Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Google, vanwege het ongelooflijk gave beleid en de grote hoeveelheid vrijheid. Zowel op het gebied van onderzoek/projecten die je zelf zou willen doen als qua werktijden - ik geloof dat het gebouw 24/7 geopend is en dat je zelf mag bepalen wanneer je aan komt wandelen, als je maar een acceptabele hoeveelheid nuttige dingen kunt laten zien aan het einde van de week. Er staan daar naar het schijnt ook grote banken waar je gewoon op mag slapen tijdens werktijd, voor als je heel enthousiast aan het werken bent aan een project en geen zin hebt om de hele tijd tussendoor naar huis te gaan om te slapen.
Maar dat is dus meer om de mentaliteit dan om het werk dat ik er daadwerkelijk zou kunnen doen. Ik kan niet programmeren dus dan zou het commercieel onderzoek naar nieuwe media worden, wat op zich erg interessant is maar er zijn genoeg dingen die me veel meer trekken. Verder wil ik wel naar Pixar of een ander fijn animatiebedrijf. Hmhm, chillen bij de crew van The Simpsons, het zou me dan niet eens zoveel uitmaken wat ik dan precies doe, want tekenfilmssss ![]() Werken bij een universiteit lijkt me ook fijn. Maar niet gedurende m'n hele leven, in elk geval niet fulltime. Hmm, interessante dingen uitzoeken en chillen in stoffige archieven. ![]() Maar in een ideale situatie ga ik natuurlijk nergens werken maar hang ik gewoon ergens de autistische geniale kunstenaar uit. |
![]() |
|
Mijn eerste concrete plan na het afstuderen is promoveren, en dat het liefste aan een universiteit. Ergens trekken de hoog aangeschreven universiteiten in het buitenland me wel (Parijs e.d., maar natuurlijk ook Stanford, Yale, Harvard, Princeton, die hele mikmak) maar qua locatie komt dat me niet zo uit. Goed, puur qua werk gezien wel, anders niet. Waarschijnlijk komt het erop neer dat ik gewoon aan een uni in Nederland ga promoveren, zodra ik een plek weet te bemachtigen, en dan liefst Utrecht.
|
Ik wilde altijd heel graag bij het Nederlands Forensisch Instituut willen werken omdat forensisch onderzoek me heel erg trok en ik dat super leuk vond. Ik was dan ook helemaal blij met mijn afstudeerplaats daar. Na twee maanden ben ik er gillend weggegaan omdat ik het er totaal niet naar m'n zin had, er totaal niet op m'n plek zat en ik het helemaal niets vond. Ik vond het werk wel leuk maar het bedrijf en de collega's echt totaal niet. Ik ben zo blij met die stage want nou weet ik dat ik er nooit meer wil werken en ik heb het nu super naar m'n zin op een ziekenhuislab
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik wilde vroeger altijd bij de tv werken.. Presentatrice ofzo worden
![]() En idd, Universal Studio's lijkt me ook vet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wie dat verschil dan wel kan maken, dat weet ik ook niet ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vroeger ook politiek Den Haag, maar dan als journalist. Inmiddels draai ik al een tijdje mee in die omgeving, dichtbij genoeg om te weten dat ik daar nooooooit wil werken. Aan de andere kant heeft het ziekenhuis (groot, druk, 24/7, mensen en diagnoses stellen) me altijd getrokken en dat is mijn huidige doel. Schiphol of een ander groot internationaal vliegveld zou ik ook niet hebben afgeslagen trouwens.
![]()
|
Toen ik klein was wou ik altijd bij een games-companie werken. Gelukkig heb ik mijn nerd-zijn redelijk van mij af kunnen schudden en doe ik nu wat anders.
![]() Ik studeer op dit moment psychologie en zou waarschijnlijk later iets willen doen met slaap-problematiek. Nog leuker lijkt met mij om sociale psychologie te gaan doen en daarin een onderzoekscarrière te bouwen. Het ligt er een beetje aan hoe mijn studie gaat verlopen voor welke keuzes ik ga maken. Later zou ik nog heel graag voor het Ministerie van Buitenlandse zaken gaan werken, als beleidsmaker / diplomaat. Maar dat is nog echt iets wat ik als 'afsluitende' bezigheid zou willen doen.
|
Voor mij gold ook heel lang de NS (als kind zijnde), ik wilde machinist worden. Het lijkt me nog steeds gaaf om te leren en eventjes om te doen, maar niet als volledige baan. En dus zal het ook nooit gebeuren (alleen lief naar machinisten glimlachen zodat ik een rit met ze mee mag). Het aantal aanrijdingen schrikt me ook af.
Nu heb ik niet een specifiek bedrijf of organisatie in m'n hoofd, maar ik neig wel naar de schuldhulpverlening of het sociaal raadsliedenwerk. Een rechtswinkel is ook ok. Dan liever een kleinere organisatie. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Op welke partij zou jij stemmen als er nu verkiezingen waren? Hongaar | 456 | 07-11-2005 14:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoger straffen werkt wel. Verwijderd | 81 | 27-06-2004 20:12 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |