Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Strikt genomen niet geslaagd, ik ben ergens in Antwerpen tussendoor gestoken waar het niet mocht omdat ik anders nooit daar zou kunnen komen waar ik moest zijn. Bovendien reed een hele stroom aan Belgen daar al tussendoor ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja. Gister en vandaag (of eergister en gister, gezien de tijd) mijn weggedrag keurig aangepast aan de weersomstandigheden.
Zondag echt heel rustig gereden op de snelweg, maar wel met de stroom mee blijven gaan. Toen sneeuwde het behoorlijk en was er nog niet gestrooid namelijk. En zojuist heel rustig naar huis gereden. Want hoewel het niet vroor, kon de regen aan de grond toch best voor gladheid zorgen.
|
Ik heb gisteren en vandaag wel een stukje gegleden met de auto, maar verder netjes gereden. Dat lijkt me geen zak-punt. Ik heb heel voorzichtig gedaan en mijn snelheid aangepast aan de omstandigheden, alleen in die ene bocht gisteren en vandaag bij die ene drempel had ik nog net wat rustiger moeten doen (lees: geen gas geven in de tweede versnelling).
|
![]() |
|
Ik reed gisteren best netjes, behalve dat ik structureel 10km/u te hard rijd op stukken waar 80km/u is toegestaan. Aangezien ik in mijn ouders auto reed, en moeder naast me zat, heb ik me natuurlijk netjes aan de verkeersregels gehouden. Mijn moeder gaf aan dat ik bij oranje extra gas moest geven, terwijl ik keurig stopte
![]()
||
Citaat:
![]()
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke. Laatst gewijzigd op 28-11-2008 om 00:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Het is ook niet verboden
![]() Als ik moet gaan wachten tot mijn achterraam vrij is kan ik vrij lang wachten. Achterruitverwarming is defect en kan alleen gemaakt worden door een nieuw raam erin te zetten, wat imho meer kost dan nodig ![]()
|
Was elders al langsgekomen - ooit -
![]() Dittrich: met een sedan lukt mij dat niet via de kofferbak, dan moet ik over de achterbank heen klimmen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Aha, ik kan me wel voorstellen dat je daar geen zin in hebt idd. Zelf rij ik meestal in een hatchback, dus de achterruit is gewoon vrij toegankelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De 5-serie heb je in: E28, E34, E39 en E60 Ik slaag de laatste tijd niet zo. Als ik naar m'n werk ga doe ik dat via polderweggetjes, en laat ik me dan elke keer op een rallyparcour wanen (ik zorg er natuurlijk wel voor dat ik geen medeweggebruikers in gevaar breng).... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Leren, voor je plezier? Se7enUp | 12 | 21-06-2012 16:28 | |
Verkeer & Vervoer |
Zou je vandaag geslaagd zijn? #3 Verwijderd | 500 | 21-05-2009 12:15 | |
Verkeer & Vervoer |
Zou je vandaag zijn geslaagd? #2 MTpower | 4 | 23-10-2008 22:06 | |