Advertentie | |
|
![]() |
|
Een grote zilveren barokke spiegel, een ingelijste poster van De Geboorte van Venus van Botticelli en een ingelijste poster van De Dans van Mucha. Ik zit tijdelijk in deze (gemeubileerde) kamer, en de spiegel is dus niet van mij. De posters wel
![]()
|
Een deurposter van VF, een gewone poster van VF, een poster van mijn vriendje en mij, een paar planken met boeken, konijnen en kikkers, een paar kopietjes van mijn gezicht, een foto van mijn kat, een klok, een foto van mijn vriendinnen en mij in Madame-Taussouds (schrijf je dat zo?) en een paar kaarten van getekende dieren. En een paar doelloze tekeningetjes en schilderdingetjes van mezelf.
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
een poster met de cast van de simpsons, een zwartwit poster van twee babypoezen in een hangmat en een plintposter met een gedicht van Herman de Coninck. verder een ikweetniethoehetheet voor de draadloze muis, waar ik ook altijd mijn bh aanhang
![]() |
![]() |
|
Ik heb 3 lange, zilveren kettingen op 'n rij (op verschillende hoogtes) aan m'n muur hangen: 'n hartje, het woord 'LOVE' en 'n kruisje. 'n Beetje vreemd misschien, maar ik zou ze zelf nooit dragen en zo samen vormen ze wel 'n mooi plaatje
![]() Voor de rest heb ik helemaal niets aan m'n muren hangen, ik hou van sober.
|
Verwijderd
|
- Poster van David Brent en zijn citaten
- Poster van Corpse Bride - Poster "Things to do before you're boring/old/dead" - Deurposter (aan de muur, ha-aha-ahha-ah!) van The Godfather - Poster (van de muur gevallen, hah-ah-ahh-ha-hum) van Jules en Vincent uit Pulp Fiction |
![]() |
|
Een JD-poster; een 'Ministry of Silly Walks' (Monty Pythons) poster; een fotocollage van m'n voormalige basketballteam met lieve boodschapjes erbij, die ik heb gekregen toen ik het team verliet; m'n Matriculationfoto van Cambridge University. Oh en een kapstok met jassen en sjaals eraan..
|
![]() |
|
Een fotoklok met foto's van vakantie, concert, gewoon mooie foto's en dansen, een poster van een opel astra, een babyfoto van mezelf, een klokje in de vorm van een konijn ofzoiets, een zilveren maan, een zelfgemaakt nachtlampje in hartjesvorm en een vierkant schilderij van een roos.
|
Ik heb een schilderij van trappen in Parijs, een grote wierrookwaaier, een bord waar je op kan schrijven en er magneten dingen aan kan laten hangen (die dus ook volhangt met dingen), een Chinese kalender, twee van die ophangers voor jassen etc. maar dan in elfjesvorm en daar hangen ochtendjassen en mutsen aan, dromenvanger, schilderijtje van een vlinder die ik op een beurs heb gemaakt. Op mijn kast hangen allemaal gedichten, een poster van de geheime tuin en zelfgemaakte tekeningdingen en mijn deur is volgeplakt met ansichtkaarten.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Nomina Animorum Verhaal lillojon | 21 | 29-12-2009 14:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Finale Wedstrijd Poll: De Uitdaging! Halogeen | 48 | 05-10-2006 07:14 | |
Verhalen & Gedichten |