Advertentie | |
|
![]() |
|
een eastpack, met bruin/grijs/wit volgens mij zijn het blaadjes ofzo, of veren... ik weet niet helemaal... en dr hangen sleutelhangers aaan, een oranje vis, een gizmo, een E uit disneyland en dat was het dacht ik wel... en geen patches.. maar die wil ik wel, want dat staat lekker alto... haha
|
Verwijderd
|
Klein vraagje.. m'n tas is nu nogal op zegmaar.. dus ik moet een nieuwe, simpele, degelijke schooltas (rugtas dus) hebben..
Ik zat te denken aan zo'n standaard eastpack, maar zijn die eastpack look alikes nog een beetje kwalitatief ? (JanSport ofzo?).. dat scheelt namelijk best wat geld ![]() |
![]() |
|
op m'n rugzak er staat 2 keer heel groot op gekladder "INCUBUS" (yay)
en op m'n voorvakje staat een smilie (met felgele marker ingekleurd), een hart (felroze) en een ster (felgroen) ja. hij's lichtgrijs, en heeft reflectors op de draagbanden.en op m'n vrije rugzak staat er "sk8 or die" en een hele grote extreme sports sticker op.
||
Citaat:
![]() ![]() same here, alleen is die onderhand helemaal bekladderd door m'n nichtjes ![]()
|
tasje dat ik het meest gebruik is een zwart ribfluweel klein ding met doodskopjesbutton.
als ik veel boeken heb neem ik mn bruine bepatchte eastpack of een zwarte rugzak die stikt van de vakjes en ritsjes. heb verder ook nog een knalpaarse fluffy schoudertas, redelijk groot. jip en janneke schoudertas. en nog meer tassen, maar die zijn niet handig voor op school.
|
![]() |
Een rode eastpack. Er staat allemaal geklieder op, beetje jammer. Ik denk dat ik 'n nieuwe oranje ga kopen.
![]() ![]() Als je hem trouwens in de wasmachine doet, gaat dan het geklieder er wel vanaf? En is ie dan nog waterdicht?
|
een fel oranje rugzak.... nou dat was die ooit nu issie vet verkleurd van eastpacku met spijkes erop en winkelhaken eraan een patch van de red hot chillie pepers en nirvana en een elmo knuffel die eigelijk te groot is maar goed....
en nog een fel groene tas met i love bingo erop die is wel vetjes ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Stem uit de diepte Momo | 4 | 15-12-2004 16:42 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete Lil'Girl | 37 | 07-02-2004 21:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"scholier geeft € 80 uit aan hippe schoolspullen" Vlooienband | 69 | 20-08-2002 19:12 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |