Advertentie | |
|
![]() |
|
heb hier tot nog toe altijd maar weinig aandacht aan besteed. wat zijn semi-professionele oordoppen?
tijdens concerten doe ik eigenlijk nooit oordoppen in, maar tijdens repetities gebruik ik goedkope en eenvoudige oordoppen van de drogisterij. de rest van mijn band hebben wel allemaal een paar op maat gemaakt.
|
Verwijderd
|
Hmm, ik moet nog steeds eens naar goede oordoppen kijken.
Ik hou nogal van hard rock.. maar ja, dat is uiteraard 'hard' ![]() Anderzijds zou ik er echt geen 100 euro voor over hebben ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb zelf op maat gemaakte oordoppen, maar gebruik ze uitsluitend voor mijn eigen band.
|
Ik heb de Alpine MusicSafe Pro gekocht voor €25. Van die filterdoppen waar JanDeVries het over had.
Gisteravond heb ik ze uitgetest bij een concert in de Melkweg, maar ik vond ze toch niet zo heel prettig. De bas en de drums hoor je een stuk beter dan de rest en vaak kon ik de stem en dus de lyrics gewoon niet goed horen. Deed ik dan mijn vingers op de filter, dan kon ik de stem al beter verstaan. De muziekbeleving was voor mij vergelijkbaar als bij de gele herriestoppers. Heeft iemand ervaring met zowel bovenstaande oordoppen als ortoplastieken? En kan diegene mij vertellen of er echt verschil tussen zit? Want ik ben dus bang om 150 euro te gaan uitgeven aan doppen waarmee de geluidsbeleving ook weer niet goed is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
oordopjes jeweetweldinges | 6 | 27-11-2009 13:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
oordopjes *lollipop | 28 | 20-06-2009 20:30 | |
Muziek |
Tinnitus (en gehoorverlies) is KUT, draag oordopjes! Verwijderd | 91 | 01-06-2007 23:52 | |
Werk, Geld & Recht |
Max. decibel discotheek Billy_bob | 29 | 29-11-2004 20:05 | |
Muziek |
Je gehoor sparen/oordopjes NeuroticFantasy | 59 | 12-05-2004 12:12 | |
Muziek |
Hoeveel is jóúw gehoor achteruit gegaan door het luisteren van (te) harde muziek? Riconoscente | 55 | 15-07-2003 12:01 |