Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2002, 11:13
Verwijderd
Die Saar was echt zo erg.. (Dat jankende kind die terug moest komen..) Ik was met een vriendin mee, en ze liep de hele tijd echt heel zelfverzekerd enz. te doen.. Het was dus niet nep. :/ En volgende week moet ik ECHT kijken, want een klasgenote van mij doet dan mee, en ze denkt zelf dat ze wel uitgezonden wordt.. (Als er iemand heel fanatiek gaat staan dansen en een hak breekt, dat is zij )
Advertentie
Oud 17-11-2002, 12:46
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
xx schreef:
Ze moeten maar gauw verder met de vlgende ronde want dan zien we WAYNE weer!!!!!!!!!!!!!
Exactly my thoughts
Oud 17-11-2002, 13:06
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Woensdag om 20:30, geloof ik.
Idd, maar dan op Yorin.
Oud 17-11-2002, 16:04
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Hij deed me denken aan een mislukte Duke Nukem

Beetje groot uitgevallen, sorry Maar de gelijkenis is duidelijk
hahaha LOL
Oud 17-11-2002, 16:08
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Miss C16 schreef:
Nou 1 ding kan ik al zeggen is dat er absoluut niet geacteerd word. en de jury is wel echt!! dat kan ik zeggen omdat ik nu bij de laatste 30 zit!

XXXXX

Koel! Wie ben je? Wat zong je? Was je op tv? Kan je Wayne's telnr regelen?
Oud 17-11-2002, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Miss C16 schreef:
Nou 1 ding kan ik al zeggen is dat er absoluut niet geacteerd word. en de jury is wel echt!! dat kan ik zeggen omdat ik nu bij de laatste 30 zit!

XXXXX
[wat koel, gefeli]

ja echt idd een dodelijk leuk program.
Oud 17-11-2002, 16:48
Verwijderd
Ik vind t echt heel gaaf!!
Oud 17-11-2002, 17:23
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Veel heb ik er deze keer niet van verstaan; was bij vrienden. Maar wat ik heb verstaan was weer geweldig.
Die 'Chinees' met dat mutsje vond ik anders best goed zingen, jammer dat idd z'n uitstraling wat minder was.
Dat 'madammetje-ik-steun-iedereen' was idd maf, maar een goede performer was ze wel.

En ik wacht ook met smart om Wayne weer is te zien .

Zijn er in totaal van alle steden waar ze langs gaan maar 30 door?
Oud 18-11-2002, 15:59
Verwijderd
Citaat:
superpoepdoosje schreef:

Zijn er in totaal van alle steden waar ze langs gaan maar 30 door?
Ik denk dat ze bij de laatste dertig van haar stad zit, en dat er meer dan 30 doorgaan per stad...Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat 99% zou afvallen
Oud 18-11-2002, 16:36
Arwyn
Arwyn is offline
Ze zijn nou toch in Assen?
Hoei! Dan moet ik maar snel ff naar Van der Valk gaan!!!
Oud 18-11-2002, 16:46
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk jammer dat de audities over zijn na volgende keer.. kunnen ze geen auditie only show houden?
Oud 18-11-2002, 17:17
BCR
BCR is offline
Whaha!

Die Bodybuilder, jaa! Zo cool
En dat boertje op klompen.. ge-wel-dig!

Maar t toppunt die Sunny. Oooeh, zo dominant! Die vriend moest huilen en ze hebben -jawohl- drie weken wat..! Gniffelll

Prachtig.

En die Gareth uit Engeland,.. echt zo liefff! Echt dapper . Wat een cutey pie
Oud 18-11-2002, 18:01
Saraï_h
Saraï_h is offline
ik heb me echt rot gelachen, maar niet zo lang. Eigenlijk is het te triest voor woorden dat men gewoon zoveel kijkcijfers haalt, puur uit leedvermaak..
Oud 19-11-2002, 14:54
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
nirvana_girl schreef:
ik heb me echt rot gelachen, maar niet zo lang. Eigenlijk is het te triest voor woorden dat men gewoon zoveel kijkcijfers haalt, puur uit leedvermaak..
zeker.. en ook rottig dat dat talent uiteindelijk alleen maar dient tot het spekken van de bankrekening van de jury..
Oud 19-11-2002, 15:38
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Milk schreef:
Ik vind het eigenlijk jammer dat de audities over zijn na volgende keer.. kunnen ze geen auditie only show houden?
Tja, straks is de lol eraf, dan concentreert men zich weer op de nieuwe K-otic klonen.
Oud 19-11-2002, 16:34
Main
Main is offline
Ik had trouwens gehoord dat de single van Tim Vicious vrijdag in de winkel ligt
Oud 21-11-2002, 15:00
xx
xx is offline
Citaat:
Main schreef:
Ik had trouwens gehoord dat de single van Tim Vicious vrijdag in de winkel ligt
en dat vind ik nou echt stom!

