|
|
Bekijk resultaten poll: Ik 'draag' mijn haar beneden | |||
Kaal |
![]() ![]() ![]() ![]() |
111 | 43.36% |
streepje |
45 | 17.58% |
driehoek |
26 | 10.16% |
'bos'. |
74 | 28.91% |
Aantal stemmers: 256. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
Als je sperma krijgt waar je anders schaamhaar had gehad maak je het dan niet schoon, dat laat je toch ook niet lekker zitten? Dat het minder werk is om schoon te maken maakt het niet hygienischer.
|
![]() |
heya^^
je moet helemaal zelf weten wat je wel of niet mooi/fijn vind.. als je een vriend heb kan je het er ook met hem over hebben wat hij fijner/mooier vind tot die tijd, doe lekker waar je zelf zin in hebt.. vind je vriend dat het bijv. kaal moet, en je wilt dat niet? doe het dan niet.. mooi doen zoals je zelf wilt ^^ |
![]() |
||
Ter eeuwige beantwoording van deze vraag:
Citaat:
![]()
|
Ehm ik doe heel braaf wat mevrouw wilt, of nee zij mag mij scheren als ze wilt. Bij mij vind ik het care en bij haar ook. Neuken is sowieso vies en is niet bepaald een bezigheid waar je schoonmakersmentaliteit wilt etaleren. Met of zonder haar, jullie worden allemaal vuil haha!
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Seksualiteit |
aftrekken 1900 | 42 | 18-06-2017 14:24 | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |