Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Verdriet Pijn Littekens Leeg Alleen Lusteloos Nutteloos Wachten Zinloos Moe Zorgen Faalangst Trillen Onzeker Alleen Eenzaam Schuldig Etc.. ![]()
|
verward
licht/zweverig vrolijk somber aanhalerig kortom beetje verliefd ![]() hijs echt super lief hij woont ver weg hoge telefoon rekening k durf hem nie te zien forum relatie is vaag k ben raar irl I guess ma hijs zow lief... wou dak hem ff kon knuffelen *zucht* hijs nogmaals zow ontzettend lief ![]() *blaat nog paar minuutjes verder*
||
Citaat:
klote oneerlijk verdrietig alleen vallen onderuit
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Mijn eigen lijstje: - analyserend - relativerend - druk druk druk - beetje zenuwachtig - nieuwsgierig - sterk verhoogde consistentie |
![]() |
|
nog 2 pwen leren
dan weekend dan nog 5 pwen leren dan sportdag dan weer school dan weer weekend dan nog 3 weken school dan kerstvakantie dan weer paar maanden school dan zomervakantie dan blijven zitten dan in een kutklas komen dan weer een jaar dan nog wat jaartjes dan heb ik een baan dan neem ik ontslag dan ga ik dood dan ben ik er niet meer zo, dat duurt nog lang |
![]() |
|
heerlijk
moe ik lig dubbel om het feit dat er hier een hoop aanstellers rondhuppelen of mensen die naar een psych gaan omdat ze depri zijn, depri is naar mijn idee, gewoon gelul, je kan het best zijn, maar de meeste mensen die depri zijn, dat zijn zwakke mensen die zich alles aantrekken wat er over hun gezegt word
||
Citaat:
![]() :-/ |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Lieveling Reynaert | 56 | 19-04-2004 11:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieveling Ieke | 0 | 20-02-2004 09:10 | |
Psychologie |
Vertel in steekwoorden hoe je je nu voelt #2 Verwijderd | 489 | 18-02-2003 22:50 | |
Psychologie |
IQ-Test Snakeboy | 82 | 12-02-2003 18:12 |