Ik heb onzettend hard gelachen toen hij zijn auditie deed (net als veel anderen) maar laat het daar gewoon bij het wordt nu gelijk weer zon uitgemolken zooitje daar kan ik echt níet tegen

xx
Oud 21-11-2002, 15:12
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
xx schreef:
en dat vind ik nou echt stom!

Ik heb onzettend hard gelachen toen hij zijn auditie deed (net als veel anderen) maar laat het daar gewoon bij het wordt nu gelijk weer zon uitgemolken zooitje daar kan ik echt níet tegen

Heeeelemaal mee eens !!
Oud 21-11-2002, 17:08
Souris
Souris is offline
ja die saar,die kwam vet zeker over
moest wel lachen toen ze terug moest komen
ze zong best goed
dat meisje dat You van juditch ging zingen,dat zong vreselijk
Oud 21-11-2002, 17:40
Verwijderd
WAAROM HEEFT NIEMAND HET OVER NIEK!??????? hij was pas dooooop, jezis ik had t echt niet meer, hij zong echt te hoog...en dan die gast op klompen...jezis, ik heb me echt in tijden niet zo vermaakt..
Oud 21-11-2002, 19:22
Souris
Souris is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
WAAROM HEEFT NIEMAND HET OVER NIEK!??????? hij was pas dooooop, jezis ik had t echt niet meer, hij zong echt te hoog...en dan die gast op klompen...jezis, ik heb me echt in tijden niet zo vermaakt..
owja
leek net alsof iemand in zijn ballen kneep
Oud 22-11-2002, 21:39
Aurora
Aurora is offline
Whaaahahahaha dat ene meiske.. die überdoos met dat witte bloesje.. MY GOD En die André Hazes-vent hahaha.. Ik heb me weer kostelijk vermaakt.. Ik wist niet dat er maar 94 over waren gebleven trouwenz!! Best weinig.. Maar we hebben wel weer een beetje Wayne gezien! *woei*
Oud 22-11-2002, 21:45
Signy
Signy is offline
Gheghe, het was weer lollig. Hoogtepunten waren dat 'spontane meisje', die echt niet kon zingen, die 15-jarige jongen (aaah lief ) ... Ben een hoop al weer vergeten!

Trouwens, ze zijn wel hypocriet hoor. De ene keer telt hetgene wat je zingt wel mee, de andere keer niet. Achterlijk...

Dat ene meisje wat nog tegen de jury inging --> . Bij mij op school werd er zelf aandacht aan hun feedback manier besteed... zeg toch wel wat

(en Wayne is niet knap ! )
Oud 22-11-2002, 21:49
Iduna
Iduna is offline
Hmm, weer een paar leuke mannen gezien.
Next: iets met theater... interesting!
Oud 22-11-2002, 21:53
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Signy schreef:

Dat ene meisje wat nog tegen de jury inging --> .
Geeez, ze voelde zich echt cool toen ze zei "ik heb hun de waarheid verteld." maarja, als iemand de waarheid zei waren zij het wel en het is nou eenmaal bikkelhard, moeten ze daar maar niet komen Ik vond haar echt zooo dom

Die Saar zit trouwens bij een vriendin van een vriendin van me in de klas
Oud 22-11-2002, 21:56
Signy
Signy is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Geeez, ze voelde zich echt cool toen ze zei "ik heb hun de waarheid verteld."
Hmjah, ze trokken zich er nix van aan. Achjah..
Oud 22-11-2002, 22:00
Aurora
Aurora is offline
@Signy: Wayne heeft niet zo'n fake geplamuurd modellenhoofd neej, thank God. Hij heeft gewoon een lief smoeltje.
Oud 22-11-2002, 22:06
Signy
Signy is offline
Citaat:
bloem schreef:
@Signy: Wayne heeft niet zo'n fake geplamuurd modellenhoofd neej, thank God. Hij heeft gewoon een lief smoeltje.
Hmpff, ik val ook totaal niet op zo'n 'fake geplamuurd modellenhoofd' ... en ook niet op Wayne.
Oud 22-11-2002, 22:18
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Signy schreef:
Hmpff, ik val ook totaal niet op zo'n 'fake geplamuurd modellenhoofd' ... en ook niet op Wayne.
Is goed hoor meis
Oud 22-11-2002, 22:37
Verwijderd
Ik heb van betrouwbare bronnen (iemand die bij de laatste 30 zit, jaja... ) vernomen dat Wayne er inmiddels uitligt.... Niet te geloven!!!
Oud 23-11-2002, 07:49
xx
xx is offline
Citaat:
Hermione schreef:
Ik heb van betrouwbare bronnen (iemand die bij de laatste 30 zit, jaja... ) vernomen dat Wayne er inmiddels uitligt.... Niet te geloven!!!
ah!

nou ja daar komen we ook wel weer over heen

maar wat ik eigenlijk wel zielig vond was dat 'spontane' meisje. Want volgens mij was ze (niet lullig bedoeld hoor)niet helemaal 100%. waar ik wle heel hard om gelachen had was die zwangere vrouw die daar met haar weeen zat
xx
Oud 23-11-2002, 08:09
Anne
Anne is offline
Wie is Wayne ook al weer?

Ik vond die jongen met dat grijze vestje echt zo goed! Die zijn eigen ritme enzo maakte....
Oud 23-11-2002, 09:00
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Wie is Wayne ook al weer?

Ik vond die jongen met dat grijze vestje echt zo goed! Die zijn eigen ritme enzo maakte....
Dat vroeg ik mij ook al af...

Mijn moeder en ik lagen echt helemaal vlak om die jongen. Ik vond dat ritme enzo wel knap gedaan, maar hij zong amper. Wij waren dus echt heel verbaasd dat hij door ging....

Maar het was gister wel erg leuk
Oud 23-11-2002, 10:36
Ilsch
Ilsch is offline
die ene jongen deed vervelend! met die gele broek..
Oud 23-11-2002, 11:33
Gothic
Gothic is offline
ik vind het jammer dat de jury nu niet meer mensen afkraakt... Ik ga dat echt missen...
Oud 23-11-2002, 11:42
shiver inside
shiver inside is offline
Citaat:
Gothic schreef:
ik vind het jammer dat de jury nu niet meer mensen afkraakt... Ik ga dat echt missen...
Idd, denk dat vanaf nu de fun er wel vanaf is, nougoed, misschien komt er nog wellis een idols 2 ofzo
Oud 23-11-2002, 15:24
Davine
yup kijk t welis is hartstikke gaaf
Oud 23-11-2002, 15:24
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Bwehehe, same here
Dat waren de leukere gedeeltes
Oud 23-11-2002, 15:33
Davine
idd
Oud 23-11-2002, 15:45
Rioto
die Gozer mety die gele broek vond ik perfecte instelling hebben ...als jullie het niks vinden ..mischien iemand anders wel ...respect voor die gozer
Oud 23-11-2002, 17:10
heavinly
heavinly is offline
wayne was die jongen die 'I wish' van Stevie wonder deed, hij knipte met zn vingers en zei: "jullie mogen best mee doen hoor" echt cool! maar goed.. jammer als ie er echt uitligt maar dat ene meisje met 'r marokkaanse kleren die Fame zong vond ik ook heel goed. En Sunny mag er wat mij betreft sneeeel uit.
Oud 23-11-2002, 17:11
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
shiver inside schreef:
Idd, denk dat vanaf nu de fun er wel vanaf is, nougoed, misschien komt er nog wellis een idols 2 ofzo
denk het ook wel, als je ziet dat ze nu ook met Big Brother 4 bezig zijn *zucht*
Oud 23-11-2002, 17:23
FireCracker
FireCracker is offline
maar gaan ze met dat theater gedoe dan geen mensen afkraken? volgens mij kijkt er dan niemand meer naar...
Oud 23-11-2002, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Sleeping Beauty schreef:
die ene jongen deed vervelend! met die gele broek..
die de hele tijd over goede doelen praatte en cd's daarvoor opnemen enzo?
Oud 23-11-2002, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
maar gaan ze met dat theater gedoe dan geen mensen afkraken? volgens mij kijkt er dan niemand meer naar...
ze zeiden toch dat 'het mes er weer stevig in ging' ofzo.. en dat er maar 30 van de 94 overblijven na deze ronde.. dus het lijkt me wel dat die mensen nog wel afgekraakt worden.. een beetje iig, niet meer zo erg als in de eerste ronde denk ik..
Oud 23-11-2002, 17:39
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
ik denk het.. vreselijk.. ik zat me dood te ergeren... maar toen kwam die kerel met die walkman na een tijdje weer eens in beeld en kwam ik al niet meer bij die gast moet een plaat opnemen
Oud 23-11-2002, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
ik denk het.. vreselijk.. ik zat me dood te ergeren... maar toen kwam die kerel met die walkman na een tijdje weer eens in beeld en kwam ik al niet meer bij die gast moet een plaat opnemen
hij was idd echt vreselijk ja.. en hij bleef maar doorgaan en ging maar niet weg.. bahbah..
En idd koel dat ze die walkman jongen weer lieten zien! heb alweer dubbel gelegen! Geweldig
Oud 23-11-2002, 18:00
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Ja.. kweenie.. vond hem zo.. dwingerig.. tsjah.. kweenie.. als ie zichzelf zo goed vind.. hoeft ie zich niet zo te verdedigen denk ik
Oud 23-11-2002, 18:37
Verwijderd
Die gast met die handdoek voorzn mond was zooo vet, ik ging helemaal stuk toen zn vader zei dattie geliefd was op de camping hahaha
Oud 23-11-2002, 19:10
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Maypole schreef:
die Gozer mety die gele broek vond ik perfecte instelling hebben ...als jullie het niks vinden ..mischien iemand anders wel ...respect voor die gozer
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten