Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het probleem is dat ze veel informatie mist en dat ze het vervelend vindt dat mensen dit als negatief punt noemen, dat zegt ze toch? Wegdromen doet ze maar als niemand iets tegen haar vertelt.
Als het een docent is die vertelt: aantekeningen maken, dan blijf je meer bij de les. Als het een vriend of vriendin is die gewoon iets vertelt: terugpraten, niet alleen met "hmmhm" en "ohja" maar gewoon reageren op wat er gezegd wordt. Als het om een vergadering oid gaat: ook meepraten; als iemand een lang verhaal houdt, voor jezelf bedenken hoe jij dat verhaal zou samenvatten. Als het om iets op tv gaat: tv uitzetten. |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE=Noddy;28439887]Ik heb ook mensen in mijn omgeving die niet luisteren. Het is ook echt heel vervelend.. Vooral omdat zij weten hoe wanneer ze moeten reageren zodat het lijkt dat ze luisteren. Later blijkt dat ze niets meer weten van wat ik heb verteld (of ze hebben gewoon een slecht geheugen)
Ja inderdaad. zo gaat het precies. ik zeg heus wel af en toe 'ja' enzo. maar dan luister ik dus eigenlijk niet. heel vervelend. ook voor mijzelf... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zoals gezegd, proberen meer actief deel te nemen aan het gesprek, aantekeningen maken bij lessen. Als het dan echt niet lukt kun je misschien naar een arts gaan. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikempo #1573 Mc Kauw | 500 | 13-12-2011 00:09 | |
Liefde & Relatie |
mijn ouders accepteren het niet Verwijderd | 59 | 27-11-2010 10:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #6 Verwijderd | 263 | 23-08-2005 15:34 | |
Liefde & Relatie |
Verward ... Eos | 41 | 05-01-2005 20:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Muziek |
Frituurtopic Whaxx | 266 | 18-11-2003 19:12 |