van het feit dat daar mn bed staat maar de deur aan de andere kant is en ik door die deur moet omdat ik moet werken maar liever in mn bed lag omdat mn lichaam zegt dat ik moet slapen.
van het feit dat daar mn bed staat maar de deur aan de andere kant is en ik door die deur moet omdat ik
moet werken naar school moet maar liever in mn bed lag omdat mn lichaam zegt dat ik moet slapen.
Ik moest opruimen, maar ik had geen zin en nu is het opeens tien over half acht. In plaats van opruimen heb ik de hele nacht op deze site rondgehangen en daarom heb ik een hele serie passief-agressieve briefjes geschreven aan de voorwerpen in mijn huis. Ik wilde ze gaan uitschrijven en rondplakken en dat als excuus voor mijn niet-opruimen gebruiken, maar toen bedacht ik me dat dit waarschijnlijk even veel tijd zou kosten als het opruimen zelf, dus het plan houdt geen stand. Ik post ze wel alsnog hier:
Spoiler
"Dear statue of an African male sitting on a huge piece of corn whilst holding your enormous penis, I know you were a laugh when I first took you into my home but now you are clustering my coffee table and it begins to bother me. Please go sit in the windowsill or something."
"Dear bags of trash, you are BAGS OF TRASH. You belong in the dumpster. What are you doing in my kitchen?"
"Dear pile of things. I do not know what you consist of nor do I wish to find out. Please organize yourself in some way or another. Thank you."
"Dear broken chair. Nobody wants to sit on you and nobody ever will. Stop hiding in shame behind my couch, climb in the garbage truck and get it over with already."
"Dear various blends of tea. I don't know where you are. Are you hiding beneath the pile of things? You are acting very childish. Please stop doing so, soak yourself in some hot water and get into my mouth. I am thirsty."
"Dear empty cardboard boxes. Why are you even in my house? I don't think I will ever need seven boxes and even if I do, I can just stop by the postal office. This is silly."
"Dear non-refrigerated food. I understand you don't have the need for the refrigerator, but I'm sure the cupboard is a more suitable place to live than my hallway floor."
"Dear screwdriver. Get out of the cutlery drawer. Even though I do stir my tea with you sometimes, the drawer is supposed to be for cutlery only."
"Dear pigeons, why do you come in every day and shit on my stepladder? I know it's on my balcony, but still. You don't see me coming to your house just to defecate on your stuff. It's rude and unhygienic."
"Dear plates, glasses, bowls, knives, forks, spoons, pots, pans and the like. You live like pigs. Go clean yourselves, you dirty hippies."
En ook - "Dear microwave. Why have you stopped showing the time? I don't know how all your little buttons work. Please resume your time-showing duties for I have no other clock. Also, go shower or something. You are all greasy and it's upsetting the guests."
"Dear little box with kittens on it, containing a smaller box with kittens on it, which contains another smaller box with kittens on it, with this going on for God knows how many boxes with kittens on them. I don't even know how you got into my flat but I suggest you bugger off as quick as your little boxey feet will carry you. It's a good thing all of you lot fit into each other, otherwise you would've hit the sidewalk beneath the balcony a long time ago."
"Dear dust. Go away."
"Dear pants. Don't you think you would rather live in the closet? Other clothes, this goes for you as well."
Nu ga ik slapen, anders heb ik nog minder dan hmhm vijf uur slaap en dat is ook niets om uitzonderlijk vrolijk van te worden.
Laatst gewijzigd op 13-01-2009 om 18:40.
Reden: Zinsconstructie :@
13-01-2009, 07:44
Verwijderd
Head....hurts
13-01-2009, 08:04
Verwijderd
ik haat belangrijke afspraken afzeggen door migraine. urgh. nu ga ik maar weer slapen...
13-01-2009, 09:12
Verwijderd
AAAARGH
Ik ben mijn portemonnee kwijt en kan dus niet naar school, want daar zit mijn OV in. En tjah, ik wíl naar school, want ik moet er gewoon heen om een presentatie (Absoluut geen belangrijke, maar ik wil mijn groepsgenoten niet in de steek laten, want er is al iemand anders ziek en dan moeten ze het met maar twee mensen doen) te houden en ik heb belangrijke HC´s
13-01-2009, 17:48
Verwijderd
Ik waardeer mezelf niet zo omdat ik jaloers ben op een meisje dat bij de beoordelingen een 9 kreeg terwijl ik een 8 kreeg. Ik vind dat stom van mezelf want het is kinderachtig om jaloers te zijn en ik zou willen dat ik daar boven stond, maar blijkbaar sta ik dat niet. Terwijl een 8 ook een prima cijfer is, maar ik maak er gewoon een wedstrijdje van en dan wil ik per se winnen. Bah, onzekerheid is stom.
13-01-2009, 18:34
Verwijderd
Op zich ongevaarlijke websites die gebruik maken van advertentieboeren die je allerlei malafide ads voorschotelen.
13-01-2009, 19:02
Verwijderd
Dat is niet goed slaap de laatste tijd
13-01-2009, 20:01
Verwijderd
Dat ik normaal teveel te doen heb en te weinig tijd en nu heb ik eens genoeg tijd en weet ik niks te doen.
Het idee dat ik morgen lekker uit had kunnen slapen als ik geen voorlichting ging geven aan wat 3ejaars over profielkeuze! En ik weet niet uit mijn hoofd wat al mijn vakken zijn. Fail.
14-01-2009, 07:42
Verwijderd
Ik kan niet slapen, dus net zat ik een uur of drie rondjes te draaien in mijn bed. Daar werd ik niet blij van, maar nu heb ik een broodje met kaas en schijfjes komkommer. En daarna rookpauze. Dus ik ben weer in m'n nopjes, straks poging #2.
Dat ik echt onredelijk boos ben geworden omdat ik een doek netjes probeerde af te snijden en dat niet lukte. En nu kan ik alles wat ik kapot heb gegooid weer gaan opruimen.
Mijn ouders ze hebben me een douche - verbod opgelegt. Ik mag nu niet meer ( 5 uur s'ochtends) voor het werk douchen. Ze vinden dat het te veel geluid maakt en dan vallen die oude luitjes nooit meer in slaap.... En dan te bedenken dat mijn vader hele avonden voor de tv zit te pitten....
au, mijn nek! ik heb al een paar weken last van mn voet, dus loop ik scheef en nu doet mijn nek echt heel erg pijn. ik ben zelfs maar weer even in bed gaan liggen, omdat ik niet wist hoe ik moest zitten.
Van mezelf. Ik stap in de bus zo'n kloote frysker en kom tot de conclusie dat er nog een stoel vrij is. De keuze is nu aan mij ga ik staan of ga ik zitten. En ik maakte jammerlijk genoeg de verkeerde keuze. Ik ging zitten naast een kerel die veels te dik is om naast te zitten. Onze benen raakten elkaar en dat begon zo ontiegelijkst te jeuken. Ik bleef zitten omdat ik het te onfatsoenlijk vond om op te staan. Tip ga nooit naast een fatso zitten in de bus.
van mezelf, ik ben het domste kind wat er bestaat, want ik leer niet. Ik ben een irritant lui kreng dat zich dan ook nog es laat meeslepen door gevoelens van zelfmedelijden.
Mijn laptop die soms de neiging heeft om spontaan uit te vallen.-_- En ik heb een geweldige webcam in m'n laptop en als ik die wil gebruiken hangt heel msn. Nuttig.