Advertentie | |
|
![]() |
|
Maar ja, Fable I, was de magie soms echt veel te effectief. Dat ongelimiteerd kunnen gebruiken doordat er geen mana meer is... De spreuken zelf zouden veranderd moeten zijn om een ongebalanceerd geheel te voorkomen.
||
Citaat:
|
Dát deel van het spell systeem werkt nogal lame.
Je hebt 5 plaatsen voor spreuken, je begint onderaan met alle level 1 spreuken, daarboven alle level 2 spreuken, etc. Bij elke plaats kan je wel een verschillende spreuk kiezen, maar dat betekent vooral dat als je langer chargt dat je spreuk dan in een andere spreuk verandert. (dus als je op level 1 time control hebt en op level 2 forcepush begint je spreuk als slow time, maar wordt automatisch een forcepush spreuk als je chargt) De enige combo die je dus kunt maken is level 2 time control gebruiken en daarna een level 1 forcepush. Of tussentijds op start drukken om je spells uit te wisselen. As I said, nogal irritant.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het wordt pas echt leuk als je een spell wilt chargen van bijv. level 2 en je hebt nog een andere level 3 spell, moet je constant opletten wat je doet ![]()
|
Ik vind de game érg leuk! Ik vergeet ook steeds dat er een main storyline is die je kunt volgen, zo erg raak ik afgeleid door alle sidequests en de jobs die je kunt doen. Na twee dagen ronddwalen kom ik er dan weer achter dat ik een normale verhaallijn moet doen om verder te gaan.
Er zijn nog wel een paar rare dingetjes die ik tegenkwam: De vijanden zijn niet écht boeiend, maar teveel van hetzelfde. Wat variatie zoals zwakke en sterke kanten zou best wel fijn zijn. Ik kwam ook een rare glitch tegen toen ik mijn familie wilde verhuizen van het ene huis naar het andere, want ik had ineens twee keer dezelfde vrouw, maar de ene vond mij wel aardig en de andere totaal niet. Toen was ik maar gaan scheiden en heb ik het huis te huur gezet. ;x Chain attacks vind ik raar en ik krijg de timing niet echt te pakken. Tot nu toe heb ik geen problemen gehad met de spells, maar da's meer omdat ik toch alleen maar Inferno gebruik op dit punt (level 5 slacht bij mij tot nu toe alles, en ik zit nog niet eens in het derde deel van de game). Tot nu toe ben ik wel lekker Gargoyles aan het jagen. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Game-enquête: ding mee naar een spelconsole naar keuze! jeffolk | 6 | 14-10-2012 20:56 | |
De Kantine |
Het neusje van de saaiheid #624 Verwijderd | 500 | 08-06-2009 17:28 | |
Games |
Welke game heb je als laatste gespeeld? #1 Metal | 500 | 06-03-2009 12:49 | |
Games |
Naar welke game kijk jij uit/welke game wil je nog hebben? freakinaround | 24 | 20-06-2008 21:50 | |
Games |
Welke games heb je allemaal? Muzzle | 40 | 27-09-2005 16:26 | |
Games |
Welke game kijk je het meest naar uit? Verwijderd | 99 | 09-07-2005 01:41 |