19:39
Rob
Rob is offline
Als iemand dolls (te winnen in Westcliff) wil ruilen voor mijn Reaver doll, of de expression books voor Hat, Mustache and Headband of Back Flip voor de hond, graag.

xbox live: UpgradePolecat
Oud 25-11-2008, 21:10
Verwijderd
ohja ik moet deze nog steeds gaan spelen
Met citaat reageren
Oud 01-12-2008, 20:47
Verwijderd
nou ik vind er geen kut aan hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten