Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Oja, ik fail ook wel met eieren breken. Meestal doe ik in het midden meppen met een mes. Zodat er tot de helft een barst in zit. En dan boven de pan breek ik 'm met mn duimen in tweeen. Zo he.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (en ben kan echt uberlekker koken, dus het ligt gewoon aan mij. flensjes proberen te maken van eitjes werkt ook niet) Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan niet autorijden met schoenen met vrij dikke zolen. ![]()
||
Citaat:
![]() ot: Ik kan het niet hebben dat ik met een practicumgroepje weer met die ene klootviool zit ingedeeld ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben heel slecht in mensen troosten en ik kan niet met twee glazen drinken tegelijk rondlopen want dan klotst het er altijd overheen. Verder ben ik verschrikkelijk slecht in balsporten, maar eigenlijk in alles wat met gym te maken heeft. Ik begrijp de regels ook nooit, zelfs al wordt het me iedere les weer uitgelegd. En ik kwijl ook mijn halve gezicht onder als ik mijn tanden poets en ik kan niet staand mijn schoenen aantrekken, en ik kan ook geen namen onthouden, terwijl ik het bijvoorbeeld wel onthoud als ik iets viezigs in iemands neus zie zitten. Ik onthoud alleen maar nutteloze dingen. En ik kan auto's niet uit elkaar houden en de nagels van mijn rechterhand niet knippen en ik kan niet in het openbaar iets drinken zonder me te verslikken.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan niet met mijn mond 'ploppen' (lippen op elkaar zetten en van elkaar halen zodat je een plopgeluidje krijgt), terwijl iedereen hier dat wel kan. Of een druppelgeluidje maken door met je vinger tegen je wang te tikken. Kan ik ook niet.
Ik ken het verschil niet tussen links en rechts sinds mijn LL-bandjes van mijn arm af zijn. Ik kan niet op mijn vingers fluiten of inspringen met touwtjespringen. Ik ben heel slecht in balsporten, dat kan ik echt niet. Verder kan (of durf) ik niet ergens over heen te springen (zoals een bank, of een hekje ofzo). Ik kan ook geen gehaktballen maken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan geen enkele balsport en voor heel veel andere sporten ben ik ook ongeschikt.
Ik kan danspasjes wel snappen in mijn hoofd, ik kan ook danspasjes uit mezelf uitvoeren, maar ik kan geen danspasjes uitvoeren als iemand zegt/of voordoet: doe zus en zo. Dan krijg ik storing in mijn hoofd. Ik kan niet fluiten (maar wel op gras!) Ik kan nog geen slok alcohol drinken zonder daar iets van te merken. Ik kan niet goed inslapen. Laatst gewijzigd op 17-11-2008 om 15:02. |
![]() |
|
Ik kan geen dansen onthouden. Ik kan één beweging onthouden om te doen, zoals met mn arm zwaaien, maar als ik ondertussen dan ook nog een stap moet zetten ben ik al verloren. En als dit toevallig toch lukt, probeer ik de tweede stap te leren. Die kan ik apart van de eerste onthouden, maar als ze dan na elkaar moeten haal ik ze door elkaar en moet ik zo nadenken bij de eerste stap dat ik de tweede niet kan doen omdat ik niet gelijk naar de volgende kan overschakelen. En verder heb ik dat 'heupgedoe' niet, dat alles er smoothy uitziet als je beweegt.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat ik niet kan, dat doe ik niet. Verwijderd | 4 | 23-10-2011 16:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Naamloos verhaal: Fictie, drama jjohan | 1 | 12-12-2009 20:50 | |
De Kantine |
Taalfouten #8 Uice | 500 | 21-01-2009 15:20 | |
Liefde & Relatie |
**Een vráág** Frankrijk | 39 | 18-03-2005 21:09 | |
Psychologie |
Sommige mensen hadden nooit kinderen mogen krijgen.. Belle | 15 | 08-01-2003 12:50 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 |