Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben ook niet een actieve DK'er (voornamelijk in het Weerwolfspel), maar ik begrijp ook niet zo goed waarom er hier toch "altijd" geklaagd word. Forumbazen hoeven niet je beste vriend te zijn, of altijd aanwezig te zijn, zo lang ze hun werk maar goed doen. En volgens mij gebeurt dat zeker, en Neko" lijkt me een hele goeie toevoeging
![]()
||
Citaat:
|
Met het kliekje bedoel ik niet per se de regulars, maar gewoon de mensen die hier regelmatig komen. Het kliekje komt vooral vaak in WSZ en is vriendjes met de rest van het kliekje en bijvoorbeeld, het kliekje gaat samen gezellig rellen of als iemand uit het kliekje gebasht wordt door een buitenstaander zou de rest van het kliekje in de bres springen of zoiets.
Neko hoort niet bij zo'n kliekje. Als je er wel bij hoort hoeft dat geen probleem te zijn als de fb's denken dat je wel sterk genoeg in je schoenen staat om het kliekje tot orde te roepen als dat moet.
|
Gezien het feit dat ik hier vaak kom, zou ik denken dat je onder andere op mij doelt. Maar als ik dan je criteria lees, val ik er niet onder. Ik heb niet echt een idee wie jij tot 'het kliekje' rekent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
*logica op dit tijdstip* Dan wil ik nog even zeggen dat ik het hier wel leuk vind ![]() En ik wil zeggen dat ik ook bij alle kliekjes wil horen, maar met mijn sociale incapabeliteit (ZOO, als dat woord bestaat ![]() Er zijn inderdaad mensen voor wie ik het 'sneller' op zou nemen en mensen met wie ik niets heb, maar ik denk dat de helft van die mensen met wie ik wel iets heb, het niet met elkaar hebben en dat het redelijk cirkelig en niet kliekjesig loopt! ![]() Dan wil ik nog een keer zeggen, dat ik het beleid niet snap en er dus ook geen problemen mee heb, ik zie het forum als de opties die er zijn en maak daar wel of geen gebruik van ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap wel dat je voor jezelf wilt rationaliseren dat je het niet geworden bent Soija, maar als er gezegd wordt dat wij denken - adhv posts, sollicitatie en banman - dat iemand iets toe kan voegen en simpelweg beter in het team past, moet je er dan niet van maken dat dat niet zo zou zijn.
En nee, meer specifieke info krijg je niet, dat staat al genoeg (en eigenlijk zelfs wel teveel al) in dit topic. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En noem voorbeelden van voor elkaar opkomen bij bashen en gezellig samen rellen omdat je een kliekje bent. Overigens, regular zijn = regelmatig aanwezig zijn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Nergens voor nodig om mijn sollicitatie erbij te betrekken, want het gaat niet over mij. Beetje triest. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En jawel, want jij bent zo ongeveer de enige in dit topic die graag wil lezen dan wel graag wil dat er gezegd wordt dat Neko* het is geworden omdat ze een brandschone banman had etc, maar niet dat ze iets toe kon voegen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het enige wat ik me nu afvraag is wat er in godsnaam bedoeld wordt met 'iets toevoegen'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb me er tot nu toe buiten gehouden en aangegeven dat ik het wel prima vond, maar ik wil toch even dit kwijt. Neko is een goede keuze, maar niet de allerbeste. Ze gaf zelf tegen mij aan dat ze niet dacht het te worden omdat ze er niet echt tussen paste en ze in het weekend nooit forumde. Er is heel wat gespeculeerd en dat zij nooit is genoemd als kanshebber geeft ook wel aan dat ze er absoluut niet uitsprong. Ik vind het typisch dat de forumbazenkant hier weer zo vaag moet doen en niet gewoon zegt waar het op staat. Nogmaals, ik vind het prima dat neko forumbaas is geworden. Maar het is niet meer dan logsich dat er uberhaupt wat vragen worden gesteld, zeker als iedereen verbaasd is met de keuze. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ja, dát ga ik dus níet zeggen. Dan kunnen we net zo goed het hele sollicitatietopic van Admin naar hier verplaatsen en dat gaat niet gebeuren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind trouwens neko* een prima persoon ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het beleid van De Kantine Dark Phoenix | 92 | 12-03-2008 12:10 | |
De Kantine |
De Kantine - Vuilnisbelt van de commercie Reynaert | 10 | 28-01-2004 22:26 | |
Beleidszaken |
Het beleid van de kantine Verwijderd | 54 | 18-01-2004 16:54 | |
De Kantine |
[Enquete] Over de Enquete`s van de Kantine en haar zeik mensen Verwijderd | 56 | 25-10-2003 09:58 | |
De Kantine |
tel de aantal stomme topics op de kantine en de vraagtekens Verwijderd | 37 | 10-06-2003 09:22 |