Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kijk ik zal wel willen maar niets lukt wil gewoon effe eeen voorbeeld dan kan ik daar iets mee beginnen snap je groetjes natashja |
![]() |
||
Citaat:
|
ok ik zal me wel even inleven...
Lieve [naam], Te vroeg ben je gestorven, Te onverwacht ben je gegaan, Ik mis je nu al, ik zou nog zoveel willen zeggen, Ik hoop dat je iig rust hebt nu... Je ouders, te vroeg hun dochter verloren, Haar, van wie ze zoveel houden, Zomaar slachttoffer, te jong, te vroeg, Waarom nou jij... Met dit gedicht probeer ik alles te verwoorden, mijn pijn, mijn verdriet, mijn medeleven, en vooral wil ik nog zeggen dat ik om je geef, en aan je zal blijven denken, altijd, hopelijk waak je over ons, en zal je toch bij ons blijven, mijn hart zal je iig nooit meer verlaten... Sterkte Zoiets, het maakt niets uit, het hoeft niet te rijmen... Het 'leukste' is ook kort een herinnering te vertellen, iets van jullie, wat positieve dingen over het meisje te vertellen ed...
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Schrijf idd zelf iets, dat heeft idd veel meer waarde dan een gedicht van iemand anders. En mocht je een gedicht van iemand anders geven, zet of zeg dat er dan wel bij. Maar nogmaals, schrijf het zelf, dat kun je best. Het hoeft niet super mooi of goed te zijn, het gaat er om dat het van jou komt.
|
![]() |
|
![]() |
oke dit is ie geworden ben er net weer van de begravenis
dus zit hier een beetje te janken dus let effe nie op de typ fouten als ze er in zitten Lieve Suzanne Je was zo mooi, zo aardig, zo vrolijk. Je was iemand daar kon iedereen een voorbeeld aan nemen Je was gewoon jezelf Je had zo'n gezellig leven Je kunt het leven vergelijken met de wind Maar die dag moest het hebben gestormd Want het heeft jouw leven weggeraast helemaal zonder reden Jij bent te vroeg gestorven Te onverwacht ben je weggegaan Je ouder en je zusje en broertje en je vriend alfred, Hebben veel te vroeg hun dochter. hun grote zus en niet te vergeten zijn vriendin verloren Zomaar slachtoffer van een scooter ongeluk samen met je Alfred je vriend Veel te jong, veel te vroeg Waarom nou jij We zullen aan je blijven denken Hopelijk waak je over ons En zal je toch bij ons blijven Ik zal je voor altijd missen Maar NOOIT uit mijn gedachten wissen ******************************** Wiecher Annie Anniek en Rik en je vriend Alfred sterkte Laatst gewijzigd op 20-11-2002 om 15:49. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder, ben je er zelf tevreden over? Dan is het prima. Ik vind het een mooi gedicht en, wat het belangrijkste is, het komt van jou en niet van iemand anders. Goed, dat je het geprobeerd hebt! =Leonoor (onder nick van zusje ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
wie kan mij helpen films downloaden en die overzetten naar mobiel? eetjelove | 5 | 11-05-2011 09:37 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wie kan mij helpen met Duits svenis | 1 | 24-04-2005 15:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
last van allergie?!?! wie kan mij helpen? mariaatje | 25 | 07-03-2005 21:35 | |
Liefde & Relatie |
Wie kan mij helpen?? Vissie | 5 | 27-02-2004 20:30 | |
Algemene schoolzaken |
Wie kan mij helpen? Pucca | 3 | 24-09-2003 17:41 | |
Software & Hardware |
wie kan mij helpen.... met illusion solidheart | 14 | 29-06-2002 00:46 |