Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en nee ik moet er ook niet aan denken om me voorgoed te settelen, maar het voelt wel een beetje raar wanneer je de enige bent die nog net zo aankut als de rest, pak em beet, vier jaar geleden deed.. heb normaal ook geen last van dit sentiment, maar mijn 3 vrijgezellige party hard buddies zijn sinds enkele weken ook keihard verliefd en aan het bellen, smsen etc en na daar een week bovenop gezeten te hebben voelde het toch wat raar |
![]() |
||
Citaat:
En die kennis van die vriendin van mij die het is gebeurd, komt uit Helmond. En andere meisjes die het is overkomen, studeerden in Tilburg en waren van daar uit onderweg naar Eindhoven..dus denk dat het vooral tussen Tilburg en Helmond gebeurt... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ow ja, vreselijk is dat. Ik hoor constant verhalen over oude vrienden die gaan trouwen of kinderen krijgen. Voel me nu al de eeuwig vrijgezelle 30er (terwijl ik niet eens vrijgezel of 30 ben?) OT: ik ben ziek en hij doet vreselijk lief. Hij wilde dat ik bij hem kwam slapen en vroeg steeds of hij wat voor me kon doen <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Goed ![]() 's Avonds in bed en vanmorgen had hij het er ineens over dat hij ook een huisje voor ons tween wilde. Normaal komt hij er nooit zo mee maar na zoiets vaak wel. Grappig ![]()
Laatst gewijzigd op 08-03-2009 om 18:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja ik vind het ook eng..ik heb de laatste tijd niet veel meer gehoord, dus heb het idee dat sinds hij op het nieuws met foto is geweest, hij zelf ook minder in die treinen komt, omdat ze zeiden dat er politie op was gezet..vandaag zat ik in die trein (was zo'n dubbeldekker) en 3 coupés waren achter elkaar leeg, net een spooktrein! Ik maar lopen en maar lopen, op zoek naar mensen..dacht toen wel bij mezelf 'als ik hem maar niet tegenkom..' Vond ik inderdaad ook wel eng! Eigenlijk moet je gewoon iets van pepperspray bij je hebben voor dat soort gasten..een vriend van mij zei dat je die in Duitsland gewoon kunt kopen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ groovy: gefeliciteerd! OT: al bijna een week ziek zijn is kut voor je sociale leven ![]() |
![]() |
|
Pffff, ik moet echt af van die achterlijke 'gevoelens' voor mn huisgenoot. Elke keer als zn vriendin er is voel ik me kut, terwijl ik m niet eens wil! Ja ik wil m in mn bed maar ik hoef m echt nooit als vriendje. Waarom doet mijn hoofd dan zo raar
![]() Ok ik weet wel waarom. Ik word echt moedeloos van het feit dat ik nooit (interessante) jongens ontmoet.
||
Citaat:
![]() Bartezz, gefeliciteerd! Als flierefluitende vrijgezel kun je er vast wel een leuke dag van maken ![]() @Topic: Ja nou. Soms dan zegt ie: "Maar je houdt wel van me!" En dan zeg ik: "Hoe weet je dat nou zo zeker?" En dan zegt hij: "Dat weet ik gewoon!" Terwijl ik het op dat moment eventjes echt niet weet, of zo. We hebben nog wel een goed gesprek gehad over onbegrip en onbegrepen voelen... en we kwamen tot de conclusie dat hij vindt dat ik dan teveel ratel ("op veel verschillende manieren steeds hetzelfde zeggen") en dat hij na een paar keer begripvol zijn maar oplossingsgericht bezig gaat, terwijl ik dat helemaal niet hoef te horen omdat ik dat zelf ook weet. Wat ik daar nou mee moet weet ik ook niet. Minder ratelen? Maar ik moet juist meer delen. Anders delen? Benoemen dat ik geen behoefte heb aan een oplossing? Niet te lang "doorzeuren"? Tja. Iedere oplossing brengt een nieuw probleem met zich mee ![]() ![]()
|
He, get, wat een enge verhalen hier. Ik reis regelmatig op dat traject en gelukkig heb ik er nog nooit wat van gemerkt.
OT: goed, stabiel en verliefd. We hebben het fijn samen. Ik mis 'm dan wel vaak maar daar kunnen we op dit moment helemaal niets aan veranderen.
|
Hij is lief, want gister ging ik naar boven om m'n lenzen uit te doen en ik voelde me klote en hij kwam heel snel achter me aan omdat hij op de een of andere manier wel zag dat er iets was. En toen ging ik heel veel huilen en daarna ontspannen in bad en hij bleef nog een nachtje langer, de schat.
![]()
|
Verwijderd
|
Nog gefeli Bartezz en Groovy!
OT: Jaja er gebeurt zowaar iets ontopics hier! Die ene jongen van het laatst zoenen en vorig jaar es daten, die dus met enige regelmaat smsjes stuurt of ik in de stad bent, vroeg of ik mee ging naar het museum. En ik geloof dat ik ingestemd heb, dus ik heb een date. Of nou ja iets wat erop lijkt. Ik wil verder niks met hem, maar ik vind het wel leuk om zoiets samen te doen dus nou ja waarom niet. Wat mij betreft houden we het zelfs geheel platonisch. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gefeliciteerd stoepkrijtje en de andere (ex-)jarigen! OT: Vroeg opstaan is klote als hij er is. Dus heb ik bijna 40 minuten gesnoozed ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() OT: Volgens mij moet ik weer eens tijd aan mij besteden, maar ik weet niet zo goed hoe dat kan als ze me nodig heeft ![]()
|
![]() |
|
|