| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
nee, ik de meeste dus ook niet. dan maar babylon circus checken in rotterdam. en ik kan koninginnedag ook niet waarderen, en vooral niet omdat ik dit jaar dan gewoon in nederland ben. hopelijk is er dan een leuk concert/festival ofzo. volgens last.fm wel iig, dus nu nog even Ben overhalen.
|
|
|
|
|
Dat op het moment dat ik besluit naar school te willen, mijn vakken besluiten uit te vallen.
Dankjewel school, voor het afpakken van nog eens 3 uur goddelijke slaap. Het zou fijn zijn als je eens ging snappen dat je uitval de dag vóór de uitval online moet zetten, en niet 's ochtends om een uurtje of 7, gvd. /frustraties.
|
|
|
Verwijderd
|
Godverdegodver, witte wasmiddelvlekken op mijn zwarte kleding
Met schrobben heb ik de hardnekkige resten er een beetje uit gekregen, maar godver, wat is dat toch altijd met dat verrekte klotewasmiddel, ik doe er slechts 2 dopjes in, en de trommel is niet eens megavol ![]() Ik ga echt nooit meer mijn kleding wassen, want blijkbaar zuig ik in fatsoenlijk de was doen |
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Wat nou te doen? huggles | 5 | 07-01-2015 08:03 | |
| Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 01:28 | |
| De Kantine |
Van wie of wat word je niet zo blij? Verwijderd | 500 | 07-01-2009 15:58 | |
| Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De poorten van Luskan Verwijderd | 4 | 01-07-2005 23:02 | |
| Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 20:27 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 15:40 | |