Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2009, 10:05
wup
wup is offline
Ex heeft een huis gekocht.. en dat is raar, want dat zouden we samen doen. Maar ben blij voor hem
Heb zin om vriendjeding te zien, maar heb zo een vermoeden dat ie het druk heeft. Hmm,nou ja. en verder ben ik blij, want we gaan met de hele familie naar pinkpop haha (nou ja.. zonder ouders dan, maar wel met alle broertjes,zusjes en de helft van de aahang)
Advertentie
Oud 07-03-2009, 10:22
blurred
blurred is offline
Ik ben voor het eerst in ruim 7 jaar een beetje in de war. En dat door zomaar iemand. Eigenlijk niet voor de eerste keer, maar wel voor de eerste keer heel erg in de war. En ik ben zenuwachtig, al de hele dag. Omdat ik hem vanavond weer zie? Ik weet het niet. Dat zou niet moeten, maar ik wil het wel.
Oud 07-03-2009, 11:29
Verwijderd
Een geluk bij een ongeluk. Ik kan mijn baan wel vergeten nu maar dat was toch al een aflopende zaak.
Oud 07-03-2009, 12:40
justhanna
justhanna is offline
Gisteren wezen kijken naar een theatersportwedstrijd van een vriendin, en daarna nog even wat met de hele groep mee wezen drinken in een kroeg. Zag er eerst enorm tegenop, om er alleen naar toe te gaan, maar het is me ontzettend meegevallen en nu denk ik 'dit had ik wel eens eerder kunnen doen'. Misschien is vrijgezel zijn toch niet zo erg als ik dacht.
Oud 07-03-2009, 15:19
Shinosu
Shinosu is offline
Beetje kut, want we hadden vandaag afgesproken en dan stuurt hij opeens dat hij ziek is.

En dan vraag ik me meteen af: echt ziek, of had ie gewoon geen zin? Zijn namelijk nog in het onzekere wel-of-niet-samen-stadium.
Oud 07-03-2009, 22:11
MazeMouse
MazeMouse is offline
Flink kut. Realisatie begint nu hard in te zinken.

*mompelt iets over een liedje met weten wat je mist*...
Oud 07-03-2009, 23:31
Mariekje*
Mariekje* is offline
Echt precies weten doe ik het niet... eigenlijk
Oud 08-03-2009, 01:34
justhanna
justhanna is offline
Ik weet niet. Ergens het besef van 'het is wel goed zo op dit moment', even geen relatie, even helemaal niets, leren dat ik niet afhankelijk hoef te zijn van een ander, dat ik ook best alleen kan zijn. Aan de andere kant toch wel erg het gemis van intimiteit.
Oud 08-03-2009, 11:21
Verwijderd
hij belde me vannacht toen ik in de stad was, en toen ik terug belde had hij het druk ofzo, en ik vroeg of er iets was en hij zei mwaaah niet echt. dus ik helemaal in de stress over wat er was, en toen hij terug belde was hij gewoon zat en wilde hij gezellig praten. zeg dan gewoon dat er niks is, haha. verder kreeg ik een smsje over dat hij soms een klootzak is, en dat klopt, maar nu is hij weer leuk
Oud 08-03-2009, 12:05
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Het zal best dat er in elke relatie periodes van twijfel zijn, maar daarbij hoort naar mijn idee niet dat je dan maar meteen verliefd op een ander wordt.
En nu maar hopen dat je gevoel zich aanpast aan wat hoort
Oud 08-03-2009, 12:11
Verwijderd
week op vakantie geweest met mn beste vriendjes.. die zijn echter allemaal verliefd of al jaren gelukkig onder de pannen, voelde me afgelopen week een beetje de flierefluitende buitenstaander die achter gebleven is.. niet echt leuk
Oud 08-03-2009, 12:18
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
week op vakantie geweest met mn beste vriendjes.. die zijn echter allemaal verliefd of al jaren gelukkig onder de pannen, voelde me afgelopen week een beetje de flierefluitende buitenstaander die achter gebleven is.. niet echt leuk
Ach, flierefluitend ben je ook, maar je bent pas 23? Dat is toch nog geen leeftijd om je voorgoed te settelen? (Hierbij niet zeggend dat het erg is als je het wel doet)

Gisteren Heineken Regatta party, een groot zeilevenement hier, met geweldige feesten! Mijn flirtskills hebben vruchten afgeworpen, want ik had zo een bandmember aan de haak geslagen die met ons tequilla shotjes ging doen en ons backstage pasjes ging brengen (En hij kon nog zingen ook )
Vanavond weer een regatta feestje
Oud 08-03-2009, 12:23
drukknoopje
drukknoopje is offline
Ja prima wel... Maar ik ben wel een beetje alleen vandaag en dat vind ik op zondag nooit zo leuk.
Oud 08-03-2009, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Ach, flierefluitend ben je ook, maar je bent pas 23? Dat is toch nog geen leeftijd om je voorgoed te settelen? (Hierbij niet zeggend dat het erg is als je het wel doet)
(morgen 24)

en nee ik moet er ook niet aan denken om me voorgoed te settelen, maar het voelt wel een beetje raar wanneer je de enige bent die nog net zo aankut als de rest, pak em beet, vier jaar geleden deed..

heb normaal ook geen last van dit sentiment, maar mijn 3 vrijgezellige party hard buddies zijn sinds enkele weken ook keihard verliefd en aan het bellen, smsen etc en na daar een week bovenop gezeten te hebben voelde het toch wat raar
Oud 08-03-2009, 13:30
I C U
I C U is offline
Dus Fijn weekend gehad, veel vriendinnetjes gezien en ben zelfs weer es uit geweest Was wel leuk.
Oud 08-03-2009, 15:49
groovy
groovy is offline
Citaat:
Uh, tussen Helmond en Rotterdam zit nog een heel stuk... weet je het niet iets specifieker? Waar gebeurde het meestal?Ik word hier bang van. En ik was al bang m.b.t. dit onderwerp.
Tis met name het traject tussen Helmond-Eindhoven-Tilburg-Breda..

En die kennis van die vriendin van mij die het is gebeurd, komt uit Helmond. En andere meisjes die het is overkomen, studeerden in Tilburg en waren van daar uit onderweg naar Eindhoven..dus denk dat het vooral tussen Tilburg en Helmond gebeurt...
Oud 08-03-2009, 17:18
Yana
Yana is offline
Citaat:
Tis met name het traject tussen Helmond-Eindhoven-Tilburg-Breda..

En die kennis van die vriendin van mij die het is gebeurd, komt uit Helmond. En andere meisjes die het is overkomen, studeerden in Tilburg en waren van daar uit onderweg naar Eindhoven..dus denk dat het vooral tussen Tilburg en Helmond gebeurt...
Ik geloof niet dat ik me hier erg veel beter door voel Gebeurde dat op klaarlichte dag? Bahbahbah. Wat lopen er toch veel zieke mensen rond.
Oud 08-03-2009, 17:18
Yana
Yana is offline
Gefeliciteerd trouwens!
Oud 08-03-2009, 17:37
wup
wup is offline
Citaat:
(morgen 24)

en nee ik moet er ook niet aan denken om me voorgoed te settelen, maar het voelt wel een beetje raar wanneer je de enige bent die nog net zo aankut als de rest, pak em beet, vier jaar geleden deed..

heb normaal ook geen last van dit sentiment, maar mijn 3 vrijgezellige party hard buddies zijn sinds enkele weken ook keihard verliefd en aan het bellen, smsen etc en na daar een week bovenop gezeten te hebben voelde het toch wat raar

Ow ja, vreselijk is dat. Ik hoor constant verhalen over oude vrienden die gaan trouwen of kinderen krijgen. Voel me nu al de eeuwig vrijgezelle 30er (terwijl ik niet eens vrijgezel of 30 ben?)

OT: ik ben ziek en hij doet vreselijk lief. Hij wilde dat ik bij hem kwam slapen en vroeg steeds of hij wat voor me kon doen <3
Oud 08-03-2009, 18:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik weet niet. Ergens het besef van 'het is wel goed zo op dit moment', even geen relatie, even helemaal niets, leren dat ik niet afhankelijk hoef te zijn van een ander, dat ik ook best alleen kan zijn. Aan de andere kant toch wel erg het gemis van intimiteit.
Toen ik een punt achter mijn relatie gezet had miste ik die intimiteit het meeste. Gewoon iemand om mee te knuffelen. En iemand die meer prioriteit heeft dan al je andere vrienden, die je als eerste opbelt om iets te vertellen enzo. Dat

Ontopic:
Goed Sinds gistermiddag ben ik weer bij hem en gister was echt een drukke dag maar alles kwam goed en het voelde niet eens zo heel gestressed. En samen kunnen we goed dingen afspreken en plannen vind ik. 's Avonds naar een house warming feestje van een oud-studiegenootje met hem en toen zaten we daar met al zijn oud studiegenootjes die nu een vriend/vriendin hebben, net afgestudeerd zijn of aan het afstuderen zijn en op zoek zijn naar een huisje. Ik had gister echt ineens zo het gevoel dat we in een andere levensfase terechtkomen, en niet alleen wij twee maar ook onze vrienden, heel apart.

