Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat ik per se een minor moet volgen, terwijl ik mijn vakgebied veel interessanter vind dan al die andere dingen. Waarom mag ik niet gewoon fijn meer mediavakjes in plaats van gedwongen kunstgeschiedenis doen ofzo? Als ik graag een jaar aan een andere studie wilde besteden was ik wel iets anders gaan studeren.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De Zombie Survival Guide laat toch wel duidelijk blijken dat we hier in dit kikkerlandje echt fout als de shit zitten ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 15-02-2009 om 04:02. |
![]() |
|
het is een treurige dag
om zes uur savonds ontdekte ik dat ik mijn dag verslapen had. Huisgenoot J is nog verliefd op zijn ex van drie jaar geleden en is nu naar zijn vriendin toe om daar over te praten met haar, de vriendin van huisgenoot E is bijna verkracht. Boudewijn Büch schrijft over zijn kutleven. Het regent in mijn gmailaccount. "I love the rain. It's like tears falling from my fathers face."
|
-Lekkende dieprievspinazie van een huisgenoot in mijn koelkast.
-Saai rotwerk dat me rugpijn bezorgt. -Fiets gestolen. -Dat dat mijn eigen schuld was. -Door de regen naar huis lopen (al was dat eigenlijk wel lekker om de frustratie er uit te stampen). -Daardoor moeten kiezen tussen avondeten of tekenles. ![]()
|
van het feit dat ik niet zo goed met conflicten om kan gaan. Ik voel me ernstig verrot als iemand boos op me is, maar ik weet vervolgens niet hoe ik moet reageren. Ik reageer meestal ontwijkend of verdedigend of terugbeschuldigend.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Dat ik morgen heel vroeg op school moet zijn voor een opdracht (moest kiezen tussen gister, vandaag of morgen, maar ik kon alleen morgen), maar ik bedenk me net dat het gebouw dan volgensmij helemaal niet open is, maar dat weet ik niet zeker.
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat nou te doen? huggles | 5 | 07-01-2015 07:03 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Van wie of wat word je niet zo blij? Verwijderd | 500 | 07-01-2009 14:58 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De poorten van Luskan Verwijderd | 4 | 01-07-2005 22:02 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |