Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2008, 09:53
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Haha, mijn werk is een stuk interessanter nu
Net met een vriendinnetje gegeten. Iedereen is lief voor me! Ze zei dat wij nu gewoon samen lekker vaak uit eten gaan ( ik ging met hem een paar keer per maand en haar vriend wil nooit... probleem opgelost!) Ben zo blij met iedereen.
het is ook wel zo dat je ineens veel meer tijd hebt voor vrienden als het uit is, vooral omdat dingen die je het liefste met hem deed nu ineens met vrienden 'moeten"

oeh en spekkie pas maar op met die antilianen, voor je het weet kom je er niet meer vanaf
Oud 02-11-2008, 14:27
Verwijderd
Gescheurde enkelbanden zijn niet zo goed voor je relationeel gebied: ik ben in geen tijden uitgeweest Maar verder heb ik wel hele lieve vriendjes & vriendinnetjes die voor me zorgen <3

Edit: oh ja, vannacht om 2 uur nog wel grappig heen en weer gesms't. Maar nu reageert ie uiteraard weer niet. Ben benieuwd of ik hem morgen nou nog zie.

Laatst gewijzigd op 02-11-2008 om 14:39.
Oud 02-11-2008, 17:29
Changshan
Changshan is offline
Binnenkort maar weer een meeting, waar alle vrijgezelle mensen met zin om te zuipen terecht kunnen?

Hier nog steeds ontzettend rustig. Begin nu langzaamaan toch wel weer naar wat actie te verlangen.
Oud 02-11-2008, 17:38
igfy
igfy is offline
ik heb kaartjes voor metallica voor zijn verjaardag gekocht alleen is hij pas eins-december jarig en ben ik bang dat ik het niet stil kan houden
Oud 02-11-2008, 18:28
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Binnenkort maar weer een meeting, waar alle vrijgezelle mensen met zin om te zuipen terecht kunnen?
Je hoeft er niet omheen te draaien hoor (a)

Maar: leuk idee! Jullie zijn allemaal welkom op Sint Maarten, eerste rondje is van mij
Oud 02-11-2008, 18:35
Roosje
Roosje is offline
Citaat:

Hier nog steeds ontzettend rustig. Begin nu langzaamaan toch wel weer naar wat actie te verlangen.
Juah! :voorstander:
Ik heb alleen geen zin om te zuipen. Maar /care want dronken mensen zijn leuk.
Oud 02-11-2008, 19:36
WolterB
WolterB is offline
Citaat:

Meeting zal vast niet lukken met de vrije tijd die ik de laatste tijd heb, maar met het tweede deel ben ik het ook eens, saaiheid alom
Oud 03-11-2008, 07:56
groovy
groovy is offline
Hmm, net afscheid genomen, na een heerlijk lang weekend met elkaar. Het was weer leuk en knuffelig, en hij was sexy en lief en knuffelig . Vandaag is het precies een jaar geleden dat we elkaar voor het eerst zagen . Het lijkt alleen maar alsof ik nog gelukkiger en nog blijer word van hem .
Oud 03-11-2008, 08:13
Verwijderd
Het gaat nog steeds echt goed Vrijdagochtend koopcontract tekenen <3 Leuk hoe enthousiast hij nu is. En al helemaal als hij uit het niets enthousiast uitroept dat 'we dan pinda's en vetbollen voor de vogels op gaan hangen!'

En zou hij nu alsjeblieft uit mijn hoofd en uit mijn dromen willen gaan? Ik wil hem niet meer, ik wil dát niet meer. Maar dat betekent niet dat ik hem niet mis en dat het me wel verdrietig maakt. So please, get out.
Oud 03-11-2008, 09:31
Signy
Signy is offline
vriendinnetje haar relatie is ook over. hmmm erg naar voor haar, ze is erg verdrietig maar nu kunnen we (hoe vervelend ook) samen rouwen

en huisgenootje heeft net iemand ontmoet... wel moeilijk om die dan zo blij te zien.
Oud 03-11-2008, 10:15
ST*R
ST*R is offline
Dit weekend was mn beste vriendin hier, en het was geweldig. Een betere vriendin kan ik me gewoon niet voorstellen.
En hem mis ik steeds meer geloof ik.. ik hoop dat hij me ook mist.
Oud 03-11-2008, 11:58
metallica
metallica is offline
Citaat:
ik heb kaartjes voor metallica voor zijn verjaardag gekocht alleen is hij pas eins-december jarig en ben ik bang dat ik het niet stil kan houden
Ah, wat tof! Ik zou het niet stil kunnen houden tot december hoor Wij gaan ook en ik ben echt helemaal verliefd op het nieuwe album
Oud 03-11-2008, 11:58
Halflight
Halflight is offline
Ik ben lichtelijk in de war. Heb hem na vrijdag zaterdag opnieuw gezien op een feestje van een gemeenschappelijke vriend waar ik na lang twijfelen naar toe ben gegaan. En dat bleek erg leuk te zijn, en hij is veel te hitsig en we gingen praten en herinneringen ophalen en lachen en samen spelletjes spelen. Daarna bracht hij me naar huis en dat was raar want we waren beide stil en nou. Zoen op de wang en toen naar huis gegaan, raar.

Maar donderdag zie ik hem weeer. Want vrijdag zei hij 'to be continued' toen hij na een uur weer weg moest. Dus had ik hem gesmst vlak daarna wanneer ik kon en hij had zijn agenda niet en zou me nog bellen. Maar toen zag ik hem dus zaterdag al en hij begon er gelijk over. En toen werd het donderdag. En later in de auto vroeg hij wat we dan gingen doen. En nu gaat hij voor me koken en i kben vét zenuwachtig. Maar ik hoop veel te veel en daar ga ik nu meer ophouden. Amen.
Oud 03-11-2008, 12:29
Verwijderd
Ja, kut he. Het is nu een week of twee uit en ik kan er toch slechter mee omgaan dan ik gedacht/gehoopt had.
Oud 03-11-2008, 12:46
Verwijderd
Tussen ons gaat het goed! Vanmorgen beetje ruzie over iets dat gisteravond gebeurd was, maar dit is weer goed. Tis lief.
Thuis iets minder. Mam gaat altijd taarten/cakes maken als ze zich niet goed voelt en nu doet ze al bijna een week niets anders. Ze houdt keihard vol dat er niets is, maar ik ben ook niet helemaal achterlijk....
Oud 03-11-2008, 16:22
wup
wup is offline
Het is nu een week uit en ik voel me nog steeds goed. Begin er steeds meer in te geloven dat het wel zo zal blijven.
Gister voor het eerst samen gewerkt met een goede vriendin van me, ze is net begonnen bij mij in de kroeg. En het was leuk! Ik denk dat wij het ook wel goed gaan doen als collega's.
Vanavond verjaardag van mijn broers vriendin, zin in. Lekker taart eten met broers en zussen, altijd leuk.
Oud 03-11-2008, 16:24
wup
wup is offline
Ow en @ Secret Agent: Wat naar Maar wel typsich, mijn broer deed het ook toen het na 10 jaar uit ging met zijn vriendin. Een paar keer per week had ie weer cake, taart, brownies.. Maar misschien valt het wel mee en heeft ze echt alleen zin in taart?
Oud 03-11-2008, 17:00
I C U
I C U is offline
Gossiej. Het gaat hartstikke goed, maar ik merk wel dat alles wat ik nu aan het doen ben onwijs veel energie vergt. Maar het is het waard, ik vermaak me prima en leer onwijs veel, ook over mezelf.

Vrijdagavond Musica Republica, DAMN wat was dat VET! Super! Geweldig uit m'n dak gegaan! Volgend jaar weer
Oud 03-11-2008, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Het is nu een week uit en ik voel me nog steeds goed. Begin er steeds meer in te geloven dat het wel zo zal blijven.
Wauw, goed hoor.. Hoop dat je je goed blijft voelen, ook als je elkaar over een poos ziet om spullen uit te wisselen. (goh, dat lijkt me misschien nog wel het meest kutte en definitieve als je uit elkaar bent, maar niet over nadenken)

OT: Mja, gewoon geloof ik.
Zaterdag de (bijna??)vriend van mn beste vriendinnetje gezien en het is echt een toffe gast, maar weet niet of hij echt bij haar past. Maar goed, daar komt zij zelf wel achter, ik ken hem verder niet.
Zondag moest ik verplicht mee uit eten met mn oma en grmbl... Verwijten is alles wat ze kan, altijd gezellig

Oh, en verder staat het gezin hier op knappen, mn pa moet donderdag geopereerd worden en stress dat het weer fout is en pff, het is uit voorzorg, maar mijn moeder loopt de boel alleen maar op te naaien
Oud 03-11-2008, 18:31
Neko*
Neko* is offline
Vriendje is lief, maar verder gaat het allemaal niet meer. Bah. Wanneer houdt dit op?
Oud 03-11-2008, 22:25
Verwijderd
Ik word knettergek van volle agenda's, onverwachtse verplichtingen, blessures, ziek zijn, familieperikelen en al die andere zooi die er voor zorgt dat er zo weer een week voorbij is zonder elkaar even te zien. Nu zit ie verdomme weer in België omdat ie morgen heel vroeg bij zijn fysio daar moet zijn. OF ZO. And I need a hug so badly.
Oud 03-11-2008, 22:44
Pluis
Pluis is offline
sommige mensen begrijpen ook geen hints
Oud 03-11-2008, 23:21
Poepkind
Poepkind is offline
Ik ben ook weer een ilusie armer, vriendin heeft me al een paar keer vertelt van joh ik ben aangenomen voor dat keuze vak, en deze stage en dit onderzoek etc. En ik zo huh ik wist helemaal niet eens dat je daarvoor had gesolliciteerd. Blijkt dus dat zij dat aan niemand vertelt, omdat ze mensen niet op ideen wilt brengen om ook dat ook te gaan doen en zo concurrentie te creeen. Tsja, geneeskunde.
Maar ik ben echt iemand die zich niet laat naaien, die het nooit lullig vind om anderen te naaien, niet naief, en de insteek als ik niet voor mezelf zorg dan doet niemand het. Maar bij goede vrienden is dat anders, en ik zou het echt tegen mijn principes in vinden gaan om een vriendin niet te attenderen op een leuke stage etc als ik wist dat zij dat ook leuk zou vinden. Nou wist ik van al die dingen wel dat ze er waren, en hoe en wat ik moest solliciteren, ik wilde dat alleen niet, maar t gaat om het idee.
Oud 04-11-2008, 07:29
I C U
I C U is offline
^ Yeah, klinkt nogal frustrerend. Beetje jammer.

Damn, ff serieus, ik ben gewoon moe! Slapen is een beetje overbodige luxe de laatste tijd... Hm.
Oud 04-11-2008, 09:18
wup
wup is offline
Verjaardag gister was gezellig

Het begint toch wat te knagen. Ik begin me zo erg af te vragen hoe het met hém is. Gaat het met hem net zo goed of is hij helemaal kapot? Is ie weer begonnen met blowen? Kan ie nu nog inspiratie voor muziek maken vinden? Etc..
Sta zo op het punt een mailtje te sturen, maar ik moet het niet doen. En daarnaast besef ik me heel goed dat ook dit een irritatiepunt was; ik vertel het liefst de hele wereld hoe het met me is en bij hem moet je het eruit trekken. 3 jaar lang ging het elke dag 'goed' met hem. Het was al heel wat dat ik er een paar keer uit heb gekregen dat hij 'wel een beetje boos' was. Ik mail nog maar even niet dus.

En is het stom om zijn ouders even een kaartje oid te sturen? Wil ze niet echt bellen ofzo, maar wil ze wel even bedanken...
Oud 04-11-2008, 11:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Weekendje weg geweest naar Berlijn met vrienden en hij was echt super lief Lekker tegen me aan zitten in de trein, knuffelen en tegen elkaar in slaap vallen in bed en samen zijn <3 Hij heeft genoten van hoe gelukkig ik van alles werd. Vanavond komt ie hierheen en dan kan ie m'n scriptie zien en zijn we lekker een avondje met z'n tween en ga ik lekker koken Komend weekend is ie ook weer hier

En ik heb echt de liefste schoonouders die er zijn Gisteravond bij hun thuisgekomen na weekendje weg en dat was gewoon fijn en voelde ook als thuis. M'n schoonmoeder komt iig naar m'n afstuderen en m'n schoonvader misschien ook wel al moet ie dan wel vrij nemen. Ze waren iig wel geinteresseerd. Ik zat te vertellen dat ik een afstudeerfeestje wilde geven maar dat m'n kamer een beetje te klein is voor alle mensen die ik uit wilde nodigen en als ik het wilde mocht ik het ook wel bij hun thuis vieren, haha, ik vind dat zo tof Zondag moesten ze in Rotterdam zijn en omdat er wegwerkzaamheden waren moesten ze omrijden door de buurt waar ik woon zaten ze te vertellen 'gelukkig zijn we tegenwoordig wel vaker in die buurt' haha, vinden ze het tenminste niet erg om me te halen en brengen. Ze zijn lief
Oud 04-11-2008, 11:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
En is het stom om zijn ouders even een kaartje oid te sturen? Wil ze niet echt bellen ofzo, maar wil ze wel even bedanken...
Ik vind het niet stom. Mijn vriend heeft het ook gedaan toen het uitging met zijn vorige vriendin. Ik heb het niet gedaan omdat ik nooit zo goed met zijn moeder overweg kan maar zou het met m'n huidige schoonouders zeker wel doen. Het ligt een beetje aan de band die je hebt (gehad) maar stom vind ik het zeker niet
Oud 04-11-2008, 11:20
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Het begint toch wat te knagen. Ik begin me zo erg af te vragen hoe het met hém is. Gaat het met hem net zo goed of is hij helemaal kapot? Is ie weer begonnen met blowen? Kan ie nu nog inspiratie voor muziek maken vinden? Etc..
waarom wil je weten hoe het met hem gaat? als het slecht met hem gaat voel je je misschien slecht omdat je daar ergens stiekem toch blij om bent, omdat je dan toch iets voor hem betekend hebt, maar dan voel je je goed omdat hij zich niet goed voelt, en dan voel jij je 'evil'.
en als het goed met hem gaat voel je je waarschijnlijk slecht omdat hij je blijkbaar toch niet zoooo nodig had.
laat hem dus gewoon doén, want wat hij je ook vertelt, slecht voel je je toch.
ik vind het in elk geval niet erg dat ik met mijn ex niet al te veel contact heb gehad - tuurlijk was hij er kapot van, maar het was mijn beslissing en ik was veel gelukkiger zo, dus why the hell zou ik mij slecht moeten gaan voelen om wat ik hem had aangedaan??
Oud 04-11-2008, 11:51
wup
wup is offline
O nee, zo zit het juist helemaal niet. Ookal ben ik blij zonder hem en ben ik zo gelukkig, ik geef heel veel om die jongen. Ik wil niets liever dan dat hij gelukkig is/wordt! Dus ik zou echt niet stiekem willen dat hij er kapot van is. Ik hoop dat hij zich net zo voelt als ik. Dat zou voor mij niet betekenen dat ik niet belangrijk voor hem was, want dat was hij toch ook voor mij?
Oud 04-11-2008, 13:26
blauw engeltje
Citaat:
O nee, zo zit het juist helemaal niet. Ookal ben ik blij zonder hem en ben ik zo gelukkig, ik geef heel veel om die jongen. Ik wil niets liever dan dat hij gelukkig is/wordt!
maar daar twijfel ik ook niet aan hoor 't is gewoon dat hij waarschijnlijk nog niet gelukkig IS, en als je dat dan hoort voel je je waarschijnlijk toch niet zo lekker...
Citaat:
Ik hoop dat hij zich net zo voelt als ik.
dat zou natuurlijk het fijnste zijn, maar daar gaat toch wat tijd over hoor, vooraleer dat mogelijk is. momenteel zit hij waarschijnlijk gewoon nog in de 'maar waarom?!' en 'boehoehoe' fase... hij zal waarschijnlijk pas kunnen toegeven dat het 'beter is zo' als hij daaruit is, en volgens mij duurt dat toch wel iets langer dan twee weken...[het is toch nog maar twee weken uit, niet? of vergis ik mij?]? maar ik ken hem natuurlijk niet hé, het kan zijn dat hij het inderdaad al wel beseft... en nu ook weer niet dat ik er zoveel van af ken, van gedumpt worden...
Citaat:
Dat zou voor mij niet betekenen dat ik niet belangrijk voor hem was, want dat was hij toch ook voor mij?
nee tuurlijk, hij heeft voor jou heel veel betekend, en jij ook voor hem - maar het feit dat jij nů al wel iets kan hebben van 'hehe, *opluchting*' is ook alleen maar omdat jij het na een hele periode van twijfelen en triest-zijn hebt uitgemaakt, en jij dat rouwproces dus vantevoren al hebt doorgemaakt, en ook direct na het uitmaken kon beseffen dat het echt wel beter is zo en dat je de goede beslissing hebt gemaakt. hij is pas kunnen beginnen rouwen om de 'mislukte relatie' de moment dat je het hebt uitgemaakt, dus hij moet nu eerst een tijd triest zijn en er veel over nadenken en pas dŕn kan hij die opluchting voelen die jij ook voelt.
denk ik.

Oud 04-11-2008, 14:11
igfy
igfy is offline
ik heb even een frustratiemomentje: we zouden met een groepje vrienden gaan dnden en ik heb bij het afspreken echt duizend keer gezegd dat ik op dinsdag altijd sport, plannen ze het toch op dinsdag met in het mailtje doodleuk erbij, ja we zaten te denken aan dinsdag en zondag maar we kiezen toch maar dinsdag. Moet ik in het vervolg schreeuwen dat ik niet kan op dinsdag ofzo??

En het stomme is: als ik mijn sport ervoor afzeg dan blijkt het een keer of drie door te gaan en heeft men daarna weer betere dingen te doen en blijkt dat ik voor niets mijn sport heb afgezegd.

Om een of andere reden overkomt me dit wel vaker, dat mensen voor mij iets afspreken op dagen waarvan ik al twintig keer heb gezegd dat ik niet kan...

(Volgens mij ben ik een beetje touchy wegens het feit dat ik net twee tentamens achter de rug heb)
Oud 04-11-2008, 16:48
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
we zouden met een groepje vrienden gaan dnden
Vet cool, jij dnd't!

ot;
Mams moest naar de neuroloog, en die zegt tegen haar dat ze al lang opgenomen had moeten worden. Als donderdag/vrijdag ook maar 1 van alle huisartsen die mams aan de telefoon had gehad, was langsgekomen, had ze geopereerd kunnen worden met spoed. Dan had ze nu geen blijvende verlamming in haar voet gehad, en had ze nu weer kunnen lopen. Nu moeten ze eerst een scan maken, en dan opereren, maar dat kan nog wel een week?, 2 weken? duren... Dikkekutzooi.

Laatst gewijzigd op 04-11-2008 om 16:58. Reden: foutje
Oud 04-11-2008, 17:00
blauw engeltje
Citaat:
Vet cool, jij dnd't!

ot;
Mams moest naar de neuroloog, en die zegt tegen haar dat ze al lang opgenomen had moeten worden. Als donderdag/vrijdag ook maar 1 van alle huisartsen die mams aan de telefoon had gehad, was langsgekomen, had ze geopereerd kunnen worden met spoed. Dan had ze nu geen blijvende verlamming in haar voet gehad, en had ze nu weer kunnen lopen. Nu moeten ze eerst een scan maken, en dan opereren, maar dat kan nog wel een week?, 2 weken? duren... Dikkekutzooi.
da's kut sterkte!
Oud 04-11-2008, 18:24
Verwijderd
En weer een dag verder...
Oud 04-11-2008, 21:47
Rob
Rob is offline
We hebben dit weekend onze eerste, 'grote' aankoop gedaan en het is het meer dan waard!
Oud 04-11-2008, 23:02
metallica
metallica is offline
Waaa, echt gaaf, een huisgenootje gaat een half jaar weg wanneer m'n vriend naar utrecht komt. Dus kan hij haar kamer een half jaar onder huren. Dus dan kunnen we toch meteen samen gaan wonen en komende zomer een appartementje zoeken Ik ben zo blij <3
Oud 05-11-2008, 00:26
Verwijderd
Ik word echt volkomen gestoord van 'm, af en toe.

Kan iemand me uitleggen hoe je in het weekend hartstikke lief kan doen en dan de hele week niks van je kan laten horen? Het begint een patroon te worden... *zucht*.
Oud 05-11-2008, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Ow en @ Secret Agent: Wat naar Maar wel typsich, mijn broer deed het ook toen het na 10 jaar uit ging met zijn vriendin. Een paar keer per week had ie weer cake, taart, brownies.. Maar misschien valt het wel mee en heeft ze echt alleen zin in taart?
Dankje Nee, mijn moeder voelt zich echt slecht. Komt mede door mijn vader, die al sinds begin oktober thuis zit zonder werk. Ofja, door de situatie komt het. Pap is overal aan het solliciteren maar komt vrijwel nergens door (al heeft hij gisteren een heel goed gesprek gehad) en zit dus hele dagen thuis. Nu doet hij zijn best echt ontzettend, helpt mee in het huishouden, doet de tuin etc, maar dan nog zit hij veel thuis. Mam is gewend om veel alleen thuis te zijn en dat is in een keer een omschakeling. Ik heb een beetje het idee dat ze de hoop aan het verliezen is wat betreft mijn vader en een nieuwe baan. Echt klote...

ot: Maandagavond toch maar naar hem gegaan, ik hield het hier echt niet langer uit. Nu pas thuis en het was goed. Gisteravond was hij voor het eerst echt boos op me. Maar later was het weer goed en snapte hij dat ik het soms even nodig heb om te knoteren.

En oooh @Neko: Wat klote voor je meis... Hoop dat het goed komt! Als ik iets kan doen ofzo, moet je bellen(still got my number?)/pm'en/mailen/whatever. Kom op!
Oud 05-11-2008, 08:55
Lilium
Lilium is offline
@ Neko: veel sterkte voor jou en de rest van je familie!

OT: Ik zie mijn vriendje morgen alweer! Wat gaat de tijd soms snel.
Oud 05-11-2008, 11:59
Verwijderd
Ik zit in een vreemde situatie...ik ben helemaal verliefd op een superleuke jongen en het klikt heel goed en we doen allemaal leuke dingen, maar tegelijk ben ik ontzettend verdrietig want ik heb het mijn ex verteld en die heeft besloten mij nooit meer te willen spreken. En dat terwijl we sinds het uit is echt nog goed contact hadden en we daar beiden heel blij mee waren. Ik snap het aan de ene kant wel maar had het toch echt niet zien aankomen.
Oud 05-11-2008, 12:24
Verwijderd
@ secret agent: Zat jij toevallig bij kinderen voor kinderen? je lijkt op iemand daarvan.
Oud 05-11-2008, 14:06
Verwijderd
Citaat:
@ secret agent: Zat jij toevallig bij kinderen voor kinderen? je lijkt op iemand daarvan.
Nee. Mijn zangtalenten zouden daar niet gewaardeerd worden, ben ik bang....
Oud 05-11-2008, 15:15
I C U
I C U is offline
Hmmm, vanavond weer ff samen

En ik mag de paal weer in! Pole fitness rules
Oud 05-11-2008, 15:53
igfy
igfy is offline
Citaat:

En ik mag de paal weer in! Pole fitness rules

Dat lijkt me echt een hele zware sport, waarschijnlijk zou ik er de hele tijd uit vallen..

OT: vandaag anderhalf jaartje bij elkaar en geen tijd voor elkaar wegens hij moet de hele dag werken en ik heb vanavond tentamen..
Oud 05-11-2008, 19:29
Verwijderd
Nou gelukkig voor hem is het niet helemaal officieel want anders zou ik nu héél erg gaan zeiken over afspraken die op zíjn initiatief gemaakt worden en dan weer door hém worden afgezegd.
Oud 05-11-2008, 19:50
ST*R
ST*R is offline
Ik mis hem zo. En hij komt over 1,5 week en ik kan aan niks anders meer denken ong en kijk er zooo naar uit en dat is helemaal fout. Ik wil zo graag dat het niet alleen een vriendschappelijk weekend wordt maar ook een romantisch, en tegelijkertijd is dat ook het onverstandigste. En ik ben steeds zo moe..
Oud 05-11-2008, 20:14
Verwijderd
Met vrienden wordt het ook weer gezelliger <3
Oud 05-11-2008, 21:29
Verwijderd
Ha nou het valt weer eens allemaal mee
Oud 05-11-2008, 21:32
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Je hoeft er niet omheen te draaien hoor (a)
Zal ik dit dan ook maar fout interpreteren?

@ Roos: Start maar een topic, ik wil m'n huisje wel terbeschikking stellen. Dan heb ik mijn deel gedaan.
Oud 06-11-2008, 07:38
Verwijderd
Grmbl, gefrustreerd. Vooral in vriendschappen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten