Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
edit: dit dus http://www.nd.nl/artikelen/2008/nove...ik-pil-condoom
||
Citaat:
![]() Verder: ik probeer foto's in te voegen in InDesign, maar dan gaat de kwaliteit ineens heel erg achteruit ![]()
|
Ik werd vandaag niet blij van een zwakzinnige aap die voortdurend harde geluiden zat uit te stoten en liep te schelden op de trambestuurder.
En daar kunnen mijn gevoelige autisten-oortjes niet zo goed tegen!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Omg ging ik vanmorgen helemaal vroeg opstaan en toen in de file staan en stressen om op tijd voor mn college van 9 uur te komen, viel het uit! Net zoals vorige week!! En die docent had het wel doorgegeven aan het secretariaat, maar blijkbaar had die miep het niet goed doorgemaild, want de mails waren niet aangekomen
![]() En toen kon ik weer helemaal naar huis (en €5,70 voor niks betalen in de parkeergarage), en vanmiddag weer die kant op, want om 4 uur heb ik weer college! Gatverdegatver. [/chagrijnig]
||
Citaat:
![]() ot: Ik word niet zo blij van 2 uur niks doen en in de spits naar huis moeten ;x
|
Verwijderd
|
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
zie http://sterrenmeisje.punt.nl/
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik kwam net thuis van een heel leuke avond, zie ik dat het snoer van mijn wit/roze skullcandy headphones kapot is. doorgebeten door mijn kat. en ik moest er gewoon om huilen! ik heb dat ding pas een jaar, bewaar haar altijd netjes in dr mooie leren hoesje, maak dr schoon en zo.
nou moet ik morgen zonder dr naar school en ik vind het echt heel verdrietig ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat nou te doen? huggles | 5 | 07-01-2015 07:03 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Van wie of wat word je niet zo blij? Missy | 500 | 07-04-2009 12:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De poorten van Luskan Verwijderd | 4 | 01-07-2005 22:02 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |