Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2008, 20:56
Verwijderd
Pfff. Het gaat inderdaad vrij waardeloos tot nu toe. Het enige voordelige dit spel so far is dat de leerling aan onze kant staat. Maar goed. Dat wat Allure zegt is interessant en scherp opgemerkt, maar werkt natuurlijk ook in spiegelbeeld. Dan zou Vlinder goed zijn en Allure slecht. Het spreekt voor Allure dat zij er mee komt. Maar aan de andere kant heeft Vlinder een aantal posts gemaakt waar ik het helemaal mee eens was en heb ik haar tot nu toe nog helemaal niet verdacht. Dus ik weet nog even niet wie ik geloof op dit moment.

Verder nog even terugkomend op mijn eerdere post dit spel over de geliefden. Ik zei dat ik dacht dat het waarschijnlijk mensen zijn die Miekjuh bekend zijn van het wsz-topic. Als ik met dat in mn achterhoofd eens kijk naar wie er nog leven op dit moment gaan er bij mij een hoop bellen rinkelen bij TopDrop. Dat is een trouwe wsz'er die door Miekjuh vaak begroet wordt met cheerleaders en al, dus het lijkt mij heel aannemelijk dat het haar leuk leek om hem geliefden te maken met een van de dames hier. Op dit moment denk ik dan vooral aan sterrenmeisje, Pippeloen of Paranoide. Dus dat wilde ik ook even delen.
Advertentie
Oud 17-11-2008, 20:57
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik vind het wel grappig dat jullie het nu opeens zo verdacht vinden dat ik 'vaag en niet inhoudelijk' post :') Alsof ik dat in vorige spellen in het begin wel heb gedaan.

Ik herinner me nog een spel dat ik na ronde 2 of 3 ofzo compleet niks meer had gepost, en ik er tot het einde in zat
ik vond wel dat je inhoudelijk poste hoor. maar teveel op één persoon.
@ katje. ja crap, die geliefden moeten er ook nog uit ja.
brrr... ik heb dit spel nog nooit zo verwarrend gevonden
Oud 17-11-2008, 21:01
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
@ allureV: waarom kom je hier nu mee??
ik weet niet of ik dit nu nog moet geloven eerlijk gezegd...
dit kan ook een poging zijn van de wolven. stel dat we nu allure geloven en het is 'val' --> vlindertje blijkt toch niet slecht. hebben de wolven dan al gewonnen? want dan vind ik dit wel heel lastig hoor!
Ik wilde er eigenlijk helemaal niet mee komen, omdat ik er mijn leven mee op het spel zet. Maar aangezien jullie gingen denken dat Vlindertje en ik geliefden zijn, leek me dit toch de beste keuze. Bovendien weet ik nog niet heel lang dat Basje en Light Fighter aan de goede kant stonden.
Citaat:
dát vind ik wel een goed argument op zich, alleen is het zo rot dat ik niet weet of je de waarheid spreekt
daarbij zou het net zo makkelijk gelijkspel kunnen zijn geworden door één extra stem op één van de anderen natuurlijk. niet iedereen had toen toch ook zijn of haar stem doorgegeven?

[edit] dat was tegen alluur
Ja, de verrader zou ook nog gestemd kunnen hebben op Lisa of Miekje. Maar toch, ik acht de kans dat Vlindertje wolf is vrij groot.
Oud 17-11-2008, 21:02
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik wilde er eigenlijk helemaal niet mee komen, omdat ik er mijn leven mee op het spel zet. Maar aangezien jullie gingen denken dat Vlindertje en ik geliefden zijn, leek me dit toch de beste keuze. Bovendien weet ik nog niet heel lang dat Basje en Light Fighter aan de goede kant stonden.

Ja, de verrader zou ook nog gestemd kunnen hebben op Lisa of Miekje. Maar toch, ik acht de kans dat Vlindertje wolf is vrij groot.
oke. ik ga erover nadenken wat ik doe.

Ik denk dat de verrader misschien wel gewoon bij zijn/haar stem is gebleven in de eerste ronde.
Oud 17-11-2008, 21:07
flyaway
flyaway is offline
Mijn lieve bijna-echtgenoot! Neeee!
Oud 17-11-2008, 21:10
TopDrop
TopDrop is offline
Oja, flyaway doet ook nog mee.
Oud 17-11-2008, 21:11
flyaway
flyaway is offline
Zegt meneer die beschuldigd wordt van weinig meedoen.
Oud 17-11-2008, 21:22
TopDrop
TopDrop is offline
Zegt mevrouw die klakkeloos beschuldigingen overneemt.
Oud 17-11-2008, 22:05
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik vind dat Allure wel erg laat komt met haar stemwijziging van de eerste ronde. Het gaat al langere tijd over de stemlijstjes van de eerste ronde en nu opeens komt ze ermee dat ze toen op iemand anders gestemd heeft. Het komt op mij over dat Allure haar eigen kont probeert te redden door mij verdacht te maken. Ik geloof eigenlijk nooit iemand die pas na de stemronde zegt op wie ie gestemd heeft en ik geloof al helemaal niet iemand die er een week later mee aan komt zetten.
Oud 17-11-2008, 22:52
Daboman
Daboman is offline
Zou het niet gaaf zijn als de wolven winnen terwijl ze allevier nog in leven zijn? Of zou het niet gaaf zijn als de geliefden winnen? Go geliefden, go wolven

*gaat weer dood zijn*
Oud 17-11-2008, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Zou het niet gaaf zijn als de wolven winnen terwijl ze allevier nog in leven zijn? Of zou het niet gaaf zijn als de geliefden winnen? Go geliefden, go wolven

*gaat weer dood zijn*
Hou je mond

En soija post hier ook teveel.

Ik hád maar één post na mijn dood.

De groetjes
Oud 17-11-2008, 22:58
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Hou je mond

De groetjes
Potten en ketels. So there
Oud 17-11-2008, 23:08
TopDrop
TopDrop is offline
Dabo scheldt je uit voor pot
Oud 17-11-2008, 23:27
TopDrop
TopDrop is offline
Hmm.. Ik zat dus zo eens te denken he..

Deze functies zijn er nog.

ziener
leerlingtovenaar
4 dorpelingen

heks
verrader
4 wolven

2 geliefden

In feite is het gelijk, min de geliefden ergens tussendoor.

edit:

en deze spelers

Pippeloen
Paranoide
Katje
matige_muis
Sherco
flyaway
Mutsieprutsie
~~Fantôme~~
AllureV
sterrenmeisje
Vlindertje

edit2:
wacht

edit:3
Ik denk dat de functies zoiets zitten.

Pippeloen (wolf)
Paranoide (verrader)
Katje (heks)
matige_muis (dorpeling)
Sherco (dorpeling)
flyaway (wolf)
Mutsieprutsie (leerlingtovenaar)
~~Fantôme~~ (dorpeling)(geliefde)
sterrenmeisje (wolf)
AllureV (dorpeling)
Vlindertje (wolf)(geliefde)

Alhoewel ik dat van die geliefden niet bepaald zeker weet, maarja. Als je invult wat je ongeveer weet, en dan de rest invult, kom je een aardig eind.

Laatst gewijzigd op 17-11-2008 om 23:37.
Oud 17-11-2008, 23:36
Verwijderd
Ik ben nog niet begonnen met het terug- en bijlezen want huiswerk en avondeten, maar alvast twee dingen: ten eerste denk ik dat (minstens) één van de geliefden een functie heeft en ten tweede, AllureV vind ik vanaf het begin al om onverklaarbare redenen een beetje wolvig dus ik ben benieuwd naar wat haar nu onder de aandacht heeft gebracht.

