Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Uitslapen, lenteweer, een rokje aankunnen zonder dat je benen eraf vriezen, fijne studiegenootjes, een interessant nieuw keuzevak dat ik last minute toch maar besloten heb te volgen, speciaalbier, Amsterdam bij nacht en een sms'je van Katje waar ik hardop om moest proesten in de tram naar huis.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Deze kankerschattige rakkers kan ik ook waarderen:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() RRRRAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH <33333333333333333333333333333 KAPOTAAIEN ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat de bieb dicht was maar de conciërge mij en een paar andere rechtenstudten toch binnenliet om wat dingen uit te printen. <3 voor die man.
En dat het gisteren zo gezellig was met S en J en morgen vast ook met L, m.a.w. het is hier misschien toch niet één en al oppervlakkigheid. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik hou van de ouderwetse kleine pakjes marlboro, zodat niet iedereen zo semigrappig zegt "oewwww, jij hebt een groot pakje. dan kan jij zeker wel uitdelen hè?" met als resultaat dat ik met een klein pakje net zo lang doe als met een grote. ik hou van picklejuice, want ik word er zo blij van. en ik hou van printers die werken, want nu heb ik eindelijk al mijn groezrocktickets, groezcampingtickets en kaartjes voor de gaslight anthem uitgeprint. en ik kan mijn broertje ook wel waarderen, dat hij ook meegaat naar social distortion. ik heb m goed opgevoed
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |
Psychologie |
Eerlijkheid op Psychologie. Vowel | 83 | 18-03-2012 00:34 | |
Flora & Fauna |
De wet over dier doden met tegenaanval Rerisen Phoenix | 68 | 18-10-2007 09:15 | |
Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 16:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit kreeg ik per mail: Om over na te denken Doc | 19 | 18-01-2002 11:21 |