's Avonds in bed en vanmorgen had hij het er ineens over dat hij ook een huisje voor ons tween wilde. Normaal komt hij er nooit zo mee maar na zoiets vaak wel. Grappig

Laatst gewijzigd op 08-03-2009 om 18:39.
Oud 08-03-2009, 20:57
groovy
groovy is offline
Citaat:
Gefeliciteerd trouwens!
Dankje!

Ja ik vind het ook eng..ik heb de laatste tijd niet veel meer gehoord, dus heb het idee dat sinds hij op het nieuws met foto is geweest, hij zelf ook minder in die treinen komt, omdat ze zeiden dat er politie op was gezet..vandaag zat ik in die trein (was zo'n dubbeldekker) en 3 coupés waren achter elkaar leeg, net een spooktrein! Ik maar lopen en maar lopen, op zoek naar mensen..dacht toen wel bij mezelf 'als ik hem maar niet tegenkom..' Vond ik inderdaad ook wel eng! Eigenlijk moet je gewoon iets van pepperspray bij je hebben voor dat soort gasten..een vriend van mij zei dat je die in Duitsland gewoon kunt kopen!
Oud 08-03-2009, 21:17
ST*R
ST*R is offline
Geen idee of de date van morgen nog doorgaat en de andere jongen is ook te raar.
Maargoed, heb de geweldigste vriendinnen ooit en al bijna terug, wat en is.
Oud 08-03-2009, 21:24
Verwijderd
Oeh nieuwe spanning, interessant
Oud 08-03-2009, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Ow ja, vreselijk is dat. Ik hoor constant verhalen over oude vrienden die gaan trouwen of kinderen krijgen. Voel me nu al de eeuwig vrijgezelle 30er (terwijl ik niet eens vrijgezel of 30 ben?)
Hier is het 'virus' ook al toegeslagen: veel vrienden die gaan samenwonen. M'n beste vriend (die altijd lang-leve-de-lol was) heeft net zelfs een huis gekocht met z'n vriendin

@ groovy: gefeliciteerd!

OT: al bijna een week ziek zijn is kut voor je sociale leven
Oud 08-03-2009, 23:14
Pluis
Pluis is offline
En we zijn weer terug bij af!

Oh en gefeliciteerd met je verjaardag, Bartezz!
Oud 08-03-2009, 23:22
Briseïs
Briseïs is offline
Pffff, ik moet echt af van die achterlijke 'gevoelens' voor mn huisgenoot. Elke keer als zn vriendin er is voel ik me kut, terwijl ik m niet eens wil! Ja ik wil m in mn bed maar ik hoef m echt nooit als vriendje. Waarom doet mijn hoofd dan zo raar
Ok ik weet wel waarom.

Ik word echt moedeloos van het feit dat ik nooit (interessante) jongens ontmoet.
Oud 09-03-2009, 06:37
stout!
stout! is offline
Citaat:
(morgen 24)
Gefeliciteerd jongen
en OT: gisteren voor t eerst in tijden de hele dag samen doorgebracht, lekker in een kroeg gezeten, beetje door amsterdam gefietst. t was mooi
Oud 09-03-2009, 07:03
Yana
Yana is offline
Citaat:
Dankje!

Ja ik vind het ook eng..ik heb de laatste tijd niet veel meer gehoord, dus heb het idee dat sinds hij op het nieuws met foto is geweest, hij zelf ook minder in die treinen komt, omdat ze zeiden dat er politie op was gezet..vandaag zat ik in die trein (was zo'n dubbeldekker) en 3 coupés waren achter elkaar leeg, net een spooktrein! Ik maar lopen en maar lopen, op zoek naar mensen..dacht toen wel bij mezelf 'als ik hem maar niet tegenkom..' Vond ik inderdaad ook wel eng! Eigenlijk moet je gewoon iets van pepperspray bij je hebben voor dat soort gasten..een vriend van mij zei dat je die in Duitsland gewoon kunt kopen!
Dat kun je inderdaad, ik heb er ook al aan gedacht het aan te schaffen...Je kunt het via internet bestellen. Vind dit ^ een vervelend idee in ieder geval, ik moet morgen weer op dat traject treinen Ik ga ook maar op zoek naar mensen, geloof ik...

Bartezz, gefeliciteerd! Als flierefluitende vrijgezel kun je er vast wel een leuke dag van maken .

@Topic:
Ja nou. Soms dan zegt ie: "Maar je houdt wel van me!" En dan zeg ik: "Hoe weet je dat nou zo zeker?" En dan zegt hij: "Dat weet ik gewoon!" Terwijl ik het op dat moment eventjes echt niet weet, of zo. We hebben nog wel een goed gesprek gehad over onbegrip en onbegrepen voelen... en we kwamen tot de conclusie dat hij vindt dat ik dan teveel ratel ("op veel verschillende manieren steeds hetzelfde zeggen") en dat hij na een paar keer begripvol zijn maar oplossingsgericht bezig gaat, terwijl ik dat helemaal niet hoef te horen omdat ik dat zelf ook weet. Wat ik daar nou mee moet weet ik ook niet. Minder ratelen? Maar ik moet juist meer delen. Anders delen? Benoemen dat ik geen behoefte heb aan een oplossing? Niet te lang "doorzeuren"? Tja. Iedere oplossing brengt een nieuw probleem met zich mee .
Oud 09-03-2009, 08:48
__
__ is offline
@ groovy, kun je ons misschien ook even vertellen waar die foto van hem te vinden is? Ik zit ook regelmatig op dat traject namelijk haha.. wordt hier niet heel vrolijk van.

@ x-spekkie-x, was het een bandmember van Orange Grove toevallig?
Oud 09-03-2009, 09:16
Verwijderd
@Bartezz: Proficiat!

ot: Weekend was good. Zaterdag een hele dag samen gehad, komt vrij weinig voor. Vrijdagavond was dan even minder, maar die piemel hoef ik dus wel mooi nooit meer te zien. Ik vraag me nog steeds af waar hij het lef vandaan haalt.
Oud 09-03-2009, 09:44
Lilium
Lilium is offline
He, get, wat een enge verhalen hier. Ik reis regelmatig op dat traject en gelukkig heb ik er nog nooit wat van gemerkt.

OT: goed, stabiel en verliefd. We hebben het fijn samen. Ik mis 'm dan wel vaak maar daar kunnen we op dit moment helemaal niets aan veranderen.
Oud 09-03-2009, 11:23
indigo
indigo is offline
Hij is lief, want gister ging ik naar boven om m'n lenzen uit te doen en ik voelde me klote en hij kwam heel snel achter me aan omdat hij op de een of andere manier wel zag dat er iets was. En toen ging ik heel veel huilen en daarna ontspannen in bad en hij bleef nog een nachtje langer, de schat. <3
Oud 09-03-2009, 12:29
Verwijderd
Geen idee, ze is erg leuk en ik kan goed met haar opschieten, maar sowieso willen we allebei volgens mij niets en zien we elkaar maar heel weinig. Maar als we elkaar zien is het tof. Ik zie wel waar het op uitloopt.
Oud 09-03-2009, 13:52
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
@ x-spekkie-x, was het een bandmember van Orange Grove toevallig?
Nee, het was de keyboardplayer van Carimi
Orange Grove was trouwens gisteravond en die waren goeeed. Ik vond ze lekkerder spelen dan The Wailers

En verder voel ik me in de war.
Oud 09-03-2009, 14:01
Eomer
Eomer is offline
Sinds gisteravond iets op het oog
Zou ook tijd worden
Oud 09-03-2009, 15:17
Verwijderd
Gefeli @ Bartezz!

Hier is het nog steeds niet veel. En iedereen was heel lief & bezorgd omdat ik nog steeds ziek ben. Behalve m'n baas, terwijl ik het daar altijd heel goed mee kan vinden
Oud 09-03-2009, 15:20
Eomer
Eomer is offline
Citaat:
Gefeli @ Bartezz!

Hier is het nog steeds niet veel. En iedereen was heel lief & bezorgd omdat ik nog steeds ziek ben. Behalve m'n baas, terwijl ik het daar altijd heel goed mee kan vinden
Zaken en vrienden zijn gaat vaak slecht samen, een tip
Oud 09-03-2009, 17:39
wup
wup is offline
Gefeliciteerd @ Bartezz uiteraard

Gister was zo leuk, lekker gewandeld, koffie op terras in de zon... En nu mis ik hem stiekem een beetje. Plan is om morgen te eten en bij hem te slapen, maar als mijn snothoofd niet snel ophoudt, zie ik dat niet echt zitten.
Oud 09-03-2009, 18:15
Neko*
Neko* is offline
Mijn hoofd zegt 'waarom niet?', en mijn gevoel; 'toch maar niet'. Maar waar moet ik nou naar luisteren dan, want ik snap er niets meer van.
Oud 09-03-2009, 18:36
Eomer
Eomer is offline
Citaat:
Mijn hoofd zegt 'waarom niet?', en mijn gevoel; 'toch maar niet'. Maar waar moet ik nou naar luisteren dan, want ik snap er niets meer van.
Bij twijfel, volg je gevoel
Oud 09-03-2009, 19:11
Verwijderd
Ik wil een liefje, eentje om te houden.
Oud 09-03-2009, 19:36
Verwijderd
thanks everyone!
Oud 09-03-2009, 19:53
Kitten
Kitten is offline
Ik maak het prima, vriendin ook, relatie goed... maar die k*t winter komt me echt zo ongelooflijk de strot uit!
Oud 09-03-2009, 20:12
Verwijderd
Citaat:
thanks everyone!
jaaa gefeliciteerd! wanneer kom je de deense versieren?

ot: gaat goed geloof ik? ik zie hem zaterdag pas weer, maar ik heb het deze week ook verschrikkelijk druk met school, dus eigenlijk komt het wel goed uit. argh hij is wel echt heel leuk.
Oud 09-03-2009, 21:07
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Bij twijfel, volg je gevoel
Nuh-uh. Mijn gevoel en verstand moeten het eens zijn, als ze dat niet zijn heb ik er nog niet lang genoeg over nagedacht. Dus ik ben hard aan het nadenken, maar zowel mijn hoofd als mijn verstand hebben te goede argumenten.
Oud 09-03-2009, 22:53
Verwijderd
Nog gefeli Bartezz en Groovy!

OT: Jaja er gebeurt zowaar iets ontopics hier! Die ene jongen van het laatst zoenen en vorig jaar es daten, die dus met enige regelmaat smsjes stuurt of ik in de stad bent, vroeg of ik mee ging naar het museum. En ik geloof dat ik ingestemd heb, dus ik heb een date. Of nou ja iets wat erop lijkt. Ik wil verder niks met hem, maar ik vind het wel leuk om zoiets samen te doen dus nou ja waarom niet. Wat mij betreft houden we het zelfs geheel platonisch.
Oud 10-03-2009, 08:12
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Ik heb het beste vriendje ter wereld <3

En mijn verjaardag is leuk terwijl het pas net begonnen is
Oud 10-03-2009, 12:29
Nienna*
Nienna* is offline
Gefeliciteerd @ de (ex-)jarigen!

OT: W00t ik heb vakantie geboekt met een vriendinnetje helemaal top, ik heb er zooooveel zin in! Dit moet echt een fijne zomer worden!
Oud 10-03-2009, 13:31
indigo
indigo is offline
Citaat:
Ik wil een liefje, eentje om te houden.
Wat past dit mooi bij je 'handtekening' .

Gefeliciteerd stoepkrijtje en de andere (ex-)jarigen!

OT: Vroeg opstaan is klote als hij er is. Dus heb ik bijna 40 minuten gesnoozed . Niks voor mij, maarja. Nu twijfel ik of ik morgen weer naar hem toe ga, vooral om te voorkomen dat ik een avond alleen ben (waar ik vrij niet tegen kan). Ik moet wel gewoon leren, dat kan ik hem wel zeggen. Nuja we'll see. Ohja, ik kwam er net achter dat we vandaag 8 maanden samen zijn, dat was toch weer leuk .
Oud 10-03-2009, 13:36
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Ohja, ik kwam er net achter dat we vandaag 8 maanden samen zijn, dat was toch weer leuk .
Schiet op... Gefeliciteerd .

OT: Volgens mij moet ik weer eens tijd aan mij besteden, maar ik weet niet zo goed hoe dat kan als ze me nodig heeft

Regels voor berichten