Advertentie | |
|
![]() |
|
maar LF, jij vond mij eerst ook, ogenschijnlijk uit het niets, verdacht.
ik twijfel eigenlijk tussen jou en basjeeh voor vanavond. had al eerder aangegeven op jou te gaan stemmen, maar basjeeh lijkt mij niet te willen begrijpen en mij te willen aanvallen... dat vind ik ook verdacht gedrag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over punt twee. Dat is onzin, want Soija is uiteindelijk helemaal niet opgehangen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Punt twee is minder onzin dan jij misschien denkt. De stemming was dusdanig dat het niet geheel onwaarschijnlijk was dat soija zou worden opgehangen wat niet gebeurde. Door jezelf zo vroeg op die lijst te plaatsen zou dat redelijk veilig zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als ik op het eind stond was ik ook verdacht omdat dat ook lekker makkelijk is? |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmzz... ik weet het niet met light fighter. op zich vind ik dat fantoom een goed punt maakt, maar ik heb niet echt "wolf-gevoelens" bij haar. paranoide vind ik dan een stuk verdachter. deels ook door het uitblijven van overenthousiaste posts van haar kant, maar ja, aan de andere kant: zelf post ik ook amper. ik vind het dit spel echt heel moeilijk om iets nuttigs te zeggen...
|
![]() |
|
Paranoide vind ik juist absoluut niet verdacht.
Uice trouwens ook niet, ookal is hij stil... volgens mij is hij dat over het algemeen wel. Ik vond Basjeeh niet verdacht. doordat hij zo heftig op mij reageert vind ik dat wel wat vreemd... hij lijkt me echt niet te willen begrijpen en het lijkt of hij daarmee wilt dat er mensen met hem meegaan op mij. Bovendien speelt hij altijd wel een beetje zo (vooral reagerend op theorieen van anderen) dus dat kan hij, als hij wolf is, goed gebruiken. Waarom Flyaway mij verdacht vind, snap ik niet helemaal. Kan je dat uitleggen? Pippeloen is me ook nog helemaal niet opgevallen dit spel. Maar ik weet niet goed hoe zij normaal gesproken speelt. Goed. ik ga vanavond voor LF / Basjeeh / LF / Basjeeh / LF / Basjeeh voor Basjeeh. [edit] ik ga nog heel even stemlijstjes analyseren [/edit]
|
Verwijderd
|
Ja ik weet het ook niet. Ik pluk wel iemand uit het rijtje van Soija van de tweede hangronde, toen Dabo werd opgehangen. Want we weten iig dat daar iets niet klopte. Basjeeh, M_M en Fantome spelen lekker actief dus die mogen tot nader order blijven leven. Ik stem wel op Mutsieprutsie. Want daarvan heb ik het idee dat ze een beetje schaapt en verder post ze ook niet heel veel of uitgebreid. Dus.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Om nog even inhoudelijk op dat stukje terug te komen; ik vind het vreemd dat je Soija niet geloofde toen hij zei dat hij wolfsbane was maar dat je hem wel gelooft in zijn verdenkingen. Dat snap ik niet en dat zal ik ook nooit snappen. Hoewel ik het wel graag zou willen snappen. En ook hier heb ik nog geen reactie op: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
als ik eens naar de lijstjes kijk, zijn ze altijd redelijk veilig geweest zeg maar. maar toch wil ik eerst voor basjeeh gaan wegens zijn opvallende gedrag. Basjeeh Fantome Mutsieprutsie Katje
|
Verwijderd
|
ik ga voor basje, ik denk dat het goed mogelijk is dat miekje als cupido hem geliefde heeft gemaakt, ook de manier waarop hij reageert op fantome, heel apart. verder heb ik niet echt verdachten ook al is het wel raar (en irritant) dat sommige mensen hun stem niet doorgeven.
|
![]() |
|
Ik ga weer voor light fighter. Ik vind haar te fanatiek, terwijl ze dat nooit is. Ik begin het idee te krijgen dat ze geliefde of wolf is en iemand tegen haar heeft gezegd dat ze fanatieker moet meedoen, omdat ze anders te snel dood gaat wegens inactiviteit.
||
Citaat:
zien meer mensen hier wat in? want dan wil ik wel wijzigen daarom. maar ik wil niet het risico lopen zelf gehangen te worden (kijkend naar flyaway ![]()
||
Citaat:
![]() nee, geen reden. het was ook wel een heel korte lijst van mij he ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Ja, ik was nog aan het bijlezen en toen dacht ik: nee ik wil niet op basjeeh stemmen enkel omdat ik niet op light fighter wil stemmen. Ik bedacht me dat er nog niet heel veel mensen hun stem hebben gegeven, dus dat er best een meerderheid kan komen op degene waar ik op wil stemmen. Vandaar. Volgende keer zal ik de post laten staan en er 'edit' bij zetten, ok?
![]() En ik vind Fantome verdacht omdat ze zo tegen Soija in ging. Ik ging ervanuit dat Soija dorpeling was en dat hij op deze manier de dorpelingen kon steunen. Fantome vond dit niet fijn, want zo kan de 'andere kant' informatie missen. Vandaar. |
![]() |
|
Basjeeh
Matige Muis Fantome Pippeloen Mutsieprutsie Katje Light Fighter Vlindertje Mutsieprutsie AllureV Fantome Flyaway @ flyaway. Wat je zegt klopt niet. ik was niet de enige die soija irritant vond. en dat, die irritatie naar hem toe, was dan ook de reden dat ik hem eruit wilde hebben. hij is een goede speler maar op deze manier kon ik er niks mee. als ik daarin de enige was geweest, had hij er toch niet uitgelegen ![]()
Laatst gewijzigd op 16-11-2008 om 18:31. Reden: wijziging foute lijst + gewijzigde stem flyaway + gewijzigde stem Allure |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En nee je was niet de enige, maar je was er wel heel duidelijk in wat anderen mee kan trekken. |
![]() |
|
@ allure: wijzig jij je stem anders? dan hebben we een soort van gelijkspel.
het zou dan wel fijn zijn als de anderen even meewerken. het liefst door totaal iemand anders te stemmen (en graag niet mij daardoor in de meerderheid te brengen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() @ vlindertje ik ben niet het type speler/persoon die stuurbaar is van je moet actiever zijn/ inactiever zijn dus dat zou niet helemaal werken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind Basjeeh eigenlijk niet verdacht. Hij speelt me iets te agressief. Wat vlinder zei over LF en geliefde zijn vind ik trouwens best een goed punt. Zou trouwens ook kunnen gelden als ze wolf zou zijn. Dat de medewolven haar hebben gemaand actiever te spelen want stille spelers krijgen regelmatig om die reden stemmen. Maar dat zou wel de omgekeerde wereld zijn, en bovendien is LF meestal juist onopvallend, dus denk ik niet dat ze veel actiever zou spelen als ze wolf zou zijn. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #53 deel twee flyaway | 457 | 24-11-2008 14:50 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
en? wat vind jij nou van de persoon boven jou? Myuki | 500 | 27-09-2004 15:41 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #4 Spelleider! | 500 | 17-06-2004 17:53 |