Advertentie | |
|
![]() |
|
Hiu en Sharon zijn goed!!!
![]() Ik vond het echt een briljante zet! En dan die reactie van Geert op de eilandraad! Maar ik denk dat Hiu en Sharon volgende week wel een hele lading kritiek zullen krijgen van Hans en Yin.. Ik gok dat ze toch Hiu eruit gaan stemmen hoor.. Maar stiekem hoop ik dat Yin er uit gaat. Maar Hans zal nooit op haar stemmen en ze heeft nog nooit een tegenstem gehad... Wel leuk trouwens dat hun familieleden volgende week moeten opdraven om die beestjes te gaan opeten! ![]()
|
Omg wat een vreselijke mensen idd. Zó ontzettend hypocriet, wooooow! Wel goed dat Ernst-Paul zulke kritische vragen stelt.
Ik hoop dat als Hiu bij de laatste twee weet te komen, ze het qua stemmen wel kan winnen. Hoewel ze natuurlijk al wel 2 stemmen meer moet krijgen dan Hans of Yin...
|
Bah, Hans is inderdaad een vervelend mannetje. En maar denken dat de kijker zich met hem kan personificeren. Nou echt niet
![]() ![]() Ik hoop dat Hiu wint. Ze is net zo tactisch en slim als Hans, want met haar meesterzet heeft zij Geert eruit gekregen. Daarnaast heeft ze ook haar bijdrage in het kamp, namelijk het koken. En als derde heeft ze sociale capaciteiten. Al met al best wat Robinson eigenschappen. Terwijl Hans zo zwak is dat hij de sterksten er als eerste uit liet stemmen, dat is al helemaal niet Robinson waardig. Dat de échte Robinsons nou niet in de finale zitten kan hij alleen zichzelf kwalijk nemen.
||
Citaat:
Hans stemde al direct alle sterken eruit. Er was geen gevaar voor hem en er was ook geen directe aanleiding voor hem om de sterken eruit te stemmen, buiten angst voor enige tegenstand.
||
Citaat:
|
Je-zus wat is die Yin vreselijk irritant. Ik geloof ook echt geen woord meer van wat ze zegt. Volgens mij zat ze Hiu alleen maar zo te paaien omdat ze denkt dat Hiu niet in de finale terecht komt, en dan vast wel op haar zal stemmen. Gatver
![]() En wat een vervelende cliffhanger ![]()
|
Ik vind het heerlijk, zoals Hiu praat, niet echt het accent maar vooral de manier waarop ze praat en dingen kan beschrijven, zo grappig. Het verschil tussen Hiu en Hans (en Yin) vind ik dat Hans mensen er al bij voorbaat heeft uitgestemd die eigenlijk erg sterk waren terwijl Hiu alleen complotten smeedde als zelfbehoud. Maar volgens Hans zie je een hoop niet omdat er ook een hoop achter de camera's gebeurt, dus dan kunnen we er eigenlijk geen oordeel over vellen
![]() En mja, cliffhanger inderdaad ![]()
|
Ik heb het gister opgenomen en nu vraag ik me af of het defect is van mijn dvd-recorder of een defect in de uitzending: ik had op het eind zwart beeld vanaf het moment dat Hans die berg op klimt.
Is dat de cliffhanger waar jullie het over hebben? Of was er écht een cliffhanger? ![]()
|
Verwijderd
|
Vorige week waren er nog 2 proeven om te bepalen wie er als laatste 2 overbleven. Eerst de balkproef die Yin heeft gewonnen.
De dag erna een hele uitgebreide proef tussen Hans en Hiu. Ze zaten aan een touw vast en moesten zo een parcours afleggen, dan konden ze zich van het touw afhalen. Toen moesten ze een berg oprennen en een meerkeuzevraag beantwoorden. Elk antwoord had een kleur, het antwoord wat ze hadden gekozen, moesten ze een kleur sleutel van pakken. Toen moesten ze een stukje zwemmen naar een huisje. In dat huisje stonden voor ieder drie kistjes, ook weer met kleuren. Het kistje moesten ze openmaken met die sleutel. Als ze het goede antwoord hadden gegeven, kregen ze het voorbeeld van een puzzel die ze later moeten maken, als ze het verkeerde antwoord hadden gegeven, kregen ze de helft van het voorbeeld van de puzzel. Toen moesten ze weer een berg oprennen, bovenaan een schedel pakken, verder rennen, en de puzzel maken. Degene die als eerst de puzzel afheeft en de schedel er bovenop zet, heeft de proef gewonnen. En de cliffhanger is dat je nog niet weet wie de proef nou gewonnen heeft. |
![]() |
|
1e zondag was Sharon er uit.
2e zondag was wat Corinne beschrijft, dus allebei de finale proeven. En bij die link van Calyx heb ik óók zwart beeld ![]() ![]() Om één of andere reden doen de uitzendingen van rtl gemist het niet op mijn computer. Maar na Corinne's uitleg weet ik dus al wat er bedoeld werd met de cliffhanger.
|
Verwijderd
|
Op rtl.nl (RTL Gemist) heb ik hem gewoon terug kunnen kijken, zonder zwart beeld.
Als Hiu de proef nu wint blijkt maar weer dat Hans gelijk heeft, want Hiu wint het dan omdat ze een vraagje goed gegokt heeft. Daarbij had ze ook nog het voordeel dat ze het antwoord van Hans wist. Alleen zonde dat de winnaar de persoon is met de meeste stemmen van de oude kampleden. Als Hiu in de finale zit, wint zij sowieso. En als de finale Hans - Yin is wint Yin waarschijnlijk ook, omdat zij maar een melopende en verzachte versie van Hans is. ![]() Toch wel een behoorlijk saai seizoen, moet ik zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Spekkie: Nee, de zondag daarvoor maakten ze bekend dat de finale deze keer niet tussen twee, maar tussen drie personen zou gaan (omdat Hiu er anders sowieso werd uitgestemd en dat vonden ze waarschijnlijk wat flauw). Dus je hebt gelijk, er is al twee keer niemand afgevallen ![]()
|
![]() |
100 oud-kandidaten uit het afgelopen decennium Expeditie Robinson vormen uiteindelijk de jury die uiteindelijk via een stemming bepaalt wie van de twee finalisten zich de winnaar van ‘Expeditie Robinson 2008’ mag noemen.
Zo staat het in de RTL nieuwsbrief ![]() + In deze laatste uitzending wordt middels een terugblik op 10 jaar Ernst-Paul Hasselbach in ‘Expeditie Robinson’ uitvoerig stilgestaan bij zijn overlijden. |
![]() |
||
Citaat:
Tijdens het maken van de puzzel heeft hans al vanaf begin af aan de puzzel niet goed in elkaar gezet; Stukken ondersteboven en dergelijke. Hiu, dankzij het voorbeeld heeft al wel de helft van de puzzel goed gemaakt. ER eindigde dat het *leek* dat Hiu in paniek raakte en niet meer wist hoe verder te moeten. Maar persoonlijk was dat volgens mij gewoon maar 5 seconden dat ze het niet zag en veel geknip en geplak in de studio geweest; lijkt me sterk dat Hiu die puzzel nu alsnog verneukt. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou snap ik er helemaal niks meer van.
Dit staat op tvgids.nl: Vandaag zal eindelijk bekend worden wie zich winnaar mag noemen. Hoewel de lege plek naast Evi Hanssen natuurlijk niet ingevuld kan worden, zal de finale wel verlopen zoals oorspronkelijk met Ernst-Paul is bepaald. Bovendien wordt stilgestaan bij zijn overlijden middels een terugblik op tien jaar Ernst-Paul Hasselbach in Expeditie Robinson. Bij aanvang van de finale zijn er nog drie kandidaten over. Zij krijgen van Evi de uitslag van de laatste eilandraad te horen, ten overstaan van een zeer bijzonder publiek, bestaande uit 100 oud-kandidaten uit het afgelopen decennium Expeditie Robinson. Zij vormen tevens de jury die uiteindelijk via een stemming bepaalt wie van de twee finalisten zich de winnaar van Expeditie Robinson 2008 mag noemen De laatste eilandraad is toch allang geweest, er zijn toch nog maar 2 kandidaten over? |
![]() |
|
Er zijn drie mensen over: Yin, Hans en Hiukwan. Yin zit sowieso in de finale. Hans en Yiukwan streden de vorige keer om de tweede plek, en die uitslag wordt vandaag als eerst bekend gemaakt (dat noemen ze hier dus de uitslag van de laatste eilandraad... beetje gek ja). Vervolgens wordt door een jury van oud-Robinsondeelnemers bepaald wie van de twee finalisten de winnaar wordt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 - Maleisië Marcade | 231 | 01-01-2008 13:53 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 KiMZz | 207 | 29-01-2007 17:13 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson: Strijd der Titanen Igorrrai | 500 | 11-06-2006 10:17 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie robinson Dobomobo | 12 | 27-03-2005 21:25 | |
Films, TV & Radio |
18 maanden cel voor Mick van Expeditie Robinson! levi's | 1 | 04-02-2005 12:39 | |
De Kantine |
Expeditie Robinson Knutselsmurfie | 11 | 23-09-2002 12:58 |