Advertentie | |
|
![]() |
|
Dragonball Evolution,
zoals hij nu heet http://www.imdb.com/title/tt1098327/ ![]() ![]() (piccolo schijnt tijdens de film groener te worden) ![]() Goku als Oozaru in de serie: ![]() en dit is een foto van Goku in monster vorm (in ontwikkeling schijnt) ![]() nog geen aap volgens mij... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Omfg het wordt pijnlijker en pijnlijker! Hoewel ik moet zeggen dat ik Piccolo's kop nog redelijk goed vind lijken. Z'n outfit dan weer wat minder, maar de stripversie zal er dan ook wel ontzettend kazig uitzien in een film. Hoe dan ook blijft er van het verhaal niets over, dit is nog erger dan Kruistocht in Spijkerbroek. Al mijn jeugdsentiment wordt vernaaid
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het lijkt wel alsof hij in een pot met erwten stamppot is gevallen. Krijg een beetje kippenvel van de plaatjes. Alsof je Barbapappa kan verfilmen? http://nl.youtube.com/watch?v=zRPI7zS32g4 |
![]() |
|
Een nieuwe poster:
![]() en er zit een "fulum assasins"(?) in de film: ![]() ik krijg een Saibamen gevoel erbij. ![]() En er zijn ook actiefiguren met een verzamel Oozaru en dragonballen: ![]() ![]() Wat het Oozaru-poppetje draagt lijkt behoorlijk op het traditionele Saiyan harnas. er zijn ook foto's van Goku als Oozaru die uit het spel komen: gelukkig al een stuk traditioneler ![]() ![]() Goku zal ook bij zijn echte naam Kakarrot genoemd worden, en er zijn een paar bladzijden uit het boek van de film:
Spoiler
De soundtrack van de film is ook al te bestellen: ![]() nr. 4 heeft als titel: Kaiou Samma ![]() ? ik ben benieuwd. en Chatwin zou in een interview hebben laten glippen dat het vervolg al geschreven is... |
![]() |
||
Citaat:
|
Tuurlijk wel, dat ligt al klaar om naar de schappen te gaan als onderdeel van de merchandise, alleen is er nu al iets "uitgelekt" waarschijnlijk via een of andere Pablo die die dozen met boeken moest versjouwen.
Ik had de pockets van een aantal films al een paar dagen voordat de film uitkwam. Maar eigenlijk ben ik het er niet mee eens dat Piccolo dat (in de spoiler) vertelt, dat was Vegeta's taak. |
![]() |
|
![]() mooi ook wat er staat op imdb bij de feitjes lijst: 'Dragonball Evolution' was one of the films that Fox Studios owned the rights to for years but hadn't green-lit production for, but due to the Writer's Strike of 2007-2008 was finally pushed into production (this was also the case for The X Files: I Want to Believe (2008)). beetje sneu eigenlijk ![]() Maar de film gaat donderdag in premiere en duurt ongeveer 90 minuten (maar 90 minuten zou je tegenwoordig bijna kunnen zeggen) en nog 2 coole foto's van lord Piccolo ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
"In a world"........The Filmtopic Strikes Back Dinalfos | 495 | 01-02-2010 16:22 | |
Films, TV & Radio |
Beste film van 2009 verkiezing cenerentola | 68 | 03-01-2010 14:37 | |
Films, TV & Radio |
Vervolgen van Hollywoodfilms... (2) Vinniebar | 57 | 18-03-2009 14:32 |