Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ow, irritant ![]() Ik wil hem zien en wel nu. Gaat helaas pas zondag avond/nacht worden vrees ik. Grr ![]() |
![]() |
|
Best kut, ben er deze week achter gekomen dat mijn 'bijna-vriend' ook met andere meisjes rotzooit. Vind dit erg verwarrend, aangezien hij continu zegt dat hij mij zo leuk vindt! Gisteren smste hij dat hij er heel graag met me over wilde praten, maar toen hij vanmiddag langskwam leek het hem eigenlijk weer vrij weinig te schelen en ontkende hij zelfs.. Na een half uur ging hij met één of ander smoesje weg, dus ik baal nu enorm! Bleegh, sterk zijn en afkappen maar
![]() |
![]() |
|
Morgen zie ik d'r weer.
Dit komende half jaar moet echt snel over zijn, hele zomer-vakantie opsparen voor volgend jaar en dan eindelijk ECHT plannen om een keer samen te gaan wonen. Al die drukke weekenden ![]()
|
Ga volgende week voor 1,5 week op vakantie met vriendinnen, waar ik aan de ene kant naar uit kijk, maar aan de andere kant betekent het dat ik mijn vriend 1,5 week niet zie. Ik weet dat ik niet moet zeuren omdat er veel mensen zijn die hun vriend veel vaker voor langere tijd niet zien, maar wij zien elkaar normaal gesproken bijna elke dag en zijn volgens mij nog nooit langer dan 5 dagen bij elkaar vandaan geweest. Wat ik misschien nog wel het vervelendste vind is dat ik in zo'n muts verandert ben die niet eens 1,5 week zonder haar vriend kan...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pffff. Dat krijg je met koks ![]() Maar hij is wel lief. ![]() Ennnn ik kreeg gisteren een broodnodige schop onder mijn kont uit een onverwachte hoek en het was lief, want zij snapt me. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Sidhe: Wanneer ben je onredelijk? Als je hem zegt dat je hem graag wil zien, of als je zegt dat hij baalt van zjin gebrek aan enthousiasme w.b. het samenwonen? Je bent in allebei de gevallen écht niet onredelijk. Want:
- Hij is je vriendje, je houdt van hem, hij houdt van jou, dan is het toch logisch dat je hem wil zien? - Voor jou is samenwonen best een groot, belangrijk, spannend gebeuren. Door zijn koele gedrag, krijg jij het gevoel dat hij niet graag wil en daar ga je dan weer aan twijfelen. Hij doet alsof het hem vrij weinig doet en dat is kut, want voor jou is het wél heel belangrijk. Het minste dat hij zou kunnen doen is meedelen in jouw enthousiasme. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat laatste, ja.
![]() ![]() |
![]() |
|
Maar vanaf hem gezien... Waarschijnlijk wil hij ook wel heel graag met jou samenwonen, maar vindt hij het óók heel spannend en is het daarom net wat lastiger om zijn enthousiasme te tonen? Bij een optreden ligt dat wel net wat anders, denk ik? Maar erover praten is natuurlijk wel goed, want het is niet de bedoeling dat jij je tweede plaats gaat voelen. Ik vind jullie foto's altijd zo leuk samen, dus ga ervoor zou ik zeggen (oké, dat is niet echt een logische 'dus'
![]()
|
Verwijderd
|
Ja dat idee krijg ik er ook van, over een optreden is het niet zo eng om enthousiast te doen? Mijn broertje bijvoorbeeld is heel ingetogen en zou ook echt heel droog en bijna ongeinteresseerd overkomen als hij zou gaan samenwonen (dat doet ie al als ie net een vriendinnetje heeft
![]() ![]() En daarnaast is het misschien voor jou ook wel echt leuker/beter/fijner omdat jij gewoon een niet zo heel fijne situatie achterlaat en dat voor hem niet zo is (dat weet ik natuurlijk niet maar daar ga ik even vanuit)? Dan is het ook logisch als jij enthousiaster bent. OT: Vrienden <3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik moet echt wat gaan doen met die belachelijke onzekerheid van mij en de angst om hem kwijt te raken, dit is gewoon vermoeiend!
net bij hem geweest en het was weer helemaal super en totaal niets aan de hand. ARGH. ik kan zo irrationeel zijn en er gewoon helemaal van overtuigd zijn dat hij het gaat uitmaken! omdat hij 1 dag niet heeft gesmst ![]() wanneer leer ik nou eens er gewoon van te genieten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|