Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2008, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Oh die zooi, daar heb je toch Simulink voor?
ja om het te simuleren.
Advertentie
Oud 28-10-2008, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Jawel hoor. Als jij deze mensen ziet:
[afbeelding]

[afbeelding]
(die vent rechts)
Zie je echt wel wat daar voor verschil tussen is, en kan je echt wel zeggen waar de meeste meisjes voor zullen gaan.
Ja hé, maar dat is omdat die bovenste gewoon een grafkop heeft. En jij zegt nu ook dat de meeste meisjes voor die jongen op de onderste foto zullen gaan, en dat snap ik ook niet. Wtf is er zo mooi aan Brad Pitt, Enrique Iglesias of weet ik veel welke idiote mongool met veel geld?
Oud 28-10-2008, 21:40
Verwijderd
Citaat:
ja om het te simuleren.
Ja, ik weet ook niet wat je allemaal met Simulink kan, ik heb het nauwelijks gebruikt.
Oud 28-10-2008, 21:41
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Zie mijn nuancering.
Die las ik later pas. Ik had het trouwens ook tegen Basjeeh. Nou is mijn voorbeeld ook wel extreem. Maar ik weet niet, ik denk dat de nuanceringen tussen 'gewoon' en 'aantrekkelijk' toch veel persoonlijker zijn.

Laatst gewijzigd op 28-10-2008 om 21:43. Reden: Ik haalde mensen door elkaar.
Oud 28-10-2008, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Het is natuurlijk belachelijk om te denken dat de school jouw verlangens moet vervullen wat betreft voedsel. Daar moet jij (of je ouders) voor zorgen en de mogelijkheid die je nu hebt om een Mars te kopen uit een automaat is puur verwennerij.
Dat doet de school niet, dat doet het bedrijf dat de catering doet.
Oud 28-10-2008, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik weet ook niet wat je allemaal met Simulink kan, ik heb het nauwelijks gebruikt.
Maar je krijgt dus een of andere vergelijking y= y"'+u1"+u2' en dan moet je daarvan een model maken. En sommige zijn echt heel moeilijk en dan snap ik er geen flikker van. Maar soms vraagt hij ook om een tijdmodel te maken als hij de laplacetransformaties geeft en die kan ik wel. Dus ik hoop een beetje dat die gevraagd wordt
Verwijderd
Bij ons doet de school dat, maar dat maakt niet echt veel uit voor mijn opmerking.
Cherry Springs
Citaat:
Ja hé, maar dat is omdat die bovenste gewoon een grafkop heeft.
Nou, dan zie je toch dat de een lelijk is en de ander weer niet?
Verwijderd
Oud 28-10-2008, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je er meer meebrengen. Je honger varieert toch niet zo sterk van dag tot dag?
Dat scheelt wel een boterham. En sowieso, ik heb geen zin om een boterham te gaan eten, een mars is veel sneller en handiger.
Oud 28-10-2008, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Die las ik later pas. Ik had het trouwens ook tegen Barabas. Nou is mijn voorbeeld ook wel extreem. Maar ik weet niet, ik denk dat de nuanceringen tussen 'gewoon' en 'aantrekkelijk' toch veel persoonlijker zijn.
Ik heb er niks over gezegd.
Oud 28-10-2008, 21:44
Lethe
Lethe is offline

Oud 28-10-2008, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Nou, dan zie je toch dat de een lelijk is en de ander weer niet?
Ja, maar dat zag ik aan de link.
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Die bovenste natuurlijk! <3 <3 <3
Cherry Springs
Citaat:
Ik heb er niks over gezegd.
Ik haalde het door elkaar, ik editte het net!
Die junioren ook!
Verwijderd
Alsof jij boven de junioren staan?
Verwijderd
Citaat:
Bij ons doet de school dat, maar dat maakt niet echt veel uit voor mijn opmerking.
En voor de rest: Dan vraag ik mijn ouders marsen voor mij te kopen, dan maakt het nog niks uit.
Lethe
Lethe is offline

Oud 28-10-2008, 21:46
Lethe
Lethe is offline
Oh huh. Ik wilde een A maken, maar hij doet 'm vanzelf helemaal naar links.
Verwijderd

Verwijderd
Citaat:
En voor de rest: Dan vraag ik mijn ouders marsen voor mij te kopen, dan maakt het nog niks uit.
Ik heb nu even geen idee meer waar het over ging, maar goed, dat lijkt me dan de verantwoordelijkheid van jou (als je je ouders de opdracht geeft) of van je ouders (als ze dat uit zichzelf doen).
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Oh huh. Ik wilde een A maken, maar hij doet 'm vanzelf helemaal naar links.
Ja, hij maakt van heel veel spaties achter elkaar maar 1 spatie.
Oud 28-10-2008, 21:47
Lethe
Lethe is offline
Al die moeite voor niks.
Verwijderd
Haha die smilies
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nu even geen idee meer waar het over ging, maar goed, dat lijkt me dan de verantwoordelijkheid van jou (als je je ouders de opdracht geeft) of van je ouders (als ze dat uit zichzelf doen).
Maakt het uit wie die verantwoording heeft?
Oud 28-10-2008, 21:48
Verwijderd
Wacht, ik ga even teruglezen.
Cherry Springs
Citaat:
Ja, maar dat zag ik aan de link.
Jij beweert dus dat je de URL maar ging bekijken omdat je er niet zelf achter kon komen welk van de twee algemeen aantrekkelijker zou worden beschouwd?
Moet ik je nu geloven of wat?
Verwijderd
Citaat:
Die las ik later pas. Ik had het trouwens ook tegen Basjeeh. Nou is mijn voorbeeld ook wel extreem. Maar ik weet niet, ik denk dat de nuanceringen tussen 'gewoon' en 'aantrekkelijk' toch veel persoonlijker zijn.
Nee, die blijken in de praktijk helemaal niet zo persoonlijk te zijn. Al is het verschil tussen mannen en vrouwen dat vrouwen ook sterk hechten aan status (die wél persoonlijk is), waardoor toch verschillende voorkeuren kunnen ontstaan. Bij mannen is hier geen sprake van; ongeveer 95% van de heteroseksuele mannen heeft zo goed als exact dezelfde smaak voor vrouwen.
Citaat:
Maar je krijgt dus een of andere vergelijking y= y"'+u1"+u2' en dan moet je daarvan een model maken. En sommige zijn echt heel moeilijk en dan snap ik er geen flikker van. Maar soms vraagt hij ook om een tijdmodel te maken als hij de laplacetransformaties geeft en die kan ik wel. Dus ik hoop een beetje dat die gevraagd wordt
Maar het bepalen van die Laplacetransformatie is toch heel simpel? En als je het niet analytisch kan, lukt het wel met Maple.
Oud 28-10-2008, 21:49
TopDrop
TopDrop is offline
Code:
[]      []    [][][]    [][][][]    []            [][][]    [][][][][]    [][][][]
[][]  [][]  []      []  []      []  []          []      []  []          []        
[]  []  []  [][][][][]  [][][][]    []          []      []  [][][][]      [][][]  
[]      []  []      []  []    []    []          []      []  []                  []
[]      []  []      []  []      []  [][][][][]    [][][]    [][][][][]  [][][][]
Oud 28-10-2008, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Nee, die blijken in de praktijk helemaal niet zo persoonlijk te zijn. Al is het verschil tussen mannen en vrouwen dat vrouwen ook sterk hechten aan status (die wél persoonlijk is), waardoor toch verschillende voorkeuren kunnen ontstaan. Bij mannen is hier geen sprake van; ongeveer 95% van de heteroseksuele mannen heeft zo goed als exact dezelfde smaak voor vrouwen.

Maar het bepalen van die Laplacetransformatie is toch heel simpel? En als je het niet analytisch kan, lukt het wel met Maple.
nee van dat ding hoef je niet de laplace transformatie te geven, maar soms geeft hij ook een laplacetransformatie en dan moet je het model maken. Dat is makkelijker.
En op je tentamen mag je geen maple gebruiken
Oud 28-10-2008, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Code:
[]      []    [][][]    [][][][]    []            [][][]    [][][][][]    [][][][]
[]  []  []  [][][][][]  [][][][]    []          []      []  [][][][]      [][][]  
[]      []  []      []  []    []    []          []      []  []                  []
[]      []  []      []  []      []  [][][][][]    [][][]    [][][][][]  [][][][]
Je moet even naamzoeken.
Oud 28-10-2008, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Code:
Uitslover
Oud 28-10-2008, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Jij beweert dus dat je de URL maar ging bekijken omdat je er niet zelf achter kon komen welk van de twee algemeen aantrekkelijker zou worden beschouwd?
Moet ik je nu geloven of wat?
Nee, het was een grapje.
Maar dit is natuurlijk een extreem geval, maar over die onderste (ik denk dat hij bovengemiddeld is, anders zou je hem niet hebben uitgekozen), ik kan echt niet zien wat hem mooier of knapper maakt dan een gemiddelde jongen.
Oud 28-10-2008, 21:51
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Code:
Nice!
Oud 28-10-2008, 21:52
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Je moet even naamzoeken.
hmkay

Citaat:
Uitslover
Oud 28-10-2008, 21:52
Cherry Springs
Citaat:
Wat versta je eigenlijk precies onder status? Ik ga er van uit dat het niet alleen gaat om 'macht' en geld of populariteit want ik geloof dat dat niet waar is. Of ik ben een enorme freak.
Oud 28-10-2008, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Wat versta je eigenlijk precies onder status? Ik ga er van uit dat het niet alleen gaat om 'macht' en geld of populariteit want ik geloof dat dat niet waar is. Of ik ben een enorme freak.
Dat is wel waar
Oud 28-10-2008, 21:53
Verwijderd
Citaat:
hmkay

Hahaha
Oud 28-10-2008, 21:54
Verwijderd
Maarten en Marloes zijn een stelletje (in wording) ja?
Verwijderd
Citaat:
al eeuwen maar ze ondernemen nooit actie heb ik het idee.
Verwijderd
Citaat:
Dat hangt af van de vrouw, voor jou zal een indie pulpzanger bijvoorbeeld een hoge status hebben, voor een sugababe heeft een guido een hoge status, etc.
Oud 28-10-2008, 21:55
Cherry Springs
Citaat:
Dat is wel waar
Volgens mij zijn er zat mannen die meer macht, geld en populariteit hebben dan jij en toch kiest Stefanie voor jou. Why?
Oud 28-10-2008, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij zijn er zat mannen die meer macht, geld en populariteit hebben dan jij en toch kiest Stefanie voor jou. Why?
De man met de hoogste status is natuurlijk niet altijd beschikbaar.
Oud 28-10-2008, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Tussenstapje hè. Anders zou ze droog staan.
Oud 28-10-2008, 21:58
Verwijderd
Citaat:
omdat dat niet het enige is natuurlijk. Maar in Bussum zie ik vaak oude dikke lelijke mannen lopen met vrouwen die 15 jaar jonger zijn en dat is echt niet omdat die mannen zo aardig zijn.
Oud 28-10-2008, 21:58
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Nee.
Oud 28-10-2008, 21:59
Verwijderd
hoi
Oud 28-10-2008, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Tussenstapje hè. Anders zou ze droog staan.
Oud 28-10-2008, 22:00
Verwijderd
lucky, hoeveel status en macht heb jij dan?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten