Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar jou meningen zijn altijd vaag vinden de meeste want zoalsk net al zei....erg gelieft maak je je er niet mee!
|
Oké... laten we die discussie maar afsluiten, zoveel zin heeft het nou ook weer niet.
Ik voel me: blij, blijer, blijst! ![]() ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
indd anonieme teddybeer....
laat mensen posten wat ze voelen en doe jij dat oowk en please niet iets anders.. begin anders maar een discussie topic tis zonde om dit topic nu te laten verkloten omdat jij discussies altijd met iedereen aan gaat Einde duscussie tussen iedereen, ![]()
|
Natuurlijk gaat dit topic niet dicht na mijn woorden,
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Blijf vooral posten! Ik moest dit woordje ff kwijt ![]() Gwennygirl
|
![]() |
dit voel ik op dit moment.
leeg verlegen saai niet mezelf niet mezelf durven te zijn zielig jalours op andere die wel een leven hebben wat ik ook zou willen maar wat ik niet durf te hebben alleen terwijl ik dat helemaal niet ben Verder laat ik nooit merken dat ik helemaal niet lekker in me vel zit. Ik had veel meer van me leven verwacht, maar weet niet hoe ik het moet veranderen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik snap jouw steekwoorden ook niet niet helemaal. Ze klinken opzich wel positief, aangezien je ergens mee bezig bent (bezigheidstherapie ![]() Mijn steekwoorden: - zondag ![]() - relaxed - beetje suffig (valt eigenlijk ook onder 'zondag' ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Lieveling Reynaert | 56 | 19-04-2004 11:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieveling Ieke | 0 | 20-02-2004 09:10 | |
Psychologie |
Vertel in steekwoorden hoe je je nu voelt #2 Verwijderd | 489 | 18-02-2003 22:50 | |
Psychologie |
IQ-Test Snakeboy | 82 | 12-02-2003 18:12 |