Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2009, 14:09
wup
wup is offline
Arg, ik wil bij hem eten en bankhangen en bedhangen, maar ben zo superverkouden dat ik niet weet of ik wel moet gaan. Kutneus
Advertentie
Oud 10-03-2009, 18:25
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
zzzzzzz
Oud 10-03-2009, 18:31
Verwijderd
Citaat:
jaaa gefeliciteerd! wanneer kom je de deense versieren?

ja shit ouwe.. snel!!
Oud 10-03-2009, 18:50
I C U
I C U is offline
Komend weekend Antwerpen Maandag een jaar samen.

En wow: m'n beste vriendinnetje is zwanger!
Oud 10-03-2009, 20:32
Verwijderd
Iemand vroeg vandaag hoe lang ik al een vriendje had, en het was toen best een beetje gek om te zeggen dat dat al vijf-en-een-half jaar is. (Oke oke, dat halve jaar dat we uit elkaar waren drie jaar geleden niet meegerekend, maar dat half jaar telt ook niet helemaal.)
Maargoed, toen schrok ze . Dat was toch wel heel erg lang, en zo oud was ik toch nog niet ?
Ik moest wel lachen.
Oud 10-03-2009, 21:49
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ugh, waarom moet ik net opgescheept komen te zitten met "de perfecte ex"
Als ze gewoon een enorm kreng was zou ik er veel minder moeite mee hebben.
Oud 10-03-2009, 22:15
ST*R
ST*R is offline
Owja geweldig, dat halve jaar hier ontmoet ik niet echt boeiende jongens, en een week voordat ik weg ga leer ik een jongen kennen waar het wel eens wat meer zou kunnen worden, top timing ik was süß, wunderschön en je hoorde echt niet dat duits niet mn moedertaal is. Hij was een slijmerd en sexy. We willen elkaar nog een keer zien, maarja, heeft niet echt zin.. (maar ik wil)
Nouja, op naar de nlse jongens!
Oud 11-03-2009, 03:10
Verwijderd
We maken het allebei zo lekker verdomde lastig.
Oud 11-03-2009, 07:18
Verwijderd
Zijn smsje
Oud 11-03-2009, 08:50
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Het gaat goed. Over maximaal 6,5 maand wonen we gewoon bij elkaar.
Oud 11-03-2009, 10:25
Verwijderd
Ik mis hemmmmmm! Nog 3 weken en dan hoeft dat niet meer yeye. Fijn dat er wat rust in komt, ik ben nog steeds superverliefd maar ook wat zekerder, hij loopt niet zomaar weg. En dat is zo fijn <3
Oud 11-03-2009, 10:41
wup
wup is offline
Hmm. Gisteravond supergezellig. Drankjes drinken bij vrienden in de kroeg en lekker bankhangen en eten Vanmorgen minidrama, omdat hij zijn ochtendhumeur niet op mij moet afreageren... kreeg daarna wel ontbijt op bed, dus das lief ( en dat voor iemand die er normaal niet eens aan denkt dat ik ook voedsel nodig heb). En we hebben gister 1000 fotos gemaakt, dus ik ga snel het fototopic volspammen
Oud 11-03-2009, 12:56
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik maak er weer een mooi zooitje van .
Oud 11-03-2009, 13:57
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Gister een leuk avondje uit verpest met ruzie. Ik hing met m'n beste vriend aan de telefoon en hij ging jaloers lopen doen. Kon ik echt niet hebben. Ik ben het zo ontzettend zat dat hij stukje bij beetje m'n sociale leven in perkt. Als ik met een vriend of vriendin af spreek of bel of chat dan krijg ik naderhand van hem weer commentaar over dat ik hem negeer. Ben het zat en dat heb ik hem gister verteld. Geloof alleen niet dat de boodschap aangekomen is
Oud 11-03-2009, 14:23
Joehoedith
Joehoedith is offline
Yay ik heb mijn zweepje hihi
nu ben ik echt een ceremoniemeesteres
Oud 11-03-2009, 14:24
luchtballon
luchtballon is offline
Vreemd weekend afgesloten met verdrietig de trein instappen. Nog wel een dag eerder dan ik het afgelopen half jaar ooit heb gedaan. Nu zie ik hem dus 5 dagen niet, en das voor ons lang. 5 dagen met een kutgevoel zitten omdat je het niet kunt uitpraten
Ik wil graag dat hij óók op een of andere manier laat weten dat hij me graag wil zien en dat ik belangrijk ben en dat hij laat zien dat hij toch wel echt lief is. Zeggen dat hij het weekend iets gaat doen en maar moet bedenken of ik mee wil helpt niet echt. Uit protest wil ik liever gewoon niet gaan, maar dan ga ik mezelf kwellen en dat helpt ook niet. Maar ik weet ook echtniet of ik het wel leuk vind wat hij gaat doen. Waarom komt zijn beste vriend áltijd voor mij tegenwoordig?

Bovendien heeft hij eigenlijk nog steeds geen geld om daar heen te gaan en kan hij maar beter snel beginnen met mij terugbetalen. Hij heeft dan nu wel een baan maar als het zo rustig is dat hij maar 3 dagen per week hoeft te komen schiet het niet op met dat geld.

+ voor vriendin die dan vraagt of ik mee ga naar een feest vanavond
Oud 11-03-2009, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Ik maak er weer een mooi zooitje van .
Do tell, ik hou wel van een beetje leedvermaak.
Oud 11-03-2009, 15:46
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
Het gaat goed. Over maximaal 6,5 1,5 maand wonen we gewoon bij elkaar.
Oud 11-03-2009, 16:17
Verwijderd
ik ben een drama queen en ik haat het!
Oud 11-03-2009, 19:20
ST*R
ST*R is offline
Hij wil me graag weer zien en ik zie m zondag slecht idee, heel slecht idee..
Oud 12-03-2009, 10:47
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het helpt gewoon, als je elkaar niet alleen vluchtig 's avonds ziet maar gewoon een keer een heel weekeinde lang, dan word je terug verliefd en jeej Nou ja, soms kan het niet anders en is het gewoon druk, maar dan is het wel fijn als er ook rustigere periodes bestaan.
Berlijn is leuk en zij ook.
Oud 12-03-2009, 11:15
Verwijderd
Waarom moet ik als het over mij of samenwonen of weetikwat maar gewoon aannemen dat hij enthousiast is "want ja ik toon het nu eenmaal niet zo snel", oke, dat is ook prima. Maar dan wel superenthousiast zijn over een concert ofzo. Hallo, dan mag je dat ook wel over samenwonen zijn, want je kúnt het dus wel.

Jaaa onredelijk ik weet het. Maar GRRR.
Oud 12-03-2009, 12:02
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Citaat:
Waarom moet ik als het over mij of samenwonen of weetikwat maar gewoon aannemen dat hij enthousiast is "want ja ik toon het nu eenmaal niet zo snel", oke, dat is ook prima. Maar dan wel superenthousiast zijn over een concert ofzo. Hallo, dan mag je dat ook wel over samenwonen zijn, want je kúnt het dus wel.

Nee niet onredelijk. Klinkt erg logisch.

OT:

Ben gestressd en reageer dat op hem af. Hij reageer daar weer op met extra claimerig te zijn. Weet even niet hoe ik deze negatieve spiraal moet doorbreken. Misschien hebben we elkaar gewoon even te veel gezien en hebben we even rust nodig.

Laatst gewijzigd op 12-03-2009 om 12:14. Reden: ot
Oud 12-03-2009, 12:18
wup
wup is offline
Citaat:

Ow, irritant snap je frustratie.

Ik wil hem zien en wel nu. Gaat helaas pas zondag avond/nacht worden vrees ik. Grr
Oud 12-03-2009, 15:41
luchtballon
luchtballon is offline
Ochja, ik zal me ook wel een beetje aanstellen. Tis wel weer okee en gezellig aan de telefoon, maar ik vergeet het toch niet, en dat hij het niet helemaal begrijpt is niet zo leuk.
Oud 12-03-2009, 15:50
Verwijderd
hij mag wel even smsen of bellen en laten weten wat hij vindt
Oud 12-03-2009, 16:20
Verwijderd
ik heb hem nu een tijdje niet gezien, maar ik begin nu wel echt zin te krijgen om hem te zien. overmorgen! 'vroeger' vond ik het altijd heel kut wanneer ik hem 2 weken niet zag ofzo, maar nu kan ik daar blijkbaar ineens heel goed mee omgaan?
Oud 12-03-2009, 16:37
Verwijderd
Kut, m'n telefoonoplader ligt op m'n kamer en ik ben te ziek om 'm te gaan halen Dus dat was het laatste stukje sociaal leven.
Oud 12-03-2009, 17:14
Verwijderd
@Sidhe: Ik snap je frustratie heel goed hoor

@Uuuf: Tof om te lezen dat t zo goed gaat tussen jullie

ot: Morgenavond
Oud 12-03-2009, 17:23
Nalah
Nalah is offline
Best kut, ben er deze week achter gekomen dat mijn 'bijna-vriend' ook met andere meisjes rotzooit. Vind dit erg verwarrend, aangezien hij continu zegt dat hij mij zo leuk vindt! Gisteren smste hij dat hij er heel graag met me over wilde praten, maar toen hij vanmiddag langskwam leek het hem eigenlijk weer vrij weinig te schelen en ontkende hij zelfs.. Na een half uur ging hij met één of ander smoesje weg, dus ik baal nu enorm! Bleegh, sterk zijn en afkappen maar
Oud 12-03-2009, 18:12
Verwijderd
Bedankt mensen, voel me al iets minder stom. Vriendje laat vandaag alleen niks horen dus ga er zelf ook niet achteraan vangen, ik hoor het wel.
Oud 12-03-2009, 18:32
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Do tell, ik hou wel van een beetje leedvermaak.
Nah
Oud 12-03-2009, 20:10
Kitten
Kitten is offline
Morgen zie ik d'r weer.

Dit komende half jaar moet echt snel over zijn, hele zomer-vakantie opsparen voor volgend jaar en dan eindelijk ECHT plannen om een keer samen te gaan wonen. Al die drukke weekenden . Ik ben d'r natuurlijk zelf bij, maar ik weet dat het beter kan.
Oud 12-03-2009, 22:06
justhanna
justhanna is offline
Serieus, heb ik een enorm leuke en gezellige avond met een goede vriendin, eindigt de avond enorm klote dat kan ik nu dus echt even niét gebruiken..
Oud 12-03-2009, 23:41
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Sterkte Hanna.

Ontopic: Hij is lief! Zelfs als ik me niet helemaal lekker voel en af en toe best onredelijk ben <3
Oud 13-03-2009, 04:34
Breg
Breg is offline
Ga volgende week voor 1,5 week op vakantie met vriendinnen, waar ik aan de ene kant naar uit kijk, maar aan de andere kant betekent het dat ik mijn vriend 1,5 week niet zie. Ik weet dat ik niet moet zeuren omdat er veel mensen zijn die hun vriend veel vaker voor langere tijd niet zien, maar wij zien elkaar normaal gesproken bijna elke dag en zijn volgens mij nog nooit langer dan 5 dagen bij elkaar vandaan geweest. Wat ik misschien nog wel het vervelendste vind is dat ik in zo'n muts verandert ben die niet eens 1,5 week zonder haar vriend kan...
Oud 13-03-2009, 05:10
Verwijderd
kk,wellicht ben ik op haar.Dat was de bedoeling niet.
Oud 13-03-2009, 08:02
Verwijderd
Citaat:
ot: Morgenavond
Correctie: Morgenmiddag, dus niet vanavond. Eigen schuld, had hij zondag maar vrji moeten vragen maar meneer had er niet bij nagedacht dat ik dan jarig ben. Anders had hij zondagavond ook nog kunnen blijven slapen, maar dat feestje gaat nu dus niet door. En hij wilde vanavond al komen (en opzich zoui k dat ook wel willen), maar ik ga morgenvroeg taart en cake maken voor zondag en ik word dan altijd stikzenuwachtig van hem. Gaattie zo uit de hoogte staan kijken: 'Ik zeg niks, ik zeg niks....' Ja piemel, dan zeg wat je bedoelt of hou je mond.
Pffff. Dat krijg je met koks

Maar hij is wel lief.

Ennnn ik kreeg gisteren een broodnodige schop onder mijn kont uit een onverwachte hoek en het was lief, want zij snapt me.
Oud 13-03-2009, 08:48
Verwijderd
Meeh, ik heb heel erg zin om hem weer te zien, maar ik zit ook met iets in mn hoofd maar als ik het tegen hem zeg klinkt het weer heel onredelijk en stom enzo. GAAH.
Oud 13-03-2009, 09:15
Verwijderd
@Sidhe: Wanneer ben je onredelijk? Als je hem zegt dat je hem graag wil zien, of als je zegt dat hij baalt van zjin gebrek aan enthousiasme w.b. het samenwonen? Je bent in allebei de gevallen écht niet onredelijk. Want:
- Hij is je vriendje, je houdt van hem, hij houdt van jou, dan is het toch logisch dat je hem wil zien?
- Voor jou is samenwonen best een groot, belangrijk, spannend gebeuren. Door zijn koele gedrag, krijg jij het gevoel dat hij niet graag wil en daar ga je dan weer aan twijfelen. Hij doet alsof het hem vrij weinig doet en dat is kut, want voor jou is het wél heel belangrijk. Het minste dat hij zou kunnen doen is meedelen in jouw enthousiasme.
Oud 13-03-2009, 09:18
Verwijderd
Dat laatste, ja. En ik wéét wel dat hij het echt wil en enthousiast is, maar het steekt me dat het er alleen mbt bands en optredens enzo uitkomt. en prima dat hij daar enthousiast over is want dat ben ik óók, maar ik voel me zo... 2e plaats dan. En dat heb ik bij mijn eerste vriendje meer dan genoeg gehad, dat hoef ik niet meer. Aah, het komt vast wel goed, vanmiddag toch maar even praten, en dan gewoon een leuk weekend hebben.
Oud 13-03-2009, 09:24
Verwijderd
Succes ermee meisje, laat hem werken voor zijn vriendinnetje, je bent het meer dan waard
Oud 13-03-2009, 10:07
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Maar vanaf hem gezien... Waarschijnlijk wil hij ook wel heel graag met jou samenwonen, maar vindt hij het óók heel spannend en is het daarom net wat lastiger om zijn enthousiasme te tonen? Bij een optreden ligt dat wel net wat anders, denk ik? Maar erover praten is natuurlijk wel goed, want het is niet de bedoeling dat jij je tweede plaats gaat voelen. Ik vind jullie foto's altijd zo leuk samen, dus ga ervoor zou ik zeggen (oké, dat is niet echt een logische 'dus')
Oud 13-03-2009, 10:29
Verwijderd
Ja dat idee krijg ik er ook van, over een optreden is het niet zo eng om enthousiast te doen? Mijn broertje bijvoorbeeld is heel ingetogen en zou ook echt heel droog en bijna ongeinteresseerd overkomen als hij zou gaan samenwonen (dat doet ie al als ie net een vriendinnetje heeft ), maar alleen bij optredens (al dan niet in combinatie met verdovende middelen ) gaat hij af en toe echt uit z'n dak.

En daarnaast is het misschien voor jou ook wel echt leuker/beter/fijner omdat jij gewoon een niet zo heel fijne situatie achterlaat en dat voor hem niet zo is (dat weet ik natuurlijk niet maar daar ga ik even vanuit)? Dan is het ook logisch als jij enthousiaster bent.

OT: Vrienden <3
Oud 13-03-2009, 10:32
Verwijderd
Weet ik ook wel, maar hij moet het wel snappen Aaach komt ook wel goed, maar ik cijfer mezelf al veel te vaak weg.. Dus opkomen voor wat ik voel mag ook wel eens. Maar we hebben al hele lieve smsjes uitgewisseld dus haha. Komt goed. <3
Oud 13-03-2009, 11:00
Lorelei
Lorelei is offline
Nou, vanmiddag is-ie weer hier. Nu gaan we het meemaken. *zucht*
Oud 13-03-2009, 11:02
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Leuke vrouwen in Tilburg is die stad toch nog ergens goed voor. Zou er eens wat vaker uit moeten gaan.
Oud 13-03-2009, 12:55
Verwijderd
ik moet echt wat gaan doen met die belachelijke onzekerheid van mij en de angst om hem kwijt te raken, dit is gewoon vermoeiend!
net bij hem geweest en het was weer helemaal super en totaal niets aan de hand. ARGH. ik kan zo irrationeel zijn en er gewoon helemaal van overtuigd zijn dat hij het gaat uitmaken! omdat hij 1 dag niet heeft gesmst . FREAK. ik laat hem dat niet merken, maar ik denk mezelf helemaal gek.

wanneer leer ik nou eens er gewoon van te genieten
Oud 13-03-2009, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Ja dat idee krijg ik er ook van, over een optreden is het niet zo eng om enthousiast te doen? Mijn broertje bijvoorbeeld is heel ingetogen en zou ook echt heel droog en bijna ongeinteresseerd overkomen als hij zou gaan samenwonen (dat doet ie al als ie net een vriendinnetje heeft ), maar alleen bij optredens (al dan niet in combinatie met verdovende middelen ) gaat hij af en toe echt uit z'n dak.

En daarnaast is het misschien voor jou ook wel echt leuker/beter/fijner omdat jij gewoon een niet zo heel fijne situatie achterlaat en dat voor hem niet zo is (dat weet ik natuurlijk niet maar daar ga ik even vanuit)? Dan is het ook logisch als jij enthousiaster bent.

OT: Vrienden <3
hoe was de platonische date verlopen? of is die pas morgen?
Oud 13-03-2009, 13:05
Verwijderd
Citaat:
hoe was de platonische date verlopen? of is die pas morgen?
Volgende week pas
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten