Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind 't er juist gezond en normaal uitzien hoor ![]() ontopic: o; bakje magere kwark met bolletje brod en een bth met kaas t; peer m; bth met broodspread, roggebth met vegaham, dikke kap met hagelslag en kopje mosterdsoep t; sint strooigoed (kruidnootjes, chocokruidnootjes, schuimpjes etc) a; aardappels, rode kool, valess. Rijstdessert chocola
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
@ Dennis018: wat je zei over of ik wilde horen dat ik alles behalve ongezond eet komt op mij aanvallend over, omdat ik het absoluut niet zo bedoelde en het gewoon echt even niet meer wist. Ik denk dat jij dat zeker zou kunnen begrijpen hoe dat is. Hoe komt het dat je zo reageerde? (PM me anders maar om geen rotzooitje te maken van dit topic.)
@ De rest: bedankt, en ik weet dat het eigenlijk niet mag maar het was sneaky te proberen toch? (A) On topic: Ontbijt: all-bran met een plets melk, appel Lunch: 3 boterhammen met honing, rookvlees en kaas Tussendoor: appel, pakje time-out Avond: nasi met varkenshaas in sambalsaus, schaaltje wintervla Ben flink verkouden, en heb de hele tijd honger.. de meeste mensen verliezen toch hun eetlust? ![]() |
![]() |
|
Gisteren heb ik dit gegeten:
O: 2 glazen ice tea, 1 snee tarvo met pepernoten erop T: 1 kinderbanaan L: 3 sneetjes brood (2 tarwe, 1 volkoren) met margarine en kaas, pindakaas en snijworst, 3 slokken ice tea T: 1 handje japanse mix, 1 glas cola A: kipfilet, 2 scheppen bloemkool, 1 gekookte aardappel T: 4 handjes naturelchips, 2 glazen cola |
![]() |
|
Twee stokbroden met Philadelphia, een bagel met zalm en roomkaas en een brownie heb ik opgegeten. Een glas kiwisap, een kop koffie, een blik energiedrank en een flesje bier; dat is wat ik heb opgedronken.
|
Ontbijt:
kom magere yoghurt met halve banaan en zoetstof Lunch Soort omelet-achtige constructie gegeten (paar prei ringen, blokjes ham, eieren, kerrie, zout en vier-seizoenen-peper). 1 multivitamine pil en 1 omega-capsule ![]() 3 grote mokken zoethout thee
|
O: 50 gr cornflakes met melk, appelke
L: 3 boterhammen, 1 met boterham worst en 2 met ei en ketchup T: appel, pakje time-out koekjes A: nasi, kippepootje, beetje ander soort vlees, atjar, rum rozijnen vla Over de dag verspreid hele ladingen thee. Ik zit nu zooooooooo vol, niet fijn ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Brunch: twee volkorenbroodjes met ketchup en gebakken uitjes en sla
Tussendoor: stuk brownie en een winterwortel (bij gebrek aan fruit eet ik wel rauwe groente ![]() Avondeten: opgebakken stamppot boerenkool met spekjes en kaas erdoor; vanilleyoghurt met euh... lijnzaadzemelenprut en walnoten erdoor Oh en hier ook die ladingen thee van xxChange ![]() En nu zit ik iets te bedenken om te snacken dat gezond en toch lekker is, want ik heb wel genoeg vette dingen naar binnen gewerkt vandaag... dus geen minipizzaatjes meer voor mij helaas ![]() |
![]() |
|
Vandaag heb ik voornamelijk geleefd op speculaasbrokken en chocolade, al heb ik ontbeten met stokbrood en kruidenboter en een blikje energydrink. Verder twee gebakken eieren, een biertje en een zooi koffie.
|
Verwijderd
|
Ontbijt
volkoren beschuit met boter en paashagelslag (die is nog steeds niet op;x) 2 cracottes met pindakaas noot Tussendoor Soort van Samsonkoekjes Lunch Dubbele boterham pindakaas noot Tussendoor Chocokikker melk Avondeten 2 grote koppen groentesoep Taaitaai-pudding Gedronken:Ongeveer 250 ml vifit light limoen en halve liter water. Zometeen nog wat lekkers en nog wat ijsthee denk ik. ![]() |
![]() |
|
Ontbijt: drie boterhammen met hagelslag, kop thee
Tussendoor: warme chocolademelk, aangelengd met melk. Mandarijn en kop thee. Lunch: twee boterhammen met een zachtgekookt ei en mayonaise, een appel en een kop thee Tussendoor: 4 dropjes, twee koppen zwarte koffie, plak rozijnenkoek, glas rode wijn Avondeten: gekookte aardappelen, witlof, wortel, ui, paprika en hamburger. Magere rode vruchtenyoghurt als toetje. Half glas vruchtensap, glas water. Tussendoor: glas sinaasappelsap, twee koppen thee, twee country biscuitjes, paar stukjes pure chocolade met hazelnoten
Laatst gewijzigd op 02-12-2008 om 20:03. |
![]() |
|
Ontbijt:
Smacks met melk Lunch: Dubbele boterham (1x wit, 1x donkerbruin) met ham en kaas Avondeten: salade met gerookte kip, frietjes en stokbroodjes met kruidenboter erbij Op dagen dat ik werk eet ik altijd weinig, overigens. Meer tijd om te eten heb ik niet ![]() Oh, en nu nog wat kaas- en pindaflips
|
Ontbijt:
coco pops met melk Lunch: dubbele donkerbruine boterham met kaas Tussendoor: Chocoladechips (Ik kende ze ook niet, gewoon chocolaatjes in de vorm van chips) Avondeten: 2 stukken succade op een zuurkoolstamppotje. Met jus de veau.
Laatst gewijzigd op 04-12-2008 om 13:47. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ontbijt:
2x volkoren Cracotte met kaas Mandarijntje Tussendoor: 2 pakjes monkey boy koekjes Mandarijntje Gedronken: Beker ijsthee perzik en ben nu bezig met een flesje Optifit vanille. ![]() Niet zo veel, want 's ochtends had ik het heel druk, daarna school en in de pauze had ik ook geen tijd, daarna thuis en ging ik opruimen en een mandarijntje eten en zometeen al avondeten dusja.;x |
![]() |
|
Brunch: twee boterhammen met hagelslag, beker warme melk
Tussendoor: twee koppen thee, beker warme chocolademelk, twee biscuitjes, handje dropjes, twee mandarijnen Later nog: Avondeten: gekookte aardappels, witlof, wortels, paprika, twee lekkerbekjes
|
![]() |
2 bb appel becel
stukje banketstaaf bagel geitenkaas-walnoot-honing van Shakies op station sinaasappel, paar pepernoten aubergine-gehakt-aardappelpureeschotel met appelmoes (ong. 4 ol schotel) bakje appelkaneelyoghurt van de AH strakjes nog appel en een beschuitje mss nog chocola of koekje een goed lijstje of niet? en een bagel, zouden dat ongeveer 4 bh zijn? (ofmagikdathiernietvragen?) |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ Iris: daar is dit topic idd niet voor bedoeld, vragen horen in t voeding&gezondheidstopic op lichaam&gezondheid. Maar volgens mij staat het qua voedingsstoffen gelijk aan 3 boterhammen met beleg. en verder is je lijstje redelijk, maar niet erg groot. als je moet aankomen (weet niet of dat moet) dan is het niet genoeg denk ik.
OT: ik ben ziekig en weet t niet meer zo goed. Maar ontbeten met yoghurt en mandarijn en cornflakes. En 's middags boterhammen (4 geloof ik?) en ook nog wat kruidnootjes ![]() |
![]() |
|
Ontbijt: 1 kopje thee, 2 matze's met boter en palingworst.
Lunch: 0,5 liter ice thee, 2 boterhammen met speculoos en een banaan. Tussendoor: 1 kopje thee. Avondeten: een bord boerenkoolstamppot met stukjes spek, stukjes rookworst en jus er door heen.
|
Verwijderd
|
Ontbijt
Magere yoghurt met Special K Actief & All-Bran Nutty en 1 mandarijn Tussendoor Fruitkick Lunch 3 boterhammen, 1x geitensmeerkaas, 1x pindakaas, 1x halvarine & schuddebuikjes Tussendoor Tosti met crème de brie Avondeten Gekookte aardappels (met ketchup ![]() Tussendoor ? Weet nog niet waar ik zin in heb. Maar ik denk: Zelfgemaakte warme chocolademelk Kakivrucht Iets van M&Ms ofzo |
![]() |
|
![]() |
o; glas sojamelk + 2 bth (hagelslag, broodspread)
t; peer m; cup a soup + 2 bth (vruchtenhagelslag, cheddar) t; witte-chocola-kruidnootjes en wat druiven Straks: tomatengroentesoep met een cheddar/ui-wrap en toe Speculaasijs met warme appeltjes.
|
Gisteren:
Laat ontbeten, begin middag: Kleine kom magere optimel vruchtenyoghurt + twee gebakken eitjes. Tussendoor: Twee kleine handjes kruidnoten Avondeten: Veel macaroni Half chocoladevla + slagroom kant-en-klaar-toetje (tamelijk goor) Tussendoor: Kiwi Sinaasappel Nacht: Meuslireep, cup a soup Vandaag Ontbijt Magere yoghurt met klein stukje banaan en zoetstof Tussendoor 1 Meergranen/ vezel-achtig koekje ("Ommetje", oid) Lunch Drie volkorencrackers met: kaas, ei en tonijntapenade Kommetje champignonsoep
|
O: 1 bruine boterham met cervelaatworst, 1 kop thee
T: een blikje red bull L: een kop bospaddenstoelensoep T: 2 stukjes chocholadeletter en een stuk verse zelfgemaakt boterkoek met kokos, een blikje red bull, een kop thee D: aardappels, worteltjes en een koteletto, 1 glas wijn
|
![]() |
gisteren
ontbijt 2 boterhammen met boter (1 met kaas, 1 met aardbeien jam) 1 beker melk lunch 2x2 boterhammen als tosti 1 grote beker melk tussendoor stuk chocolade letter 2 mandarijntjes diner penne bolognese met wat geraspte kaas erover gestrooid toet schaaltje mona appeltaart yoghurt later op de avond 2x een schaaltje mona appeltaart yoghurt |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ontbijt/lunch/tussendoor (lag allemaal nogal dicht bij elkaar... hoezo ik kon vandaag uitslapen
![]() Tussendoor: Frambozen, het hele bakje is ondertussen al op ![]() Avondeten: Staat nu in de oven gaar te worden! Een vreemd soort mix met pastasaus uit een potje, en ui en paprika en tomaat en een hoop verschillende soorten paddestoelen, en oude kaas, en aardappels eroverheen want ik had geen zin in pasta. Volgens mij wordt het heel lekker *kan niet wachten* Oh en een pot thee. Edit: Het wás ook heel lekker! Maar het duurde zo lang dat ik maar een cupasoup heb gepakt als voorgerecht ![]() Laatst gewijzigd op 09-12-2008 om 20:39. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ontbijt
Magere yoghurt met Special K Actief & All-Bran Nutty en 1 mandarijn Tussendoor Plakje ontbijtkoek met halvarine 3 crackers met jam Lunch Tosti geitensmeerkaas Geroosterde boterham met halvarine & XL-hagelslag Tussendoor Sinterklaasschuimpje Handje amandelen Avondeten Meergranenrijst met tjaptjoi & quornblokjes Tussendoor Vanille yoghurt met mandarijn en handje cornflakes Bakje chips (Exotic spices & lime <3) En over de dag nog ong. een half zakje suikervrije drop. Want dat kauwt zo lekker ![]() Laatst gewijzigd op 09-12-2008 om 21:26. |
![]() |
|
O: bakje muesli met yoghurt (ze hadden gisteren geen bananen meer in de winkel...
![]() T: twee boterhammen met pindakaas, flesje water L: twee boterhammen met pindakaas, flesje water T: appel, 2 bakjes chips, 2 chocoladekoekjes, stuk chocolade, glas multivitaminedrank A: boerenkool
|
Ontbijt:
Smacks met melk Lunch: dubbele boterham (1x donkerbruin, 1x wit) met kaas en truffelsaus 2 koppen thee Avondeten: Stukje botervis met pikante tomatensaus, en rijst met champignons en truffel 2 glazen cola 's Avonds: kop thee schaaltje bugels (schrijf je dat zo? Die chipjes iig)
|
O: muesli met yoghurt
T: 2 bh met kaas en pesto, chocoladekoekje L: 2 bh met kaas en pesto, pepernoten T: chips, chocoladekoekjes, chocolade, beker bouillon A: (straks) pasteitjes met doperwtjes mix, gekookte eieren en saus
|
![]() |
o; glas sojamelk + 2 bth (vlokken, broodspread)
t; peer m; kopje cup a soup + 3 bth (kaas, vegaham, aardbeienjam) t; 2 plakjes ontbijtkoek a; mie + tauge/witte kool + 4 vega sateballetjes en beetje satesaus. Schaaltje appelkaneelrozijnyoghurt Enn vanavond nog niets lekkers tijdens het oppassen
|
![]() |
|
|