En ik wil ook wel weten waarom de wolven voor Uice hebben gekozen.
Oud 18-11-2008, 07:10
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik wil graag nog even het Daboman-Soija lijstje onder de aandacht brengen. In die ronde ging namelijk Daboman eruit, terwijl Soija evenveel of meer stemmen had. Uit dat lijstje is dus nog veel af te leiden.

Mr Soija
Mutsieprutsie
Basjeeh (dorpeling)
Lisaaah (dorpeling)
matige muis
Topdrop
Fantome

Daboman
Vlindertje
Paranoide
Sterrenmeisje
Katje
flyaway
(Soija -> zei het pas na de uitslag) (wolfsbane)

Daboman heeft deze ronde op Paranoide gestemd, maar misschien is hij op het laatste moment toch voor Soija gegaan om zijn eigen kont te redden.

Als alle mensen in het Soija-lijstje aan de goede kant zouden staan, zou Soija die ronde dood zijn gegaan of het zou op zijn minst gelijkspel zijn geweest. Die ronde ging Daboman echter dood en dit kan betekenen dat er een wolf in het Soija-lijstje staat.
Oud 18-11-2008, 07:25
Vlindertje
Vlindertje is offline
Om nog even terug te komen op Allure. Ik vind dit een opvallende post van haar, omdat ze nu opeens (een week later) ermee komt dat de stemlijstjes van de eerste ronde niet kloppen.

Citaat:
Soija zou heel goed de bane kunnen zijn, ik stem (nog even) niet op hem. Lisa is vergeten te stemmen, wat in dit geval niet slecht uitkwam voor haar. Maar je kan natuurlijk altijd een keer vergeten te stemmen. Ik denk er nog even over. We kunnen iig vrij weinig met de stemlijstjes want volgens de lijstjes is het 3-3-3.
Was dat niet een heel geschikt moment om te zeggen dat er toch iets uit de stemlijstjes viel af te leiden, omdat ze haar stem had veranderd?
Oud 18-11-2008, 07:30
Fantôme
Fantôme is offline
topdrop
ik denk dat je er nogal naast zit
Oud 18-11-2008, 10:17
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Om nog even terug te komen op Allure. Ik vind dit een opvallende post van haar, omdat ze nu opeens (een week later) ermee komt dat de stemlijstjes van de eerste ronde niet kloppen.

Was dat niet een heel geschikt moment om te zeggen dat er toch iets uit de stemlijstjes viel af te leiden, omdat ze haar stem had veranderd?
Ik heb mijn stem niet veranderd, ik had al meteen op Light Fighter gestemd. En zie verder deze post:

Citaat:
En nu heb ik colleges, dus ik geef vanavond mijn definitieve stem door.
Oud 18-11-2008, 10:25
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Hmm.. Ik zat dus zo eens te denken he..

Deze functies zijn er nog.

ziener
leerlingtovenaar
4 dorpelingen

heks
verrader
4 wolven

2 geliefden

In feite is het gelijk, min de geliefden ergens tussendoor.

edit:

en deze spelers

Pippeloen
Paranoide
Katje
matige_muis
Sherco
flyaway
Mutsieprutsie
~~Fantôme~~
AllureV
sterrenmeisje
Vlindertje

edit2:
wacht

edit:3
Ik denk dat de functies zoiets zitten.

Pippeloen (wolf) wolf
Paranoide (verrader) goed, aan kant van dorpelingen
Katje (heks) weet ik niet. denk goed (aan kant van dorpelingen)
matige_muis (dorpeling) dat denk ik ook
Sherco (dorpeling) geen flauw idee
flyaway (wolf) heks/wolf
Mutsieprutsie (leerlingtovenaar) wolf
~~Fantôme~~ (dorpeling)(geliefde) goed, aan onze kant
sterrenmeisje (wolf) ik vind haar verrader eigenlijk
AllureV (dorpeling) twijfelachtig
Vlindertje (wolf)(geliefde) ik vermoed een slechte functie

Alhoewel ik dat van die geliefden niet bepaald zeker weet, maarja. Als je invult wat je ongeveer weet, en dan de rest invult, kom je een aardig eind.
even in het oranje hoe ik het denk. moet natuurlijk wel wat terugzeggen als ik denk dat jij het niet bij het rechte eind hebt he
en daarbij denk ik dat jij ook nog wel wolf kunt zijn
Oud 18-11-2008, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Hou je mond

De groetjes
Nounou, drie posts.
Oud 18-11-2008, 13:12
Verwijderd
*als Spelleider*

Soija ik waarschuw je, ophouden!*
Ook dode spelers zijn spelers en spelers moeten zich aan de regels houden!
Oud 18-11-2008, 13:45
Sherco
Sherco is offline
He shit, we moeten nu inderdaad wel echt even een slechte ophangen, anders gaat het er erg slecht uit zien... Ik vind het erg lastig op dit moment, ik kan echt niet per persoon zeggen hoe verdacht ik hem of haar vind, en functies toedelen, pff... Misschien zit ik er gewoon slecht in dit keer, omdat ik er toch niet 100% bij ben.
Aan de ene kant vind ik Allures verhaal wel geloofwaardig, ze weet toch dat we haar ophangen als het niet blijkt te kloppen, maar aan de andere kant komt ze er inderdaad wel vrij laat mee. Maar bij gebrek aan beter, ga ik waarschijnlijk toch voor Vlinder vanavond.
Oud 18-11-2008, 13:50
Spelleider
Spelleider is offline
Vanavond is de hang ronde van de dorpelingen. Vergeten jullie allemaal niet te stemmen!?!

dan even iets anders,

Als je dood bent ben je ook echt dood! Het is dan dus niet de bedoeling om nog theorieën te gaan spuien. De wolven eten -meestal- niet voor niks iemand op. Mocht je toch nog theorieën spuien na jouw dood, dan wacht er een mooie rode kaart op je.

Win condities voor de wolven: het doel van de wolven is te overleven en te moorden, zonder dat de andere in de gaten hebben wat hun identiteit is. Zij winnen als ze in de meerderheid zijn en de geliefden zijn dood. Dat kan tijdens een eetronde zijn, maar het kan ook tijdens een hangronde zijn. De verrader, heks of leerlingheks wordt niet in de telling als dorpeling meegenomen, maar ook niet als wolf. Ze worden overgeslagen in de telling.
Oud 18-11-2008, 14:04
Verwijderd
Hoppa, stream of consciousness.

Ik denk dat ik op het moment AllureV het verdachtst vind, maar zoals al eerder gezegd is - zo'n beetje de helft staat aan de slechte kant dus de verwarring is groot, je weet niet wie je wel en niet kan vertrouwen. Op zich klinkt ze wel oprecht, maar het kan ook een laatste reddingspoging zijn omdat ze toch al verdacht werd en zo nog een logische draai probeert te geven aan haar gedrag. In het begin van het spel zei ze ook vrij weinig. Het lijstje uit de eerste ronde is ook wel veelzeggend op zich, ik denk wel dat zij of Vlindertje een slechte functie heeft. Maar Vlindertje lijkt me toch eerder aan de goede kant te staan. Of misschien zijn ze wel allebei slecht? Op zich zou dat wel een goede move zijn voor de wolven, zo verspreid mogelijk stemmen en gelijkspel veroorzaken tussen zoveel mogelijk mensen en met lange stemlijstjes enzo, waardoor er veel mensen bij betrokken zijn en het niet duidelijk is welke conclusies je eruit moet trekken. Aan de andere kant, ze konden natuurlijk niet voorzien dat Lisaaah zou vergeten te stemmen. Mjamjamja.

Wat Katje zegt over de geliefden klinkt ook wel logisch in de oren, TopDrop lijkt me inderdaad wel iemand die Miekjuh zou aanwijzen als geliefde. Met wie dit dan zou moeten zijn weet ik niet, misschien met ~~Fantôme~~? Die is ook altijd vriendelijk tegen haar volgens mij.

Deze ronde ga ik denk ik voor TopDrop of AllureV, waarschijnlijk voor de laatstgenoemde. Ik kijk het nog eventjes aan want ik moet nog een tekst uitlezen, maar ik stem wel vroeg want ik ga zo slapen omdat ik morgenvroeg weer een presentatie heb die ik vannacht mag gaan voorbereiden.
Oud 18-11-2008, 14:09
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Ik heb op Vlindertje gestemd deze keer. En dat is dus echt alleen maar omdat ik best benieuwd ben naar de waarheid van het verhaal van AlurreV en ik het anders echt niet meer weet!
Oud 18-11-2008, 14:11
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ (dorpeling)(geliefde) goed, aan onze kant

even in het oranje hoe ik het denk. moet natuurlijk wel wat terugzeggen als ik denk dat jij het niet bij het rechte eind hebt he
en daarbij denk ik dat jij ook nog wel wolf kunt zijn
Orly? Dat kun je altijd zeggen, wat je ook bent. Ik sta ook aan onze kant

Verder komt jouw lijstje aardig overeen met de mijne.

Ik heb nog eens wat dingen doorgelezen. Ik vind het opzich vreemd dat Allure zo lang wachtte, maar hoe langer ik erover nadenk, hoe aannemelijker het klinkt, eigenlijk. Ik weet niet. Ik twijfel denk ik tussen Vlinder en Fantome.
Oud 18-11-2008, 14:14
TopDrop
TopDrop is offline
Hmm, dat verhaal over Miekjuh. Ik klier meestal tegen haar. Volgens mij heeft ze me niet echt vaak enthousiast begroet in wsz. Als dat wel zo was, was dat bij mij niet vaker dan bij anderen. Dus om alleen dat als argument aan te voeren dat ze mij gekozen heeft lijkt me wat zwak.
Oud 18-11-2008, 15:15
Verwijderd
Ik heb zojuist gestemd op AllureV, want als het forum opeens drie uur down is ga ik niet wachten tot 'ie het weer doet. (Want wawawawawa slapen ookal roep ik ook al uren. )

Of wordt de stemronde dan verlengd?
Oud 18-11-2008, 15:17
Verwijderd
Ik ga voor Fantome.

Oh en ik neem aan van wel hoor paranoide.
Oud 18-11-2008, 15:25
flyaway
flyaway is offline
Ik ga ook voor Fantome.
Oud 18-11-2008, 15:25
Verwijderd
ik weet niet of alluur gelijk heeft of niet, maar of ik nu vlinder en alluur verdenk van geliefden zijn (en dus slecht) of enkel vlinder maakt natuurlijk weinig uit. als ik gelijk heb zijn ze allebei dood. als alluur gelijk heeft is er alsnog een bad guy dood.

waarom ik en mutsieprutsie opeens verdacht zijn snap ik niet helemaal, dan is fantome denk ik niet de ziener, als ze dat soort dingen een soort van verzint. tenzij pip natuurlijk echt een wolf is. het lijkt alsof ze enkel over pippeloen 100% zeker is en verder niet echt iemand op het spoor is. behalve mij en mutsie dan, maar ik ben noch wolf, noch verrader. hmmzz... *vage hersenkronkels* ik vind fantoom wel raar doen, maar nog niet echt zo van "ze moet dood!!"

wat ik heel erg opvallend vind is dat maarten zichzelf niet in zijn functievoorspellijstje heeft gezet en de functie van ziener ook niet. maar als hij echt ziener zou zijn is hij toch niet zo dom?

ik ga op vlinder stemmen denk ik.
Oud 18-11-2008, 15:28
Verwijderd
Uice is trouwens opgegeten nadat hij Pippeloen noemde. Dat kan wel reverse-reverse-reverse-psychology zijn, want gewoonlijk wordt er dan wel geroepen van 'nou die is het dan vast sowieso niet want het zou wel heel doorzichtig zijn om als wolf iemand op te eten die jou net verdacht heeft'. Dat, in combinatie met haar wat stillere speelwijze en de vermelding van Fantome, maakt ons aller Pip ook wel lichtelijk verdacht.
Oud 18-11-2008, 15:28
flyaway
flyaway is offline
Vlindertje
Mutsieprutsie
Sterrenmeisje
Sherco

AllureV
Paranoide
Fantome
Katje

Fantome
Pippeloen
flyaway

Pippeloen
Fantome

Topdrop
Matige Muis

Topdrop: vlinder of Fantome

Nog doorgeven:

AllureV
Vlindertje

Laatst gewijzigd op 18-11-2008 om 16:17.
Oud 18-11-2008, 15:34
Sherco
Sherco is offline
Ik ga ook voor Vlinder, en ik ben vanavond niet actief, dus ik stem nu al. Ik hoop dat er nog iets van gelijkspel ofzo uit gesleept kan worden, maar ik kan daar vrees ik niet bij helpen.
Oud 18-11-2008, 15:46
Verwijderd
Ik heb niet gezegd op wie ik zou gaan stemmen hoor. Alleen dat ik twijfelde tussen Allurev en Vlindertje.

Ik stem op geen van beiden vanavond, maar op TopDrop. De kans dat hij geliefde is, is best groot en wie weet trekt hij een wolf mee.
Oud 18-11-2008, 15:50
flyaway
flyaway is offline
Oh sorry ik dacht dat in je post op de vorige pagina '@Allure' betekende dat je op haar zou stemmen. Maar nu zie ik dat er staat 'op jou, of op vlindertje'. Verbeterd in lijstje
Oud 18-11-2008, 15:50
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
wat ik heel erg opvallend vind is dat maarten zichzelf niet in zijn functievoorspellijstje heeft gezet en de functie van ziener ook niet. maar als hij echt ziener zou zijn is hij toch niet zo dom?

ik ga op vlinder stemmen denk ik.
Oh, dat was niet eens zo expres. Ik zat wat te kloten met functies en namen. Mezelf erop zetten leek me vrij onzinnig.

Citaat:
Ik stem op geen van beiden vanavond, maar op TopDrop. De kans dat hij geliefde is, is best groot en wie weet trekt hij een wolf mee.
Waarom dan?
Oud 18-11-2008, 15:55
Verwijderd
*knoop doorhak* Ik stem op AllureV Ik vertrouw Vlinder toch net iets meer. Dan staat het wel 3-3 ;x maar ja, ik kan nog altijd later switchen als dat nodig is. TopDrop is ook wel stembaar wat mij betreft, maar dan zijn de stemmen wel heel verdeeld, en ik had me al voorgenomen om op Alluur of Vlinder te stemmen. En bij hem heb ik alleen een vermoeden dat hij geliefde kan zijn, terwijl ik haast zeker weet dat Alluur of Vlinder slecht is. Misschien wel allebei!
Oud 18-11-2008, 15:56
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Vlindertje
Mutsieprutsie
Sterrenmeisje
Sherco

AllureV
Paranoide
Fantome

Fantome
Pippeloen
flyaway

Pippeloen
Fantome

Topdrop
Matige Muis

Paranoide: topdrop of AllureV
Topdrop: vlinder of Fantome

Nog doorgeven:

Katje
AllureV
Vlindertje
dit wordt interessant
+ dit lijstje klopt niet, ik sta er twee keer in.
ik ga voor pippeloen!!

Laatst gewijzigd op 18-11-2008 om 16:44.
Oud 18-11-2008, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Waarom dan?
Ik vind het idee dat een 14-jarige alto jou koppelt heel erg logisch. De geliefden moeten er uiteindelijk toch uit, en wellicht trek je wel een wolf mee. Of je bent er zelf eentje, dat kan ook.
Oud 18-11-2008, 15:59
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik vind het idee dat een 14-jarige alto jou koppelt heel erg logisch. De geliefden moeten er uiteindelijk toch uit, en wellicht trek je wel een wolf mee. Of je bent er zelf eentje, dat kan ook.
Waarom is dat logisch? Waar komt opeens dat idee vandaan? Ik zie het niet zo
Oud 18-11-2008, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Waarom is dat logisch? Waar komt opeens dat idee vandaan? Ik zie het niet zo
Ik vind het sowieso apart dat we zo ver in het spel zijn en niemand zich bekommert om de geliefden.

En het is ook al door meerdere mensen aangegeven dat jij de geliefde zou kunnen zijn hoor. Dit idee komt niet van mij.
Oud 18-11-2008, 16:03
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik vind het sowieso apart dat we zo ver in het spel zijn en niemand zich bekommert om de geliefden.

En het is ook al door meerdere mensen aangegeven dat jij de geliefde zou kunnen zijn hoor. Dit idee komt niet van mij.
Jamaar wie zegt dat die mensen maar niet wat babbelen? Je bent toch niet zonder reden overtuigd van dingen die andere mensen zeggen? Ik vind het wel vreemd dat je dit zo zegt.
Oud 18-11-2008, 16:05
Verwijderd
Ik kwam geloof ik als eerste met die theorie en ik wil het best (nog een keer) toelichten. Miekjuh is een 14-jarig n00bje. Als ik een 14-jarig n00bje was geweest en cupido, dan zou ik een m-lid en een v-lid koppelen die ik 'ken' (van het wsz in dit geval) en met wie ik wel eens internetchill. Er spelen op dit moment nog maar 2 m-leden mee, TopDrop en Muis. Daarvan is TopDrop degene die Miekjuh het bekendst is afaik. Voor de V-leden komen wmb in aanmerking Pippeloen, Paranoide en sterrenmeisje. Ik heb uit die drie nog niet kunnen bedenken wie het meest likely is. Maar als mijn hunch klopt, dan hoeft alleen Drop te sterven, en dan neemt hij zijn liefje vanzelf mee. En vette kans dat een van de twee (of misschien wel allebei) wolf is. Ultieme win dus.
Oud 18-11-2008, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Jamaar wie zegt dat die mensen maar niet wat babbelen? Je bent toch niet zonder reden overtuigd van dingen die andere mensen zeggen? Ik vind het wel vreemd dat je dit zo zegt.
Wie zegt dat AllureV niet babbelt? Wie zegt dat Fantome niet babbelt?

En het was niet zonder reden.

Miekjuh was cupido. Is een 14-jarig alto-meisje. Komt vaak in het wsz-topic. Kom jij ook vaak.

Ik zie haar wel aan om jou te koppelen met een van de dames, omdat dat wel leuk zou zijn.
Oud 18-11-2008, 16:07
Verwijderd
En Muis, als TopDrop onschuldig blijkt dan open ik meteen de jacht op jou natuurlijk.
Oud 18-11-2008, 16:13
TopDrop
TopDrop is offline
Opzich valt er wel wat voor te zeggen. Maar Muis komt hier ook niet bepaald niet-vaak.
Oud 18-11-2008, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Opzich valt er wel wat voor te zeggen. Maar Muis komt hier ook niet bepaald niet-vaak.
Klopt.

Maar als ik geliefde ben zou ik niet deze reden aanhalen. Want dan is het een tijdbom dat ik zelf hang. Wat Katje zei dus.
Oud 18-11-2008, 16:33
Fantôme
Fantôme is offline
@ katje: ga jij ook voor topdrop dan?
is het nog zinvol voor mij om te wijzigen. want ik vind zowel toppie als pip verdacht...
[edit] pff, vind het lastig. zijn we al verloren als we nu weer een onschuldige ophangen?[/edit]

Laatst gewijzigd op 18-11-2008 om 16:40.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten