Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is inmiddels bijna 3 jaar geleden denk ik. (bijna 3 jaar)
Dat ging uit omdat hij naar de universitet was gegaan en ik nog op het vwo zat. Het werkte gewoon niet meer, ik zag hem nooit, had ook geen zin om hem te zien etc. We waren uitgepraat, het was niet leuk meer. Dat had hij ook en na de zoveelste ruzie en gezeur om niets was ik het zat. Verder, we zijn een half jaar uit elkaar geweest en wonen nu inmiddels samen. We zijn op een ander niveau gestart toen het weer aanging. Ik wilde dingen meemaken zonder rekening te hoeven houden met iemand. Maar dat stond me toch niet zo aan. Ik was gelukkiger met hem en hij met mij dus vandaar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: We wilden beide iets anders. ![]()
|
iets meer dan anderhalf jaar geleden ging mijn laatste relatie uit om redenen die ongetwijfeld allemaal heel ingewikkeld waren. Mijn versie van het verhaal: hij vond dat ik issues had en absoluut niet zonder psychische hulp kon (van hem) en hij vond niet dat hij die aan mij kon geven. Toen het eenmaal uit was bleek het eigenlijk wel mee te vallen met mijn "problemen" en nu ben ik blij dat ik van hem af ben. Heb veel te lang allemaal dingen gedaan die ik niet had moeten doen (zoals gaan samenwonen).
||
Citaat:
Maar even serieus: JohnnyF, het is inderdaad Yvonne Kroonenberg, ik ben continu in de war met de schrijfster van "Het verrotte leven van Floortje Bloem". Mijn excuus daarvoor!
Laatst gewijzigd op 24-10-2008 om 15:17. Reden: tja, dat heb je weleens... |
![]() |
|
![]() |
Omdat we totaal niet bij elkaar pasten en ik daar, nadat de heftigste verliefdheid weg was, opeens achter kwam en toen heel erg op hem afknapte. En ik kreeg gevoelens voor iemand anders, waar ik toen niets mee gedaan heb. Wat precies oorzaak en gevolg is, weet ik eigenlijk niet eens.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij werkte fulltime, ik zat nog op school. Hij kwam heel veel bij mij thuis, ik mocht niet bij hem thuis komen. Ik had gevoelens voor iemand anders en toen het niet goed ging in mijn relatie ben ik erg snel afgehaakt. Degene waar ik gevoelens voor had was uiteraard een botte lul en ik heb het pas eindelijk min of meer met m'n ex uitgepraat en nu hebben we weer heel leuk contact waar ik heel blij mee ben
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: "“Eh, Bounty, Nuts, M&M’s” Ik zeg: “Ik ga toch geen M&M’s in m’n kont stoppen, denk eens na!” “Nou”, zei ze, “wat dan wel?” “Een Mars!” “Nou jongen, als jij dat lekker vind, moet je dat gewoon doen.”" Ik dacht dat je het over de laatste zin hieruit had. En dit is wel echt van Hans Teeuwen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
het ging natuurlijk over het 'sero positieve dwerg gedeelte' ehhh |
![]() |
||
Citaat:
zo, moeilijk he. en nu is het over met die loze discussie ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Weten wij veel of het in hun situatie een logische reactie was. |
![]() |
|
Omdat ze precies het tegenovergestelde bleek te zijn van wat ik dacht, en hoopte dat ze was, namelijk op eigen benen kunnen staan, niet op haar mond gevallen zijn, beetje pit maar toch ook lief, en zelf ook echt nadenken over dingen en daar een mening over hebben.
Zij bleek dus in één keer totaal afhankelijk van mij te zijn, het overal met me eens te zijn en het allemaal super te vinden wat ik deed, en ik kon (haast) niets fout doen; laat staan dat ze commentaar op me zou hebben (en ja, ik zie juist graag een vriendin die mij ook gewoon op m'n plaats kan zetten, wanneer nodig). Beetje jammer, maar langer dan precies 1 maand bleef het niet aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: omdat ik hem zat was ![]() |
![]() |
|
Toen hij steeds mijn handje wilde vasthouden en ik er alles aan deed mijn handen uit zijn buurt te houden, wist ik dat het uitmaken de enige juiste optie was.
Dat is inmiddels iets van vijf jaar geleden, ik heb alweer 3.5 jaar een hele leuke vriend én die ex is een goede vriend van me. Zonder handjes-vasthouden gaat het allemaal een stuk beter ![]()
|
Nou. Omdat hij te afhankelijk en ik te bazig was en ik vond dat dat niet goed samen ging, omdat ik toe was aan iets nieuws, omdat ik een leven wilde met mensen wiens geluk niet afhing van dat van mij. Omdat het verstikte en benauwde. 't Is nu vier maanden uit.
En met m'n scharrel daarna was het 'over' omdat hij mij te jong vond en ik plotseling een true vriendje had. ![]()
|
Op het verkeerde moment in een relatie. Ik heb dus enige hoop dat dit nog wel goed gaat komen aangezien we in principe heel goed bij elkaar passen. Alleen moet ik nu leren om het wat rustiger aan te doen, wat moeilijk voor me is als ik ontzettend gek op iemand ben. Misschien is dat de reden ook wel dat de rest van mijn relaties als een lul op een drumstel sloegen....
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |