Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en je kunt m niet branden want hijs beveiligd (tenminste dat staat er wel op)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb een paar nummers beluisterd, maar ik vind er niets vernieuwends of origineels aan.
gewoon de standaard rock nummers zoals altijd. het word tijd dat ze eens iets leuks gaat doen met haar stem, en met wat muzikaal hoogstaandere riedeltjes komt. ![]() maar ja ze schrijft niet alles zelf natuurlijk desnoods gaat ze gitaar spelen ofzo..
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Everything vind ik een sterke single, zal de rest binnenkort eens checken.
||
Citaat:
het is toch veel leuker als je me op je eigen manier de pan in hakt trouwens? knipogen vind ik overigens erg intimiderend, dus wil je daar ogenblikkelijk mee ophouden?
||
Citaat:
de reactie is ook niet aan jou gericht, en ik bedoel het ook verder helemaal niet vijandig.. ik ging eerst in op jouw reply, waarin je wat zei over 'muzikaal hoogstaande riedeltjes', waarop ik weer zeg dat Anouk toevallig leuke plaatjes (voor sommige dan ![]() (en nee, ik weiger te stoppen met knipogen.. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() mijnes was ook 23 euro, maar dat kwam omdat ik m via bol.com heb besteld omdat ik m meteen wou hebben en geen zin had om naar de stad te gaan ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Muziektopic #7 Verwijderd | 499 | 26-03-2008 11:27 | |
Muziek |
welk concert ga j bezoeken? Gadje | 232 | 20-03-2005 21:30 | |
Muziek |
Anouk - Graduated Fool [cd] Rhinus | 50 | 01-03-2004 14:42 | |
Muziek |
en alweer het grote spel der muziekjes Sweet Revenge | 273 | 13-08-2003 21:56 | |
Muziek |
ff mijn playlist Japio | 3 | 24-02-2003 17:13 | |
Muziek |
Beste/favoriete albums op dit moment ]{ing | 115 | 10-01-2003 13:18 |