Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Kijk, levende taal!
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Het mag allebei, al vindt een aantal +t 2e persoon aangesproken ('jij') en -t 3e persoon algemeen ('men'). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens vind ik 'overnieuw' helemaal niet fout klinken, maar ik heb dan ook Twentse achtergronden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ergens in DK las ik het woordje 'vanavondmiddag'. Misschien zeggen jullie dat zo in Nederland, maar in België heb ik dat woord nog nooit horen vallen, dialecten inclusief. Ik zou ook niet met zekerheid durven zeggen welk deel van de dag ermee bedoeld wordt. Late namiddag misschien? Valavond?
|
![]() |
|
Ik kwam gisteren langs een 'vischrestaurant'. Dat is natuurlijk expres, maar ik vind het zo vervelend, die pretentieuze onzin. Je houdt er niemand mee voor de gek.
||
Citaat:
||
In de Metro van vandaag in het stuk Mondiale 'car-crash' in beeld, dat gaat over de in elkaar zakkende autoindustrie, staat het volgende:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Van een aantal dingen ook foto's gemaakt, maar die moet ik dan opzoeken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sexverslaafd frysk | 259 | 05-07-2015 19:01 | |
De Kantine |
Mooie taalvouten #14 Verwijderd | 500 | 20-01-2011 18:31 | |
Studeren |
Hogeschool Utrecht - IBL onbekend12345 | 1 | 09-03-2008 15:05 | |
Algemene schoolzaken |
Conflict met school: Welke stappen zijn mogelijk? Martin | 21 | 18-04-2004 22:24 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 |