Advertentie | |
|
![]() |
|
bij de meeste cd zaken is er wel een te vinden
en bij bol.com: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...iBg1qFNY1wask= |
![]() |
|
leuk, iemand die van N3UK! houdt en die een Magic kaart als plaatje heeft, daar houd ik wel van.
Maar goed, je kunt het beste naar een optreden gaan, alhoewel dat niet erg makkelijk gaat op dit moment, want iedereen is ermee gekapt behalve de twee zangers, bas en karsten. Maar ook via internet kun je ze geloof ik kopen, kijk eens op de homepage van N3UK! Maar die moet je zelf maar opzoeken, JE ZIET TOCH DAT IK LAM BEN!!!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik heb de mijne gekocht op lowlands en dat was dus bij de boudisque.. daar hadden ze ze allemaal
|
Verwijderd
|
Neuk! IS NIET UITELKAAR!
De twee rappers hebben al een nieuwe band geformeerd met oud leden van Uppercut en Beyond 93. Ze zijn nu druk aan het oefenen. Ze hebben nieuwe site, niet echt een site meer een forum. Oude site is gesloten. www.n3uk.com |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() of ben ik nou een pindakaas-broodje-met-kaasvulling |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
goh, is dat niet precies hetzelfde als wat ik heb gezegd, maar ja, dat maakt niet uit. Ze gaan in ieder geval door en dat is maar goed voor de nederlandse scene. Ik heb ze op http://go.to/broermoatsfeestival gezien, echt geweldig. Maar goed, keep up the good shit. en nog even een potje magic lijkt me wel wat.....altijd leuk natuurlijk. Ik speel zelf angel, echt een goed, maar traag dek....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
neuken Jongenuittwente | 7 | 18-12-2014 17:37 | |
Seksualiteit |
Standjes Brunette91 | 15 | 09-04-2012 21:30 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen tijdens het neuken? knakworstje | 22 | 02-02-2006 21:41 | |
Seksualiteit |
Neuken? Of zijn er ook andere woorden ... Verwijderd | 93 | 19-09-2004 19:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Neuken? Shitonya | 24 | 12-04-2004 21:21 | |
Muziek |
Haalt Neuk! 2003? Verwijderd | 56 | 11-08-2002 12:47 |