Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Tsja, weer een andere man. Misschien is Mike dood of scheiding of eh.. nou ja hij was een beetje te groot voor d'r zoon
![]()
||
Citaat:
En normaal vind ik tijdsprongen heel irritant maar omdat de vorige aflevering al zo lang geleden was is het wel oke. Wel jammer dat Julie er niet meer in zit.
|
Aardige start. Er is natuurlijk een duidelijke parallel te trekken tussen de schilder van Susan en de tuinman van Gabrielle, dat was wel een leuke inside joke. Gabrielle die haar kind achter de auto laat rennen vond ik echt weer zo'n flutscene, die ik eigenlijk al genoeg heb gezien in de serie. De voorspelbaarheid was in dit geval echt weer veel te groot.
|
Idem dito hier. Maar het is in het verleden ook wel eens minder geweest, dus misschien krabbelt het weer een beetje op na een tijdje. Ik heb wel het idee dat ze geen nieuwe ideeën meer hebben, die man van Edie is het zoveelste mysterie. Misschien moeten ze maar gewoon stoppen.
|
Verwijderd
|
Maar dat is ook het hele idee van de serie, alle mysteries op Wisteria Lane. Elk seizoen wat anders: zelfmoord van Mary Alice en alles wat daarmee verbonden was, die donkere familie waarvan ik even niet meer weet wat er mee was, dat gebeuren met Katherine, en nu de man van Edie. Hoort er een beetje bij denk ik
![]() Ik vind het ook niet meer zo leuk als in het begin, maar nog leuk genoeg om elke week te kijken! |
![]() |
|
Ik heb eigenlijk de neiging om gewoon een paar eps te skippen tot ik weet wat er met Edies man aan de hand is. Verder vind ik het vooral irritant. Arme verpauperde Gaby, Susan die nog steeds neurotisch afschuwelijk is enz enz.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
October Road Verwijderd | 71 | 30-06-2008 22:00 | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Enquete Mrs Mojo Risin | 17 | 27-04-2006 19:26 | |
Films, TV & Radio |
Net5 in het voorjaar Verwijderd | 67 | 16-03-2006 18:09 | |
Films, TV & Radio |
Jouw tv-week Verwijderd | 43 | 05-03-2005 17:50 |