![]() |
|
![]() |
Ejz,
Ik gebruik zelf ook Lactacyd, alleen niet die vaginale douche, maar een spulletje om het alleen uitwendig te reinigen. Ik vind het zelf wel een fris idee dat het daar 'schoon' gehouden wordt, geeft ook wel een frisser gevoel vind ik. Van de geur ruik ík helemaal nix..volgens mij zit er ook niet echt een luchtje aan ofzo! Waarom probeer je niet zo'n flesje? Weet je gelijk of het je bevalt of niet, meningen verschilt toch weer per persoon en voor het zelfde geld vind jij het geweeeeldig terwijl iemand anders het maar nix vindt.. Proberen dus zou ik zeggen! ![]() Greeetz Guesst |
![]() |
|
Niet lachen hoor! Ik gebruik lactacyd wasemulsie als shampoo. (Er was eerst een shampoo van maar die bestaat niet meer
![]()
||
Citaat:
de rest, ik was sowieso al van plan om dat spul te kopen, maar k dacht even vragen lijkt me best fris namelijk... maar die douche zeg maar, dat is zo'n raar plastic geval... het lijkt mee heel onprettig, maar dat schone... dat weegt er vast wel weer tegenop?
|
HeeeyZz
Nouw ik vin lactacyd niet egt stinken ofso hor..maar owke.. ik gebruik het zelf ook, en IK voel me er egt frisser door, ik weet niet hoe, maar ik ga niet de deur uit voor me met lactacyd gewassen heb (wastablet) Ciaoo
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
schaamlippen geheimpje | 28 | 09-01-2007 16:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Candida ? Jessy | 21 | 18-11-2006 23:06 | |
Seksualiteit |
voor vrouwen: hoe kun je je 'geur' aangenamer maken? Trinity | 20 | 17-03-2005 00:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
branderige vagina vergeet_me_niet | 9 | 19-05-2004 20:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
gebruikt hier iemand vaginale zeep? sophiatje | 19 | 19-06-2003 19:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
vaginale douche Bor | 19 | 17-09-2002 14:00 |