Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Ik denk dat de verrader misschien wel gewoon bij zijn/haar stem is gebleven in de eerste ronde.
|
Ik vind dat Allure wel erg laat komt met haar stemwijziging van de eerste ronde. Het gaat al langere tijd over de stemlijstjes van de eerste ronde en nu opeens komt ze ermee dat ze toen op iemand anders gestemd heeft. Het komt op mij over dat Allure haar eigen kont probeert te redden door mij verdacht te maken. Ik geloof eigenlijk nooit iemand die pas na de stemronde zegt op wie ie gestemd heeft en ik geloof al helemaal niet iemand die er een week later mee aan komt zetten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En soija post hier ook teveel. Ik hád maar één post na mijn dood. ![]() De groetjes ![]() |
![]() |
|
Hmm.. Ik zat dus zo eens te denken he..
Deze functies zijn er nog. ziener leerlingtovenaar 4 dorpelingen heks verrader 4 wolven 2 geliefden In feite is het gelijk, min de geliefden ergens tussendoor. edit: en deze spelers Pippeloen Paranoide Katje matige_muis Sherco flyaway Mutsieprutsie ~~Fantôme~~ AllureV sterrenmeisje Vlindertje edit2: wacht ![]() edit:3 Ik denk dat de functies zoiets zitten. Pippeloen (wolf) Paranoide (verrader) Katje (heks) matige_muis (dorpeling) Sherco (dorpeling) flyaway (wolf) Mutsieprutsie (leerlingtovenaar) ~~Fantôme~~ (dorpeling)(geliefde) sterrenmeisje (wolf) AllureV (dorpeling) Vlindertje (wolf)(geliefde) Alhoewel ik dat van die geliefden niet bepaald zeker weet, maarja. Als je invult wat je ongeveer weet, en dan de rest invult, kom je een aardig eind.
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan Laatst gewijzigd op 17-11-2008 om 23:37. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben nog niet begonnen met het terug- en bijlezen want huiswerk en avondeten, maar alvast twee dingen: ten eerste denk ik dat (minstens) één van de geliefden een functie heeft en ten tweede, AllureV vind ik vanaf het begin al om onverklaarbare redenen een beetje wolvig dus ik ben benieuwd naar wat haar nu onder de aandacht heeft gebracht.
En ik wil ook wel weten waarom de wolven voor Uice hebben gekozen. |
![]() |
|
Ik wil graag nog even het Daboman-Soija lijstje onder de aandacht brengen. In die ronde ging namelijk Daboman eruit, terwijl Soija evenveel of meer stemmen had. Uit dat lijstje is dus nog veel af te leiden.
Mr Soija Mutsieprutsie Basjeeh (dorpeling) Lisaaah (dorpeling) matige muis Topdrop Fantome Daboman Vlindertje Paranoide Sterrenmeisje Katje flyaway (Soija -> zei het pas na de uitslag) (wolfsbane) Daboman heeft deze ronde op Paranoide gestemd, maar misschien is hij op het laatste moment toch voor Soija gegaan om zijn eigen kont te redden. Als alle mensen in het Soija-lijstje aan de goede kant zouden staan, zou Soija die ronde dood zijn gegaan of het zou op zijn minst gelijkspel zijn geweest. Die ronde ging Daboman echter dood en dit kan betekenen dat er een wolf in het Soija-lijstje staat.
||
Om nog even terug te komen op Allure. Ik vind dit een opvallende post van haar, omdat ze nu opeens (een week later) ermee komt dat de stemlijstjes van de eerste ronde niet kloppen.
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en daarbij denk ik dat jij ook nog wel wolf kunt zijn ![]()
|
He shit, we moeten nu inderdaad wel echt even een slechte ophangen, anders gaat het er erg slecht uit zien... Ik vind het erg lastig op dit moment, ik kan echt niet per persoon zeggen hoe verdacht ik hem of haar vind, en functies toedelen, pff... Misschien zit ik er gewoon slecht in dit keer, omdat ik er toch niet 100% bij ben.
Aan de ene kant vind ik Allures verhaal wel geloofwaardig, ze weet toch dat we haar ophangen als het niet blijkt te kloppen, maar aan de andere kant komt ze er inderdaad wel vrij laat mee. Maar bij gebrek aan beter, ga ik waarschijnlijk toch voor Vlinder vanavond.
|
Vanavond is de hang ronde van de dorpelingen. Vergeten jullie allemaal niet te stemmen!?!
dan even iets anders, Als je dood bent ben je ook echt dood! Het is dan dus niet de bedoeling om nog theorieën te gaan spuien. De wolven eten -meestal- niet voor niks iemand op. Mocht je toch nog theorieën spuien na jouw dood, dan wacht er een mooie rode kaart op je. Win condities voor de wolven: het doel van de wolven is te overleven en te moorden, zonder dat de andere in de gaten hebben wat hun identiteit is. Zij winnen als ze in de meerderheid zijn en de geliefden zijn dood. Dat kan tijdens een eetronde zijn, maar het kan ook tijdens een hangronde zijn. De verrader, heks of leerlingheks wordt niet in de telling als dorpeling meegenomen, maar ook niet als wolf. Ze worden overgeslagen in de telling.
|
Verwijderd
|
Hoppa, stream of consciousness.
Ik denk dat ik op het moment AllureV het verdachtst vind, maar zoals al eerder gezegd is - zo'n beetje de helft staat aan de slechte kant dus de verwarring is groot, je weet niet wie je wel en niet kan vertrouwen. Op zich klinkt ze wel oprecht, maar het kan ook een laatste reddingspoging zijn omdat ze toch al verdacht werd en zo nog een logische draai probeert te geven aan haar gedrag. In het begin van het spel zei ze ook vrij weinig. Het lijstje uit de eerste ronde is ook wel veelzeggend op zich, ik denk wel dat zij of Vlindertje een slechte functie heeft. Maar Vlindertje lijkt me toch eerder aan de goede kant te staan. Of misschien zijn ze wel allebei slecht? Op zich zou dat wel een goede move zijn voor de wolven, zo verspreid mogelijk stemmen en gelijkspel veroorzaken tussen zoveel mogelijk mensen en met lange stemlijstjes enzo, waardoor er veel mensen bij betrokken zijn en het niet duidelijk is welke conclusies je eruit moet trekken. Aan de andere kant, ze konden natuurlijk niet voorzien dat Lisaaah zou vergeten te stemmen. Mjamjamja. Wat Katje zegt over de geliefden klinkt ook wel logisch in de oren, TopDrop lijkt me inderdaad wel iemand die Miekjuh zou aanwijzen als geliefde. Met wie dit dan zou moeten zijn weet ik niet, misschien met ~~Fantôme~~? Die is ook altijd vriendelijk tegen haar volgens mij. Deze ronde ga ik denk ik voor TopDrop of AllureV, waarschijnlijk voor de laatstgenoemde. Ik kijk het nog eventjes aan want ik moet nog een tekst uitlezen, maar ik stem wel vroeg want ik ga zo slapen omdat ik morgenvroeg weer een presentatie heb die ik vannacht mag gaan voorbereiden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Verder komt jouw lijstje aardig overeen met de mijne. Ik heb nog eens wat dingen doorgelezen. Ik vind het opzich vreemd dat Allure zo lang wachtte, maar hoe langer ik erover nadenk, hoe aannemelijker het klinkt, eigenlijk. Ik weet niet. Ik twijfel denk ik tussen Vlinder en Fantome.
|
Hmm, dat verhaal over Miekjuh. Ik klier meestal tegen haar. Volgens mij heeft ze me niet echt vaak enthousiast begroet in wsz. Als dat wel zo was, was dat bij mij niet vaker dan bij anderen. Dus om alleen dat als argument aan te voeren dat ze mij gekozen heeft lijkt me wat zwak.
|
Verwijderd
|
ik weet niet of alluur gelijk heeft of niet, maar of ik nu vlinder en alluur verdenk van geliefden zijn (en dus slecht) of enkel vlinder maakt natuurlijk weinig uit. als ik gelijk heb zijn ze allebei dood. als alluur gelijk heeft is er alsnog een bad guy dood.
waarom ik en mutsieprutsie opeens verdacht zijn snap ik niet helemaal, dan is fantome denk ik niet de ziener, als ze dat soort dingen een soort van verzint. tenzij pip natuurlijk echt een wolf is. het lijkt alsof ze enkel over pippeloen 100% zeker is en verder niet echt iemand op het spoor is. behalve mij en mutsie dan, maar ik ben noch wolf, noch verrader. hmmzz... *vage hersenkronkels* ik vind fantoom wel raar doen, maar nog niet echt zo van "ze moet dood!!" ![]() wat ik heel erg opvallend vind is dat maarten zichzelf niet in zijn functievoorspellijstje heeft gezet en de functie van ziener ook niet. ![]() ik ga op vlinder stemmen denk ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Uice is trouwens opgegeten nadat hij Pippeloen noemde. Dat kan wel reverse-reverse-reverse-psychology zijn, want gewoonlijk wordt er dan wel geroepen van 'nou die is het dan vast sowieso niet want het zou wel heel doorzichtig zijn om als wolf iemand op te eten die jou net verdacht heeft'. Dat, in combinatie met haar wat stillere speelwijze en de vermelding van Fantome, maakt ons aller Pip ook wel lichtelijk verdacht.
|
![]() |
|
Ik ga ook voor Vlinder, en ik ben vanavond niet actief, dus ik stem nu al. Ik hoop dat er nog iets van gelijkspel ofzo uit gesleept kan worden, maar ik kan daar vrees ik niet bij helpen.
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
*knoop doorhak* Ik stem op AllureV
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() + dit lijstje klopt niet, ik sta er twee keer in. ik ga voor pippeloen!!
Laatst gewijzigd op 18-11-2008 om 16:44. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het is ook al door meerdere mensen aangegeven dat jij de geliefde zou kunnen zijn hoor. Dit idee komt niet van mij. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik kwam geloof ik als eerste met die theorie en ik wil het best (nog een keer) toelichten. Miekjuh is een 14-jarig n00bje. Als ik een 14-jarig n00bje was geweest en cupido, dan zou ik een m-lid en een v-lid koppelen die ik 'ken' (van het wsz in dit geval) en met wie ik wel eens internetchill. Er spelen op dit moment nog maar 2 m-leden mee, TopDrop en Muis. Daarvan is TopDrop degene die Miekjuh het bekendst is afaik. Voor de V-leden komen wmb in aanmerking Pippeloen, Paranoide en sterrenmeisje. Ik heb uit die drie nog niet kunnen bedenken wie het meest likely is. Maar als mijn hunch klopt, dan hoeft alleen Drop te sterven, en dan neemt hij zijn liefje vanzelf mee. En vette kans dat een van de twee (of misschien wel allebei) wolf is. Ultieme win dus.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het was niet zonder reden. Miekjuh was cupido. Is een 14-jarig alto-meisje. Komt vaak in het wsz-topic. Kom jij ook vaak. Ik zie haar wel aan om jou te koppelen met een van de dames, omdat dat wel leuk zou zijn. |
![]() |
|
@ katje: ga jij ook voor topdrop dan?
is het nog zinvol voor mij om te wijzigen. want ik vind zowel toppie als pip verdacht... [edit] pff, vind het lastig. zijn we al verloren als we nu weer een onschuldige ophangen?[/edit]
Laatst gewijzigd op 18-11-2008 om 16:40. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #53 Verwijderd | 500 | 16-11-2008 18:32 |