Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2008, 12:51
Fantôme
Fantôme is offline
@ light fighter: maar soija bleek helemaal geen ziener zoals jij dacht.
Ik denk niet dat paranoide hier nu zo verdacht is hoor
Oud 16-11-2008, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Dit pleit in mij ogen tegen Basjeeh wat zou maken dat het gelijkspel was tussen Lisaaah en Miekjuh.
Verklaar je nader.

Citaat:
Daarnaast vind ik hem op verdachte plaats staan bij het lijstje van soija in de tweede stemronde.
Verklaar je nader.
Oud 16-11-2008, 13:41
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
@ light fighter: maar soija bleek helemaal geen ziener zoals jij dacht.
Ik denk niet dat paranoide hier nu zo verdacht is hoor
ja en nee, aan de ene kant heb je een punt echter haar opmerking over het opvragen van functies door een ziener vind ik wel zeer opmerkelijk voor een ervaren speler

@ basjeeh:
Vlindertje is waarschijnlijk geen wolf en daboman was dorpeling dan blijf jij over.
Over je tweede punt als wolf zijnde jezelf als tweede in een hangronde op een lijst zetten wanneer de kans zeer groot is dat die persoon er uit gaat is veilig om niet verdacht te worden (reverse-reverse ect.)
Oud 16-11-2008, 14:03
Fantôme
Fantôme is offline
maar LF, jij vond mij eerst ook, ogenschijnlijk uit het niets, verdacht.
ik twijfel eigenlijk tussen jou en basjeeh voor vanavond. had al eerder aangegeven op jou te gaan stemmen, maar basjeeh lijkt mij niet te willen begrijpen en mij te willen aanvallen... dat vind ik ook verdacht gedrag.
Oud 16-11-2008, 14:06
Verwijderd
Citaat:
ja en nee, aan de ene kant heb je een punt echter haar opmerking over het opvragen van functies door een ziener vind ik wel zeer opmerkelijk voor een ervaren speler

@ basjeeh:
Vlindertje is waarschijnlijk geen wolf en daboman was dorpeling dan blijf jij over.
Over je tweede punt als wolf zijnde jezelf als tweede in een hangronde op een lijst zetten wanneer de kans zeer groot is dat die persoon er uit gaat is veilig om niet verdacht te worden (reverse-reverse ect.)
Over punt één. Waarom is Vlindertje geen wolf? En wie zegt dat het gelijkspel is tussen jou en Miekjuh?
Over punt twee. Dat is onzin, want Soija is uiteindelijk helemaal niet opgehangen.
Oud 16-11-2008, 15:19
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
maar LF, jij vond mij eerst ook, ogenschijnlijk uit het niets, verdacht.
ik twijfel eigenlijk tussen jou en basjeeh voor vanavond. had al eerder aangegeven op jou te gaan stemmen, maar basjeeh lijkt mij niet te willen begrijpen en mij te willen aanvallen... dat vind ik ook verdacht gedrag.
Volgens mij heb ik je nergens verdacht genoemd ik heb het alleen opmerkelijk genoemd dat je zo stil was
Oud 16-11-2008, 15:25
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Over punt één. Waarom is Vlindertje geen wolf? En wie zegt dat het gelijkspel is tussen jou en Miekjuh?
Over punt twee. Dat is onzin, want Soija is uiteindelijk helemaal niet opgehangen.
Ik heb totaal geen reden om aan te nemen dat zij verdacht is. Dat is een aaname... Zo als dit hele spel bestaat uit aannames.

Punt twee is minder onzin dan jij misschien denkt. De stemming was dusdanig dat het niet geheel onwaarschijnlijk was dat soija zou worden opgehangen wat niet gebeurde. Door jezelf zo vroeg op die lijst te plaatsen zou dat redelijk veilig zijn.
Oud 16-11-2008, 15:33
Uice
Uice is offline
We hebben Eddie gebeld en morgen gaan we het spel hoogstpersoonlijk bij hem ophalen!!!1
Oud 16-11-2008, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb totaal geen reden om aan te nemen dat zij verdacht is. Dat is een aaname... Zo als dit hele spel bestaat uit aannames.

Punt twee is minder onzin dan jij misschien denkt. De stemming was dusdanig dat het niet geheel onwaarschijnlijk was dat soija zou worden opgehangen wat niet gebeurde. Door jezelf zo vroeg op die lijst te plaatsen zou dat redelijk veilig zijn.
Dat zij niet verdacht is voor jou wil nog niet zeggen dat ze geen wolf is.

En als ik op het eind stond was ik ook verdacht omdat dat ook lekker makkelijk is?
Oud 16-11-2008, 16:40
Verwijderd
hmzz... ik weet het niet met light fighter. op zich vind ik dat fantoom een goed punt maakt, maar ik heb niet echt "wolf-gevoelens" bij haar. paranoide vind ik dan een stuk verdachter. deels ook door het uitblijven van overenthousiaste posts van haar kant, maar ja, aan de andere kant: zelf post ik ook amper. ik vind het dit spel echt heel moeilijk om iets nuttigs te zeggen...
Oud 16-11-2008, 17:08
flyaway
flyaway is offline
Dat heb ik dus ook. Maar we moeten toch stemmen, dan krijgen we vanzelf wel weer wat te weten.
Ik vind Fantome nog steeds verdacht.
Oud 16-11-2008, 17:16
Fantôme
Fantôme is offline
Paranoide vind ik juist absoluut niet verdacht.
Uice trouwens ook niet, ookal is hij stil... volgens mij is hij dat over het algemeen wel.
Ik vond Basjeeh niet verdacht. doordat hij zo heftig op mij reageert vind ik dat wel wat vreemd... hij lijkt me echt niet te willen begrijpen en het lijkt of hij daarmee wilt dat er mensen met hem meegaan op mij. Bovendien speelt hij altijd wel een beetje zo (vooral reagerend op theorieen van anderen) dus dat kan hij, als hij wolf is, goed gebruiken.

Waarom Flyaway mij verdacht vind, snap ik niet helemaal. Kan je dat uitleggen?

Pippeloen is me ook nog helemaal niet opgevallen dit spel. Maar ik weet niet goed hoe zij normaal gesproken speelt.

Goed. ik ga vanavond voor LF / Basjeeh / LF / Basjeeh / LF / Basjeeh
voor Basjeeh.

[edit] ik ga nog heel even stemlijstjes analyseren [/edit]
Oud 16-11-2008, 17:20
Verwijderd
Ja ik weet het ook niet. Ik pluk wel iemand uit het rijtje van Soija van de tweede hangronde, toen Dabo werd opgehangen. Want we weten iig dat daar iets niet klopte. Basjeeh, M_M en Fantome spelen lekker actief dus die mogen tot nader order blijven leven. Ik stem wel op Mutsieprutsie. Want daarvan heb ik het idee dat ze een beetje schaapt en verder post ze ook niet heel veel of uitgebreid. Dus.
Oud 16-11-2008, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Ik vond Basjeeh niet verdacht. doordat hij zo heftig op mij reageert vind ik dat wel wat vreemd... hij lijkt me echt niet te willen begrijpen en het lijkt of hij daarmee wilt dat er mensen met hem meegaan op mij. Bovendien speelt hij altijd wel een beetje zo (vooral reagerend op theorieen van anderen) dus dat kan hij, als hij wolf is, goed gebruiken.
Ik heb geen enkele keer een antwoord gehoord dat ik wilde horen, dus ik bleef doorvragen. Uiteindelijk heb ik de hoop opgegeven, maar ik denk niet dat je mij daardoor verdacht kunt vinden.

Om nog even inhoudelijk op dat stukje terug te komen; ik vind het vreemd dat je Soija niet geloofde toen hij zei dat hij wolfsbane was maar dat je hem wel gelooft in zijn verdenkingen. Dat snap ik niet en dat zal ik ook nooit snappen. Hoewel ik het wel graag zou willen snappen.

En ook hier heb ik nog geen reactie op:
Citaat:
Basjeeh schreef:
"hij noemde zomaar namen en gaf nergens uitleg bij"
Nogal een kansloos argument. De 'smoes' dat er nog niet echt verdachten zijn in dit stadium van het spel is inmiddels ook niet meer van toepassing, en dan is op een vrij sterke speler stemmen waarvan je weet dat hij goed is (althans, jij vertrouwt hem wat betreft zijn verdachten, dus ook wat betreft zijn functie?) not done.
Bovendien zeg je bij punt twee dat je zijn verdenkingen serieus gaat nemen omdat hij bane is. Well, dit had je ook kunnen doen vóór zijn dood, omdat je hem toch vertrouwde. Dan wist je dus ook dat hij bane was. En verdenkingen serieus nemen van iemand die zomaar namen noemt en nergens uitleg bij geeft is ook dubieus.
Oud 16-11-2008, 17:27
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ja ik weet het ook niet. Ik pluk wel iemand uit het rijtje van Soija van de tweede hangronde, toen Dabo werd opgehangen. Want we weten iig dat daar iets niet klopte. Basjeeh, M_M en Fantome spelen lekker actief dus die mogen tot nader order blijven leven. Ik stem wel op Mutsieprutsie. Want daarvan heb ik het idee dat ze een beetje schaapt en verder post ze ook niet heel veel of uitgebreid. Dus.
ik vind mutsieprutsie en pippeloen wel mensen die we in de gaten moeten houden.
als ik eens naar de lijstjes kijk, zijn ze altijd redelijk veilig geweest zeg maar.
maar toch wil ik eerst voor basjeeh gaan wegens zijn opvallende gedrag.

Basjeeh
Fantome

Mutsieprutsie
Katje
Oud 16-11-2008, 17:45
Verwijderd
ik ga voor basje, ik denk dat het goed mogelijk is dat miekje als cupido hem geliefde heeft gemaakt, ook de manier waarop hij reageert op fantome, heel apart. verder heb ik niet echt verdachten ook al is het wel raar (en irritant) dat sommige mensen hun stem niet doorgeven.
Oud 16-11-2008, 18:00
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik ga weer voor light fighter. Ik vind haar te fanatiek, terwijl ze dat nooit is. Ik begin het idee te krijgen dat ze geliefde of wolf is en iemand tegen haar heeft gezegd dat ze fanatieker moet meedoen, omdat ze anders te snel dood gaat wegens inactiviteit.
Oud 16-11-2008, 18:06
Fantôme
Fantôme is offline
@ vlindertje, het is zeker opvallend ja.
ik zou het wel okay vinden als er gelijkspel is tussen LF en Basjeeh, wellicht zijn ze allebei slecht
maargoed, over het algemeen wordt ik niet gesteund in de gelijkspeltheorie
Oud 16-11-2008, 18:07
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Fantome, waarom zet jij, nu al voor tweede keer, onvolledige stemlijstjes neer?
Oud 16-11-2008, 18:09
Lethe
Lethe is offline
Is er iemand zo lief het stemlijstje bij te werken?

Ik heb op basje gestemd.
Oud 16-11-2008, 18:13
flyaway
flyaway is offline
Ik vind basjeeh en light fighter allebei niet zo verdacht, ik ga voor fantome.
Oud 16-11-2008, 18:14
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Fantome, waarom zet jij, nu al voor tweede keer, onvolledige stemlijstjes neer?
jeetje niet zo aanvallerig hoor. ik begin gewoon bij mezelf en las de post erboven.
mensen kunnen toch zelf wel aanvullen, zeker?
Oud 16-11-2008, 18:16
Verwijderd
Citaat:
jeetje niet zo aanvallerig hoor. ik begin gewoon bij mezelf en las de post erboven.
mensen kunnen toch zelf wel aanvullen, zeker?
Maar je vergeet mij nu ook.

Basjeeh
matige muis
Fantome
Pippeloen
AllureV
flyaway

Mutsieprutsie

Katje
Oud 16-11-2008, 18:16
Lethe
Lethe is offline
Basjeeh
Matige Muis
Fantome
AllureV
Pippeloen
flyaway

Mutsieprutsie
Katje

Light Fighter
Vlindertje
Oud 16-11-2008, 18:18
Lethe
Lethe is offline
Als veel mensen op Basje stemmen is het wel lastig de wolven eruit te halen, dus misschien kunnen we beter een beetje verdelen.
Verwijderd
flyaway. bij jou stond eerst dat je op Basjeeh stemt, waarom verander je dat ineens?
Fantôme
Fantôme is offline
allure, er is iets vreemds aan jouw post.
matige muis staat bij jou niet onder basjeeh, maar als ik je quote om dat aan te passen, staat het er wel bij
Oud 16-11-2008, 18:19
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik vind basjeeh en light fighter allebei niet zo verdacht, ik ga voor fantome.
deze post was eerst anders
volgens mij schreeft je dat je light fighter niet zo verdacht vond en wel voor basjeeh ging. toch?
Oud 16-11-2008, 18:20
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
allure, er is iets vreemds aan jouw post.
matige muis staat bij jou niet onder basjeeh, maar als ik je quote om dat aan te passen, staat het er wel bij
Hij staat er wel bij, ik had 'm tegevoegd toen ik zijn post las omdat ik 'm eerst vergeten was.
Oud 16-11-2008, 18:21
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Basjeeh
Matige Muis
Fantome
AllureV
Pippeloen
flyaway

Mutsieprutsie
Katje

Light Fighter
Vlindertje
Mutsieprutsie

Zo, want ik had vanmorgen al gestemd. En @ Fantome..sorry het was niet aanvallerig bedoeld, ik vroeg het me gewoon af.
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Als veel mensen op Basje stemmen is het wel lastig de wolven eruit te halen, dus misschien kunnen we beter een beetje verdelen.
hier zie ik wel wat in.
zien meer mensen hier wat in? want dan wil ik wel wijzigen daarom. maar ik wil niet het risico lopen zelf gehangen te worden (kijkend naar flyaway ) maargoed.
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Basjeeh
Matige Muis
Fantome
AllureV
Pippeloen
flyaway

Mutsieprutsie
Katje

Light Fighter
Vlindertje
Mutsieprutsie

Zo, want ik had vanmorgen al gestemd. En @ Fantome..sorry het was niet aanvallerig bedoeld, ik vroeg het me gewoon af.
oke
nee, geen reden. het was ook wel een heel korte lijst van mij he dus niet dat ik iedereen was nagegaan ofzo.
Oud 16-11-2008, 18:22
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
hier zie ik wel wat in.
zien meer mensen hier wat in? want dan wil ik wel wijzigen daarom. maar ik wil niet het risico lopen zelf gehangen te worden (kijkend naar flyaway ) maargoed.
Het wordt anders wel erg makkelijk voor de wolven om mee te schapen op basje. Als het zo blijft, stem ik op Light Fighter. Ik vind haar nl nog steeds verdacht.
Oud 16-11-2008, 18:22
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Het wordt anders wel erg makkelijk voor de wolven om mee te schapen op basje. Als het zo blijft, stem ik op Light Fighter. Ik vind haar nl nog steeds verdacht.
ik zie een spannende uitslag tussen die twee ook wel zitten.
Oud 16-11-2008, 18:23
flyaway
flyaway is offline
Ja, ik was nog aan het bijlezen en toen dacht ik: nee ik wil niet op basjeeh stemmen enkel omdat ik niet op light fighter wil stemmen. Ik bedacht me dat er nog niet heel veel mensen hun stem hebben gegeven, dus dat er best een meerderheid kan komen op degene waar ik op wil stemmen. Vandaar. Volgende keer zal ik de post laten staan en er 'edit' bij zetten, ok?

En ik vind Fantome verdacht omdat ze zo tegen Soija in ging. Ik ging ervanuit dat Soija dorpeling was en dat hij op deze manier de dorpelingen kon steunen. Fantome vond dit niet fijn, want zo kan de 'andere kant' informatie missen. Vandaar.
Oud 16-11-2008, 18:23
Fantôme
Fantôme is offline
Basjeeh
Matige Muis
Fantome
Pippeloen

Mutsieprutsie
Katje

Light Fighter
Vlindertje
Mutsieprutsie
AllureV

Fantome
Flyaway

@ flyaway. Wat je zegt klopt niet. ik was niet de enige die soija irritant vond. en dat, die irritatie naar hem toe, was dan ook de reden dat ik hem eruit wilde hebben. hij is een goede speler maar op deze manier kon ik er niks mee. als ik daarin de enige was geweest, had hij er toch niet uitgelegen

Laatst gewijzigd op 16-11-2008 om 18:31. Reden: wijziging foute lijst + gewijzigde stem flyaway + gewijzigde stem Allure
Oud 16-11-2008, 18:24
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Citaat:
ik zie een spannende uitslag tussen die twee ook wel zitten.
Yes, me too, want ook Basjeeh vind ik verdacht.
Oud 16-11-2008, 18:26
Lethe
Lethe is offline
Citaat:

Matige Muis

Fantome
AllureV
Pippeloen
flyaway

Mutsieprutsie
Katje

Light Fighter
Vlindertje
Mutsieprutsie

Fantome
Flyaway

@ flyaway. Wat je zegt klopt niet. ik was niet de enige die soija irritant vond. en dat, die irritatie naar hem toe, was dan ook de reden dat ik hem eruit wilde hebben. hij is een goede speler maar op deze manier kon ik er niks mee. als ik daarin de enige was geweest, had hij er toch niet uitgelegen
Huh? Ik stem niet op matige muis.
flyaway
flyaway is offline
Citaat:

Matige Muis

Fantome
AllureV
Pippeloen
flyaway

Mutsieprutsie
Katje

Light Fighter
Vlindertje
Mutsieprutsie

Fantome
Flyaway

Waarom sta ik twee keer in deze lijst?
En nee je was niet de enige, maar je was er wel heel duidelijk in wat anderen mee kan trekken.
Fantôme
Fantôme is offline
@ allure: wijzig jij je stem anders? dan hebben we een soort van gelijkspel.
het zou dan wel fijn zijn als de anderen even meewerken. het liefst door totaal iemand anders te stemmen (en graag niet mij daardoor in de meerderheid te brengen ) zodat we uit een kleine rijtjes wellicht een wolf kunnen vissen.
Oud 16-11-2008, 18:27
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Huh? Ik stem niet op matige muis.
huh. dit ligt echt aan mijn computer! weird. ook wat ik net bedoelde. dat er dingen anders komen te staan wanneer ik op 'quote' druk. wijzig het maar ff
[edit] gewijzigd [/edit]
Oud 16-11-2008, 18:27
Lethe
Lethe is offline
Fantoom je zorgt voor verwarring. Er klopt niks van je stemlijstje. Ik wil m'n stem wel wijzigen ja.
Oud 16-11-2008, 18:28
Verwijderd
vaagheid alom. ik heb maar op light fighter gestemd
Oud 16-11-2008, 18:28
flyaway
flyaway is offline
Post dan een nieuwe lijst.
Oud 16-11-2008, 18:29
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
@ vlindertje, het is zeker opvallend ja.
ik zou het wel okay vinden als er gelijkspel is tussen LF en Basjeeh, wellicht zijn ze allebei slecht
maargoed, over het algemeen wordt ik niet gesteund in de gelijkspeltheorie
Ik steun je dit keer

@ vlindertje ik ben niet het type speler/persoon die stuurbaar is van je moet actiever zijn/ inactiever zijn dus dat zou niet helemaal werken
Lethe
Lethe is offline
Ik heb mijn stem gewijzigd naar Light Fighter.
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Fantoom je zorgt voor verwarring. Er klopt niks van je stemlijstje. Ik wil m'n stem wel wijzigen ja.
ik snap er ook echt geen bal van.... klopt ie nu?
Oud 16-11-2008, 18:30
Lethe
Lethe is offline
Basjeeh
Matige Muis
Fantome
Pippeloen

Mutsieprutsie
Katje

Light Fighter
Vlindertje
Mutsieprutsie
AllureV
Sterrenmeisje

Fantome
Flyaway

Klopt het zo of vergeet ik een paar mensen?
Oud 16-11-2008, 18:30
Spelleider
Spelleider is offline
ik ben er één avond niet en meteen is er geen verhaal en pas heel laat een uitslag... jullie functioneren echt niet zonder mij he
Oud 16-11-2008, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Is aan de ene kant wel waar, maar het is al half acht, en er hebben nog best veel mensen geen stem doorgegeven, dus die kunnen achteraf sowieso makkelijk iets roepen waar ze (zogenaamd) op gestemd hebben :/
Ik vind Basjeeh eigenlijk niet verdacht. Hij speelt me iets te agressief. Wat vlinder zei over LF en geliefde zijn vind ik trouwens best een goed punt. Zou trouwens ook kunnen gelden als ze wolf zou zijn. Dat de medewolven haar hebben gemaand actiever te spelen want stille spelers krijgen regelmatig om die reden stemmen. Maar dat zou wel de omgekeerde wereld zijn, en bovendien is LF meestal juist onopvallend, dus denk ik niet dat ze veel actiever zou spelen als ze wolf zou zijn.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten