Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2008, 19:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Inmiddels heb ik zelf al uitgevonden waar DP het niet mee eens was.
Wat wat wat ???
Oud 03-12-2008, 19:05
Verwijderd
Ik denk eerlijk gezegd darkie, mits hij gesolliciteerd heeft natuurlijk.
Oud 03-12-2008, 19:06
Verwijderd
Ik wil natuurlijk het liefst dat LL het wordt.
Oud 03-12-2008, 19:06
Verwijderd
dat duurt altijd een poosje. Er moet sowieso gestemt worden en geselecteerd. Vroeger duurde dat stemmen altijd 3 dagen en de voorselectie was vaak ook een dag of 3-4. Dus het zou zomaar een week kunnen zijn.
Oud 03-12-2008, 19:07
Verwijderd
dus uh, gaan de fb's van de kantine stemmen?
Oud 03-12-2008, 19:08
Verwijderd
Er wordt toch niet over gestemd?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een officialiteit (is dat een woord?).
Verwijderd
Citaat:
Jon kon helaas niet voldoen aan mijn exorbitant hoge salariseisen.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
No shit.
Verwijderd
Citaat:
dus uh, gaan de fb's van de kantine stemmen?
Nee alle fb's.
Oud 03-12-2008, 19:09
Verwijderd
Tijd voor een stuk zelfgemaakte brownie.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oooh oke
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Do want!
Oud 03-12-2008, 19:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Yummmm. Is het een brownie of een 'brownie'.
Oud 03-12-2008, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Zetten!
Oud 03-12-2008, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Nee alle fb's.
want uh, die kennen alle mensen die solliciteren of gaan die stemmen op grond van de sollicitatiepm ofzo?
Oud 03-12-2008, 19:16
Verwijderd
Hoi. Aangezien bepaalde personen mij niet belangrijk genoeg vinden om mij te verblijden met hun gezelschap, voeg ik me wéér een avond bij jullie.
Oud 03-12-2008, 19:16
Verwijderd
Citaat:
want uh, die kennen alle mensen die solliciteren of gaan die stemmen op grond van de sollicitatiepm ofzo?
Beide, iedereen mag gewoon stemmen. Je hoeft uiteraard niet te stemmen. Bovendien weegt de stem van de huidige DKfbs het zwaarst mee.
Oud 03-12-2008, 19:18
Miekje*
Miekje* is offline
Het kan me eigenlijk geen ene fuck schelen wie de nieuwe fb wordt. Als ie maar een beetje leuk is, en als Darkie het wordt kan ik dat wel waarderen.
Oud 03-12-2008, 19:19
Verwijderd
Mensen die niet opgeven als ze hopeloos achter staan.
Oud 03-12-2008, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Hoi. Aangezien bepaalde personen mij niet belangrijk genoeg vinden om mij te verblijden met hun gezelschap, voeg ik me wéér een avond bij jullie.
Dat klinkt als een behoorlijk stomme situatie.
Oud 03-12-2008, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Beide, iedereen mag gewoon stemmen. Je hoeft uiteraard niet te stemmen. Bovendien weegt de stem van de huidige DKfbs het zwaarst mee.

Ah oké.
Oud 03-12-2008, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Het kan me eigenlijk geen ene fuck schelen wie de nieuwe fb wordt. Als ie maar een beetje leuk is, en als Darkie het wordt kan ik dat wel waarderen.
Het kan je niet schelen, maar het zou je wel leuk lijken als het Darkie wordt.
Oud 03-12-2008, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Yummmm. Is het een brownie of een 'brownie'.
Zo een uit de oven en afgezien van walnoten geen dubieuze dingen erin.

Citaat:
Zetten!
Oja. Maar ik ben wel reeds ruim dertig uur wakker.
Oud 03-12-2008, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Mensen die niet opgeven als ze hopeloos achter staan.
Misschien zet je ze wel pat
Verwijderd
Citaat:
Oja. Maar ik ben wel reeds ruim dertig uur wakker.
Je hoeft toch niet na te denken over de opening, gekke Masha!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
WTF mijn moeder weet haar skype-wachtwoord niet meer en dan loopt ze tegen mij te schreeuwen dat het voor ik eraan zat allemaal werkte en dat ik het maar oplos want ik heb het kapotgemaakt. Dus dan vraag ik voor haar een nieuw wachtwoord aan en dan wil ze niet zeggen wat haar emailadres is. En nu herinnert ze zich na een halfuur schreeuwen en schelden haar wachtwoord weer terwijl ze mij heeft laten aankloten en niet eens een excuus alleen 'ditendit is mijn wachtwoord. JIJ HAD ERAAN GEZETEN."
Oud 03-12-2008, 19:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh, ik mis nog een: .
Oud 03-12-2008, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Misschien zet je ze wel pat
Ik denk dat het een jaartje of tien, vijftien geleden is dat ik dat voor het laatst heb gedaan in een potje zonder tijdslimiet.
Oud 03-12-2008, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt als een behoorlijk stomme situatie.
Dat is het ook. Ik voel me dan ook behoorlijk kut, maar ik ga daar niet meer over zeuren, want dan vindt Lisaaah weer dat ik aan het miepen ben.
Oud 03-12-2008, 19:34
Verwijderd
vertel dan gewoon, lief v-lid.
Oud 03-12-2008, 19:34
Verwijderd
http://www.redhotpawn.com/gameanalys...gameid=5699347

Echt, wat probeert-ie nu te bereiken?
Oud 03-12-2008, 19:35
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het kan je niet schelen, maar het zou je wel leuk lijken als het Darkie wordt.
Jah zoiets
oeh, mijn verslag is af! Forumtaim!
Oud 03-12-2008, 19:36
Verwijderd
Citaat:
wat is er mis met een 'tuttige' fb?
Nou, HvJ is wel een goed voorbeeld van hoe het níet moet.

Citaat:
Dat is zijn image, maar hij kan vast ook wel hard optreden.
:')

Citaat:
Waarom sta ik in je lijst, Soija?
Ik denk dat jij wel durft op te treden en dat je wel voor een goede sfeer weet te zorgen.

Citaat:
Nee alle fb's.
Verwijderd
een patstelling
Verwijderd
Citaat:
Je bent nu vast trots op me.
Oud 03-12-2008, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Je bent nu vast trots op me.
ik nie snap nie
Oud 03-12-2008, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft toch niet na te denken over de opening, gekke Masha!
Natuurlijk wel, het bepaalt voor een gedeelte hoe de rest van je spel wordt. Bovendien, als ik nu ga zetten dan speel ik vast de rest van de avond door en mijn sowieso al brakke analytische vermogen is niet al te best bij slaapgebrek. Dus dan tast het de rest van mijn spel aan. Niet dat ik bij vol verstand van je win, vermoed ik, maar dan nog.

Ik heb ook weleens tegen een voormalig Nederlands (of Provinciaal?) kampioen schaken gespeeld, die wist me doorgaans binnen 5-10 zetten schaakmat te zetten. Even bij iedere opening direct weten welke partij ik als referentie had en direct calculeren wat ik waarschijnlijk zou gaan doen daarna, nou.
Oud 03-12-2008, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Nou, als je er op staat. Héél kort door de bocht: S (= svvriendje) is heel vaak niet bereikbaar en belt niet als ie zegt te bellen, zodat we niet kunnen overleggen wanneer we tijd voor elkaar hebben. Wat er op neerkomt dat we elkaar belachelijk weinig zien. Vraagt ie uiteindelijk per sms of ik vanavond tijd heb, laat ie vervolgens weten dat ie langs had wíllen komen maar dat ie nog met klasgenoten iets moet doen en verwacht vervolgens dat ik morgen (na negen, lees, na tienen, of nog later) wel tijd heb (terwijl ik naar een toneelvoorstelling wil). En dit gebeurt dus continue: He's taking me for granted.
Oud 03-12-2008, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk wel, het bepaalt voor een gedeelte hoe de rest van je spel wordt. Bovendien, als ik nu ga zetten dan speel ik vast de rest van de avond door en mijn sowieso al brakke analytische vermogen is niet al te best bij slaapgebrek. Dus dan tast het de rest van mijn spel aan. Niet dat ik bij vol verstand van je win, vermoed ik, maar dan nog.

Ik heb ook weleens tegen een voormalig Nederlands (of Provinciaal?) kampioen schaken gespeeld, die wist me doorgaans binnen 5-10 zetten schaakmat te zetten. Even bij iedere opening direct weten welke partij ik als referentie had en direct calculeren wat ik waarschijnlijk zou gaan doen daarna, nou.
Ja, maar zulke obscure openingen speel ik niet, dus dan kun je gewoon theorie spelen. Ik neem aan dat je weleens eerder 1. d4 hebt gezien.

Een Nederlands kampioen veegt mij natuurlijk ook van het bord.
Oud 03-12-2008, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Nou, als je er op staat. Héél kort door de bocht: S (= svvriendje) is heel vaak niet bereikbaar en belt niet als ie zegt te bellen, zodat we niet kunnen overleggen wanneer we tijd voor elkaar hebben. Wat er op neerkomt dat we elkaar belachelijk weinig zien. Vraagt ie uiteindelijk per sms of ik vanavond tijd heb, laat ie vervolgens weten dat ie langs had wíllen komen maar dat ie nog met klasgenoten iets moet doen en verwacht vervolgens dat ik morgen (na negen, lees, na tienen, of nog later) wel tijd heb. He's taking me for granted.
grrrrrrrr. dat zijn nare streken. heb natuurlijk geen oplossing voor je, want ik struggle zelf al 10 jaar met dat soort fratsen (), maar t is wel dikke poepzooi gewoon. hmzzz.
Oud 03-12-2008, 19:40
Verwijderd
Citaat:
ik nie snap nie
Ik heb moeten zoeken en uiteindelijk zelfs moeten vragen aan een medewerkster waar het stond, maar de appelmoes is binnen!
Oud 03-12-2008, 19:41
Verwijderd
Citaat:
grrrrrrrr. dat zijn nare streken. heb natuurlijk geen oplossing voor je, want ik struggle zelf al 10 jaar met dat soort fratsen (), maar t is wel dikke poepzooi gewoon. hmzzz.
Er zijn ook niet echt oplossingen natuurlijk. Ik kan alleen maar blijven benadrukken dat ie zou moeten doen wat ie zegt te gaan doen.
Oud 03-12-2008, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Andijvie is ook best tuttig toch. No offense, Andijvie.
Burgerlijk, oké. Maar tuttig?
Verwijderd
Citaat:
Ik heb moeten zoeken en uiteindelijk zelfs moeten vragen aan een medewerkster waar het stond, maar de appelmoes is binnen!
wow!! ja, nu ben ik echt trots op je!

en wanneer durf je de lepel te pakken en de echte stap te zetten?
Verwijderd
Citaat:
Er zijn ook niet echt oplossingen natuurlijk. Ik kan alleen maar blijven benadrukken dat ie zou moeten doen wat ie zegt te gaan doen.
*diepe zucht*
god, ik wou dat ik daar een oplossing voor had. maar mannen...
Oud 03-12-2008, 19:44
Verwijderd
De vliegvelden in Thailand zijn weer open.
Oud 03-12-2008, 19:45
Verwijderd
Citaat:
wow!! ja, nu ben ik echt trots op je!

en wanneer durf je de lepel te pakken en de echte stap te zetten?
vanavond waarschijnlijk

ik weet eigenlijk niet hoe het gegeten moet
Oud 03-12-2008, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar zulke obscure openingen speel ik niet, dus dan kun je gewoon theorie spelen. Ik neem aan dat je weleens eerder 1. d4 hebt gezien.

Een Nederlands kampioen veegt mij natuurlijk ook van het bord.
Ja, maar ik vrees je schaakskillz dus ik vermoed(de) dat je er wel een of andere obscure partij achter had zitten die eerst op de queen's gambit lijkt oid maar daarna door mijn voorspelbare reacties verandert in iets heel naargeestigs en onbekends
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten